ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

اون روز رفتم ها

77.7 بودم 

حالا از پریروز دوباره گلی دارم حالم خوش نیس. میام توضیح میدم بعدش. 

تازه یه پسره خوش تیپ هم بود به من گفت خیلی جوونتر از سنت به نظر میای و اینا . بعدش اصلا چرب زبونی نبود که من به عنوان مربی بگیرمش ها! صداقت محض بود. تازه دوبار ازم پرسید ازدواج کردی!؟ یعنی آدم چقدر شرمنده این بندگان خدا میشه با این خبطی که در جوانی مرتکب شده ! تازه اون روز صبحش هم یکی دیگه ازم پرسیده بود. الان یادم نیست کی بود ولی گوییا اون روز مسئله مهمی بوده تاهل یا عدم تاهل من!! 

من اصلا حوصله توضیح ندارم ها! ولی مث اینکه رو صورتم هم 3 تا جوش خیلی خوش آب و رنگ زده حالا حالا هم نمیخوان برن. گفتم اینو هم درنظر داشته باشید. البته ربطی به هیچی نداره ! همینطور که من الان به هیچی ربط ندارم و خسته ام و پر.یو.د و دلم میخواد یکی رو حتما بکشم. ولی حسش رو ندارم .

چیییییییییییههههههههه خوب!!؟

2

حالا فکر نکنید نانازی خدای ناکرده لالمونی گرفته ! والله شاهد هم داریم کلا من نمیتونم زیاد ساکت باشم . یعنی اینقده حرررررررف میزنم خودم سردرد میشم. علت سکوتم هم لابد اینه که ایام عیدی کلی حرفام خالی شدن. الان سبک هستم و شما میتونید به مغزها تون استراحت بدید که من به زودی دوباره میام و میجومشان (فعل اصلی جویدن هست دیگه خودتون حدس بزنید منظورم چیه )

فقط اومدم اعلام کنم از وقتی زی زی رفته دوباره افتادم تو خط رژیم و اینا . حتی قلکم رو شکوندم یه ماه دیگه هم کلاس ورزش ثبت نام کردم . این دفه قصدم اینه فقط روی بازوهام فوکوس کنم . متوجه شدم که چاقی بازو خیلی روی دید تاثیر داره یعنی شما بازوت گنده باشه کلا خیلی کپل تر به نظر میای! منم که هزار ماشالا هزار ماشالا چش نخورم بازو دارم یه نمه از آرنولد کوچیکتر. یعنی گوشتیه ها!! میبینم کلا گربه ها با علاقه به من نگاه میکنن خوب فک کن این همه تغذیه fresh رو ببینن و علاقمند هم نباشن. 

پوستم هم از همون موقع ریخته بیرون. هی گفتم زی زی از من تعریف نکن جو گیر میشم آجیل میخورم ترکمان میزنم به این پوست. حالا اگه خدا یاری کنه و فرشتگاه دست به دست هم بدن و کائنات بچرخه و ابر و باد و مه و خورشید و فلک دست به کار بشن شاااااااااااید امشب یه ماسک به صورتم زدم . یعنی ببین چه شرایط سختیه .

خوب شد کلا حرف زیاد نداشتم .

اینم بگم قول میدم برم . آخرین وزنم 15 فروردین توی فرودگاه رفتم روی ترازوی بارها 80 کیلو و خورده ای بود . امروز میرم باشگاه ببینم از اون موقع کم شدم یا نه ! 

1

عیدتون مبارک