ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

شیرازی نداشتیم!؟

خوب من از دیروز دیگه باشگاه نمیرم. چون از اول ماه حسابمون رو فریز کردیم واسه ایران رفتنی. دیروز هم رفتم یه 5-6 ساعتی مرکز خرید واسه خودم پرسه زدم و هرچیزی خریدم به جز لباس مجلسی. یعنی خوب من اگه نخوام از این مدل تریکویی ها بخرم و چین چین حریری چیکار کنم ؟؟ بعد رفتم یه ماساژ صورت که به لعنت خدا هم نمیارزید و چقدر خوشحال شدم که زی رو بردم همین محله خودمون . وضعیت وزنم هم روز آخری باشگاه رفتم رو ترازو 74.5 بودم که خوب البته سه تا بطری 750 میلی آب خورده بودم موقع ورزش! حالا تازه گلاب به روتون یبوست یه هفته ام رو هم حساب نکردم که مشتری بشم . ولی چیز جالبی که بود اولا از محدوده  obesity در اومدم و رسیدم به overweight!!! یعنی بعد از این همه تلاش هاااا... بعد muscle mass هم بالا رفته بود یعنی حجم عضلاتم بیشتر شده بود واسه همین یه کمی به خودم دلداری دادم که آرهههههه ماهیچه زدی عزیزم وزن کم نکردن مهم نیست و از این حرفا!! بعدشم میخواستم برم دکتر نتیجه آزمایش و اینام رو بگیرم که یه دفه بیخیال شدم و گفتم به درک هرچی میخواد باشه ....(بعدا مفصل توضیح میدم)

بعد تازه بلیط هم خریدم واسه ایران فقط یه مشکل خیلی جزیی داره !! هواپیمایی محترم ماهان رفتم بلیط داخلی نداشتن! یعنی بنده تشریف میبرم شیراز بعد از اونجا باید یه مرکبی پیدا کنم خودمو برسونم به تهران! خلاصه اگه شیرازی هستید تشریف بیارید همدیگر رو ببینیم ...






نظرات 10 + ارسال نظر
آزی شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:52 ب.ظ http://azyparvazn.blogfa.com/

لباس نخریدی یعنی هنوز؟
بعد تنها داری میای؟
بعد اومدی اینجا هم سعی کن خوددار باشی پرخوری نکنی.
دیگه سوال هام این بود.بعد اون آزمایش واینام ینی چی/؟

نور دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:00 ب.ظ

مشکلی بودی که آزمایش دادی انشا اله فقط محض چکاپ باشه و مشکل خاصی نداشته باشی خانم جون
لباس مجلسیتو عشق است

شانون سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:06 ب.ظ

کی میای؟

فرح بانو سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:12 ب.ظ http://abrilliantlife.blogfa.com/

حالا تهران هستیم نیام ببینیمت؟عروسی بیام؟خوب قر می دم هاااااااا

عروس چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:16 ق.ظ

اولا جریان ازمایش چیه؟؟بعدانم خوبه تو بلیط گیر اوردی ما از الان برای ۱۱ جولای بلیط گیر نیاوردیم هیچ تا ۲۲ هم نمیدونم چه خبر مردم برای ماه رمضونی دارند کوچ میکنن بسلامتی اونم بلیط ها شده خدا تومن...والا موندم..
ثالثا بابا بدنسازززز...بیا و مارو هم بساز...ما که خمار رفاقتت بودیم این حرفا...راستی نه تنها کم نمیکنم که بسی رو به فزونی میرم...

asalnasiri جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:20 ب.ظ http://asalnasiri.blogfa.com

salam man hamin 2rooze pish weblog rah endakhtamo shadidn mikham ozwe doostatoon besham dar safe rezhim begirha ghaboolam mikonin?

خانوم شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:33 ب.ظ http://khanoomstory.blogsky.com

له میشی تو هواپیما اینجوری...خیلی طولانیه...کاش می موندی دیگه کلا! به خدا ها!

تینا سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:52 ق.ظ

بابا ماسل مس! باریکلا! ورزشکار... خواهر شوهر! بدون لباس! انقدر خندیدم. همه میرن تهران از اونجا میرن شهرهای دیگه. تو میری این ور و اون ور بعد تهران!؟

لباس آن لاین چک کردی؟

Dark knight سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:46 ب.ظ http://Darkknight.blogsky.com

koja bayad biam ?!

Ni mA شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:02 ق.ظ http://darkknight.blogsky.com

are

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد