ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

طبل

ببینید دوستان تقصیر من که نیست ! زمونه اینطوری هست !! من میخواستم شروع کنم به رژیم که یه دفه سر و کله گلی جان پیدا شدند (۱۱ آپریل برای ثبت در تاریخ) و این شکم ما شد مثل طبل ! حالا نه از این طبلای الکی ها!! از اون خارجی ها ! یاماها! از اونا که خیلی باکلاسه و دووووووومببببببببببب صدا میده !! گفتم طبل یاد اون پسر خوشگله افتاد شبای محرم شلوار پیلی دار میپوشید پشت موهاش رو آب و جارو میکرد طبل رو هم میبستن بهش ! بعد با یه قری طبل میزد و همش حواسش به این عزاداران حسینی بود! وایییی چه شور حسینی مردم رو میگرفت !! حیف که من اون موقع بچه بودم بعدشم که به سند و سال ترگل ورگلی رسیدم دیگه همچین جوون برنایی نبود که آدم به شوقش بره اشک فشانی کنه واسه امام حسین و همینطوری شد که اصلا چشمه ایمان من کم آب شد و ..... آقا بیخیال داشتم راجع به رژیم حرف میزدم ها!

بله ! حالا دیگه کم کم گلی جان دارند تشریف میبرد و ما هم یه نگاهی به این شکم و نگاهی به سایر نقاط بدن انداخته ایم و انگشت حسرت به دندان میکشیم که وا اسفاها ببین چه مانکنی بودم و چی شدم هااااااااا!!! تخیل که حرام نیست ! ما فرض میکنیم قبل از عید اصلا ۴۵ کیلو بودیم . مهم اینه که الان چی هستیم . هیییی روزگار ! 

من یه نکته ای من باب یادداشت خوراکیهای روزانه میگم البته پیشاپیش فیسسسسسس (این گلاب بود با آب فشان پاشیدم به روتون) فایده اش اینه که لااقل آدم یادش هست چی خورده چی نخورده دیگه ! مثلا بنده امروز شکم روش داشتم (فیسسس زدم دیگه ) بعد (بازم فیسسسسسس) هرچی فکر میکنم نمیدونم من کی این همه نخود لوبیا خورده بودم آیا!!؟ یعنی از شب چهارشنبه سوری که آش رشته درست کردم به این ور یادم نمیاد تو این مایه ها چیزی خورده باشم !! یعنی کم کاری تا این حد بوده !؟!؟ با این حساب که من کلا از ..... ساخته شدم !! درهرصورت وقتی مینویسی چی خوردی ! اون وقت مجبور نمیشی یه ساعت تو موال به بحر تفکر فرو بری!!

حالا شما یه رژیم جدید و محیرالعقول که آدم رو در سه روز ۲۰ کیلو لاغر کنه سراغ ندارید!؟ بدون ورزش بدون کم خوری!؟ بدون جراحی ، لیپوساکشن و از این چیزا!؟ نه اگه سراغ ندارید من برم همین رژیمهای کم کالری یا کم کربوهیدرات رو بگیرم !؟ باور کنید جدی میگم ها.....


تخم مرغ

من از همینجا اعلام کنم ! اگه فردا دیدید من چاق شدم تقصیر این خانواده هست ها!! البته ذغال خوب هم بی تاثیر نبوده !! الان دو روزه ما تخم مرغ نداریم ! علف (جهت سالاد) نداریم !! یعنی چی!؟ آخه فقر و تنگدستی یه طرف تنبلی و گشادگی اعضاء هم طرف دیگه ! اعصاب نمیذارن واسه آدم ! آدم مجبوررررر میشه بره یه برش کیک بخوره بعد همینطوری تو گلوش گیر کنه !! حالا من که رژیم خاصی ندارم مثلا ولی خوب قرار بود مراعات کنم . این کیکه هم که کره ای بود و خودم میدونم چه بقچه کالری ای بود!!!  محض اطلاعتون هم بگم که خونه ما اینقدر پرت و دورافتاده هست که حتما باید با وسیله نقلیه بریم خرید و منم که راننده نیستم !

 

یعنی ممکنه آدم در طول دو هفته شیش کیلو چاق بشه !؟ البته امکانش که هست فقط میخواستم به تواناییهای من ایمان آورده باشید. یه روز مونده به عید من خودم رو وزن کردم حدودای ۷۴ بودم بعد یه روز مونده به سیزده به در هم خودم رو وزن کردم ، روم به دیوال حدودای ۸۰ بودم! سرعت عمل رو دارید دیگه !؟ البته این ۸۰ با اون قبلیه که بودم فرق داشت ها! چون قبلا که ۸۰ بودم تو یه سری از لباسام نمیرفتم ولی الان (یعنی یه روز مونده به سیزده به در) جا میشدم ! پس بنابراین نتیجه میگیریم هر هشتادی هشتاد نیست !! و خوب در نتیجه کمی مراعات در این چند روز ترازو من رو ۵/۷۶ نشون میده !! هه هه! شنیده بودم خرداد ماهی ها متلون المزاج هستن ولی دیگه ندیده بودم متفرق الاوزان باشن!!  

 

این برنامه زی زی بس نبود حالا سوگی هم اضافه شد!! آخه من چقدر حرص بخورم !؟ فرزند داری منم همین میشه دیگه !! همون بهتر که اجاق کور باقی بمونم (به چه بدبختی این اجاقه رو خاموش نگه میداریم ها!!)

آخ آخ یه متن نوشته بود خوشجیل موشجیل بعد نمیدونم چی رو زدم پرید! آقا متن بود ها!! یعنی اگه مونده بودی نامزد جایزه نوبل میشد(حالا که پریده بذار بگیم اصلا رمان ۵۰۰ صفحه ای بود!!)  

خلاصه اش این بود که سیزده شما به در و چهارده به جاش سال دیگه .....!!! و اینکه تولد خانواده بوده و اینا....  

 

عید شما هم ایشالا که مبارک بوده باشه دیگه .....