ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

سندرمهای قدیمی دردهای قدیمی

اینقدر این ثبت نام باشگاه توی to do list من بال بال زد که مرد بدبخت! منم هنوز نرفتم که نرفتم . بعد از این تنبلیای مسخره همراه با عذاب وجدان اومده سراغم که نمیتونم کارام رو تموم کنم و هی دلم شور میزنه !! دوباره کهیرهام دارن برمیگردن و کتفم هم حسابی گرفته !! به نظر میاد شاید شاید شاید هاااااااا یه کمی عصبی شده باشم . 

بعد تازه شماهایی که به من اس ام اس میدید یا زنگ میزنید و من جواب نمیدم ! باور کنید روزی یه بار این گوشیه رو از یه سوراخی پیدا میکنم یه نیگا بهش میندازم باز گمش میکنم تا فرداش!! بعد معمولا نصفه شبی گوشیه پیدا میشه که زمان مناسبی برای جواب دادن نیست. 

یعنی در یه مواقعی یه چیزایی به آدم مزه میده که خودش هم تعجب میکنه !! این همساده قبلی اومده بود دیدن من بعد یه جعبه شیرینی از این سرکوچه خریده بود که ما معمولا شیرینی فروشیه رو نگاه هم نمیندازیم . حالا از وقتی اینا رفتن من ده تا شیرینی خوردم و به نظرم چقدرررررررر خوشمزه میاد اینا!! آقا تورو خدا من چاق نشم دیگه !! خوب چیکار کنم یعنی؟!!؟ چرا دوباره دچار سندرم گشادینگی شدم !؟!؟

نظرات 1 + ارسال نظر
شانون شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:40 ب.ظ

نکنه من قرار بگذارم موبایلت رو جواب ندی ها. دارم به سه شنبه فکر می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد