ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

معده کوبی

آدم میاد دوکلوم تو وبلاگش درد دل کنه دویست نفر بهشون برمیخوره ! اون عزیزانی که راجع بهشون گفتم از فک و فامیل مربوطه هستن و ربطی به شما نداره بخدا!!

در راستای همون تهدیدی که کردم و واقعا هم همه تحویل گرفتن آخر این هفته ای که عید هم بود دست ما رو گرفتن بردن ولایت و البته با شرط برگشت و کار دارم به جون بچه هام و اینا! البت قصدشون خیر بودها چون سه شنبه ای یه خبر ناگوار شنیده بودم که حسابی بهم ریخته بودم واسه همین خواستن منو ببرن یه هوایی بخورم . پنج شنبه اش خوب بود و حتی یه خورده هم حالم سرجاش اومد و البته روم به دیفال اینقده شکم چرانی کردیم که خودم دیگه شرمنده شده بودم . اما از اونجایی که خوبیت نداره آدم زیاد بهش خوش بگذره جمعه صبح خبر دادند که دارند نعش یکی از بستگان رو میارن واسه دفن و کلا یه دفه همه چی رنگ و روی دیگه گرفت. نمیدونم نسبتش رو چطوری توضیح بدم ولی خوب از لحاظ رفت و آمدی نزدیک محسوب میشد و قبل ازاینکه برم ولایت رفته بودم دیدنش و این شیر زن سابق که حالا مریض شده بود کلی باهام حرف زد و نصیحتم کرد و قول گرفت که دوباره برم دیدنش و من قول دادم ولی نشد که عمل کنم و اون خودش اومد دیدن ما!! حالا منم که کلا اشکام لق هستن بعد فک کن دخترای این مرحوم هم هی با صدای بلند منو صدا میکردن و هی از خاطرات و اینا صحبت میکردن , تازه عمه کوچیکه رو هم که تازگیها بیوه شده دیدم و ....... یعنی همینطوری حدودای 50 لیتر اشک ریختم . طوری که تا همین امروز هم چشام ورم دارند. یه همچین قابلیتهایی هم دارم . بعد دیگه الان خونه هستم دارم میرم سراغ کارام و دوباره وزن اضافه کردم و دوباره دارم میرم تو فاز مراعات .

اینا رو گفتم که درجریان باشید هی شرایط یه طوری میشه آدم غذاها رو بکوبونه توی معده اش!! با همین ضرب و شدت هااااا!!! 

نظرات 3 + ارسال نظر
تبادل لینک رایگان یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:23 ب.ظ http://link.9rang.com

تبادل لینک هوشمند 9رنگ ====================== ابتدا ما را با آدرس http://www.9rang.com و عنوان درج آگهی رایگان لینک کنید ======================= سپس لینک خود را در صفحه زیر قرار دهید . ====================== http://link.9rang.com ====================== تبادل لینک بهترین راه برای افزایش رتبه سایت یا وبلاگ در گوگل می باشد. ---==-==---===-==-=-==-=-- با تشکر

سایت عاشقانه خاطره ها یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:29 ب.ظ http://Khatereha.org

سایت بزرگ عاشقانه خاطره ها مجموعه گلچین قشتنگ ترین و بهترین مطالب عاشقانه و احساسی با موضوعات : اس ام اس داستان کوتاه نامه عاشقانه متن های عاشقانه اشعار سخن بزرگان آوا و نوا الهی نامه سایت عاشقانه خاطره ها : Khatereha.org صفحه فیس بوک سایت www.facebook.com/khatereha.org با توجه به فیلترشدن گالری عکس با 800 عکس با کیفیت فوق العاده بالا با موضوع انحصاری عاشقانه لطفا برای دریافت عکس ها و مطالب صفحه فیس بوک را لایک نمایید

شانون یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:40 ب.ظ

نانازی هر روزی که بگی من میام می بینمت. خیلی دلم میخواد که ببینمت. زی زی ظاهرا سرش شلوغه. شماره ات رو برام خصوصی بگذار.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد