ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

خیالتون راحت شد!؟!؟ نه راحت شدید!؟! من الان کلی چاق شدم !! هی گفتم به روی من نیارید!! من جنبه ندارم !! اینطوری شد دیگه !! البته خوب یه مقداریش به گلی جان و بازیایی که سرم درآورد هم مربوط میشه ولی کلا میفهمم که چاق شدم و تا فردا هم قصد ندارم دوباره رژیم رو شروع کنم چون این سری گُلی واقعا من رو شرمنده کرد اینقدر اذیتم کرد!! حالا از فردا دوباره باید یه سری قدمهای رفته رو دوباره برم تا برگردم سر خونه اولم و البته وزن کردن هم موکول میشه به پنج شنبه که دیگه به سلامتی گُلی رفته باشه و ببینم چه گلی به سرم زدم !! گُل نه ها گل!! یعنی آب و خاک !!  

  

بعدشم از وقتی که رفتیم اون مرکزه دیگه خانواده طرفدار پر و پا قرص رژیم و ورزش من شده !! یعنی خوب چون پای پول در میونه و من هم جدی میخوام لاغر بشم پس صرفه در اینه که هی بنده رو تشویق کنه به رژیم و ورزش تا خدای ناکرده فکرم به سمت جاهای بد بد نره ..... اینم یکی از رموز خانواده داری هست ها!! گفته باشم !! خلاصه اینکه باید بدتر رو نشون داد تا به بد راضی بشن!! البته خانواده کلا زیاد تو مایه های دخالت تو کارای من نیست و فقط مخالفتش با رژیم واسه اینه که خدای ناکرده یه دفه به غذاش لطمه وارد نشه و یا مجبور نشه من رو ببره بیرون ورزش کنم !! وگرنه کلا بیخیال هست که من چیکار میکنم یا نمیکنم !!  

 

اینم از بحث خانواده داری!! دیگه چی بگم !؟!آها مثل اینکه امشب یلدا هست !! و خداروشکر تو خونه ما سگ میزنه گربه میرقصه !! یعنی این ۵-۶ روز که من مریض بودم این خونه رو ...ه برداشته !! پس احتمالا شب یلدایی هم در کار نیست و میتونیم با خیال راحت به اموراتمون برسیم !! من برم یه نامه واسه میس بنویسم ببینم میتونه یه کمکی به من بکنه این سیستم رو بنویسم بدم از دستش راحت بشم !! دوباره میام یه کمی رژیمی تر مینویسم!! حالا دور هم هستیم دیگه....

خوب !! مرسی از این همه لطفی که داشتید. الان بنا به توصیه زی زی اومدم یه پستی بذارم برم پی کارم . حالم خیلی خوش نیست! شاید بعدا راجع بهش نوشتم . فقط التماس دعای خیلی زیاد واسه یه دوستی دارم که خیلی گرفتار شده . 

 ****** 

والله به خدا من که اعتراف کردم ! چون این اول برنامه من بوده مقدار زیادیش آب بدنم بوده ولی خوب یه چیزایی هم هست که خیلی مراعات میکنم . مثلا کربوهیدرات اضافی رو سم فرض میکنم !! مثل امروز که یه کاکائو رو توی فروشگاه تست کردم و مجبور شدم 5 دقیقه تو دهنم نگهش دارم تا به دستشویی برسم و بندازمش بیرون!! انگاری که روزه باشی و یادت بیاد که روزه ات رو نشکنی!! بعدشم این سوپی که درست میکنم واقعا جلوی اشتهای من رو میگیره و به لاغری خیلی کمک میکنه .  

امروز رفتم یکی از این مراکز لاغری و ماساژ و چه میدونم بمال بساب که مثل قارچ تو مالزی از هر گوشه ای جوونه زدند. یه خانومه کم سن و سالی اومد که مثل مداد بود!! بعد خودش رو معرفی کرد و گفت که 40 سالشه و عکس بچه هاش رو نشونم داد!!!! یعنی فکم نه تنها اومد پایین بلکه خورد شد رفت پی کارش!!! بعد یه مقداری راجع به رژیمم ازم پرسید . منم دیگه هرچی تو چنته داشتم ریختم بیرون !! دیگه خانومه هی باریکلا احسنت گفت !! یعنی گفت تو این مشتریا که میان من جزو اولینها بودم که یه رژیم درست حسابی دارم و روز تقلب دارم و اینا !! البته هندونه هاش بیشتر واسه این بود که منو ترغیب کنه برم اونجا دیگه !! بعد تازه این جلسه مشاوره صبح بود منم شبش در تدارک اومدن گلی بودم و نخوابیده بودم , دیگه صبح با سر و صورت ورم کرده و موهای شنگول منگول پاشدم رفتم اونجا!! تازه شما وقتی گلی میاد پیشم باید من رو ببینید یعنی اینقدر صورتم خسته و داغون هست که هر کی از دور ببینه فکر میکنه چه خبر شده !! این خانومه هم هی گروه خونی و این چیزای من رو پرسیده بعد میگه فرم چاقیت متناسب هست یعنی چربی همه جای بدنت متناسب پخش شده و این بخاطر این هست که شما افسرده هستی!!!!! ادمای افسرده اینطوری چاق میشن!!! یعنی اینقدر تکرار کرد که نزدیک بود بزنم زیر گریه و سرم رو بذارم روی شونش و هییییییی..... بعد گفت صورتت پیرتر از سنت نشون میده و از این حرفا (درهمین لحظه بود که مثل یه قطره اشک از چشمم افتاد , زنیکه .....) تازه قدم رو هم یه سانت کمتر حساب کردن!! دیگه کلی هم تحویل و اینا گرفتند و با تخفیف ویژه فرمودند 3 تومن میگیرند تا توی سه ماه 8 کیلو کم کنم !!! بعدش هی لباسش رو میزنه بالا میگه شکم من رو ببین چه صافه !! تازه دوتا زایمان هم کردم !! منم گفتم شما چینی هستی ژنت همینطوریه خیلی تلاش خاصی نکردی!! راست میگی بیا ایرانی باش تا بگم دنیا دست کیه !!! تازشم من اگه سه میلیون داشتم بدم بابت این قرتی بازیا که دیگه افسرده نبودم به قول شما!!!  

به خانواده گفتم سه میلیون میدی یه زن خوش تیپ تحویل میگیری !! خانواده فرمودند اصلا خیلی هم خوش تیپ هستی !! یعنی من میخوام بدونم اگه میگفتند بهتون سه میلیون میدیم و زنتون رو خوش تیپ میکنیم بازم نظر خانواده همین بود!؟!؟!؟

دستور سوپ سر آشپز رو هم توی ادامه مطلب میذارم !! جدی شما نمیتونید ادامه مطلب رو ببینید!؟!؟

ادامه مطلب ...

خوب من اصلا با اینخانوم کوچیک راحت نیستم!! نمیدونم چرا!! به نظرم خیلی کوچیک هست !! چشم آدم درد میگیره !! مش حسن خیلی راحت تر بود واسم !! ولی اونم دیگه نفسای آخرشه !! نمیکشه کارای من رو انجام بده .....

مش حسن کامپیوتر من هست حدود 9 سالشه !! دیگه از اعضای رسمی محسوب میشه !! یار غار و رفیق تنهاییهای ما بوده و هست!! 

خانوم کوچیک هم این لپ تاپ جدید خانواده هست که خیلی کوچول موچول هست!!!

و اما زندگی.....

جمعه

صبحانه : لقمه پنیر و خیار و گوجه ( بجای نونش از برگ کلم استفاده کردم)

نهار: املت کدو با یه قاشق روغن

شام: دو تیکه گوشت پخته سالاد 

میان وعده : کرفس پنیر چدار درفر دو عدد بادام دو پره نارنگی قهوه 

ورزش : پیاده روی


شنبه 

صبحانه لقمه پنیر و خیار و گوجه

نهار: سوپ مخصوص سرآشپز

شام : بازم سوپ مخصوص سرآشپز

میان وعده : 100 گرم سینه مرغ تفت داده شده در زردچوبه شیرکاکائو کم کرب

ورزش: نیم ساعت اروبیک شدید


توضیح: خوب من الان حدود یه ماه هست برنامه کم کرب دارم !! البته هفته ای یه بار هم تقلب میکنم !!! اول برنامه 83 کیلو بودم و الان یعنی امروز صبح 76 هستم ! این برای اون دوستام که وزنم رو میپرسن و من نمیتونم این کنار وبلاگم واردش کنم. البته فکر کنم ماه بعدی روند رژیمم کند تر بشه چون این ماه اول بدنم مقداری آب هم از دست داده که من سعی کردم با خوردن مایعات بدنم روهیدراته کنم و نذارم سم توش جمع بشه و اینکه منی که اصلا تن به ورزش و اینا نمیدادم الان هفته ای حداقل 4 روز کشون کشون خودم رو میورزونم !! و این معمولا اولش بدن رو یه تکونی میده !! هدف اولم اینه که تا عید بشم 68 کیلو. دوست دارم ورزشم رو یه کمی بیشتر کنم . شاید برنامه این هفته ام رو بذارم هر روز حداقل نیم ساعت ورزش!! حالا هر ورزشی باشه !! مهم اینه که توی ذهنم این جا بیفته که روزی نیم ساعت واسه این کار کنار بذارم . چون در کنار اینکه دوست دارم لاغر بشم میخوام بدنم ورزیده هم باشه و پوستم شل و ول نشه !! چیه خوب!؟؟! آرزو بر جوانان عیب نیست!!! تازه از وقتی رژیم رو شروع کردم به صورتم هم کلی میرسم که خیلی از فرم نیفته !! 

دیگه حسابی افتادم به جون خودم !! ببینم میتونم یه آدم حسابی ازم دربیارم یا نه !؟!؟!؟


پ.ن. زی زیییییییییییییی خاله شدییییییییییییی!!! این جنین هنوز اسم نداره !؟!؟ الهی بگردم که دلش نمیخواست به این دنیای ..... پا بذاره !! واسه همه دست دست میکرده بچه !!!

میگه من اسم خوشگل میخوااااااااااااامممممم