ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

فواید گیاهخواری

کی گفته من عقده خود کم تولد بینی دارم !؟ اصلندشم درست نیست !! این کیک صرفا و صرفا به دلیل اینکه خانواده به مناسبت تولد من واسه خودش یک دستگاه کیبرد ( از اونا که باهاش آهنگ میزنن ) خریده بود , درست شده و خوب البته بازم من شمع فوت کردم و آرزو کردم و کیک بریدم چون بالاخره کیک که باید بریده میشد و یه شمع هم که فوت بشه چی میشه مگه ؟ تازه اینقدر کالری سوزوندم واسه درست کردن این کیک! کالری دونم دراومد!! مخصوصا هم عکسش رو اینقدر ریز کردم نفهمید چه گندکاری ای هست!!

و اما رژیم ! عرضم به حضور انور مبارکتان که هفته پیش بنده در راستای تحول و اینا تصمیم گرفتم گیاهخوار بشم ! البته نه اینکه به طور کلی ها! امتحانی ! چون راستش رو بخواهید دلیل اولش اینه که  به نظرم این گوشتهای هورمونی و پرورشی ارزش خوردن نداره و اگه آدم میخواد گوشتی بخوره بهتره سالی ماهی یه بار از یه جای درست و درمون بگیره و خوب دلیل دیگه اش هم این بود که هر موجودی از مرگ میترسه و تصور چشمای درشت شده و نفسهای تند حیوونی که سر بریده میشه و یا داره خفه میشه (ماهیها تو هوا خفه میشن) یه کمی گاز زدن به اون تیکه گوشت رو برام سخت میکنه !! بعله و اما گیاهخواری درکنار بسیار مزایا و فواید روحی و معنوی و جسمی که داره یه بدی کوچولو داره و اون اینه که شما هیییییییی میخوری! هیییییییییی!!! و گلاب به روتون توقع ندارید که بعد از اون همه خوردن لاغر هم بشید؟ حالا البته خوب یه برنامه بهینه سازی واسه اینم درنظر گرفتم که یه جورایی راست وریستش کنم , نشد دیگه نهایتش مججججججبورم برم ورزش کنم ! باز زندگی سخت شد ها!! واقعا ورزش کردن کار سختیه ! حالا براتون بعدا توضیح میدم چرا! فقط اشاره میکنم که بخاطر گربه هاست!!


مولودانه

خوب اول از همه که تولدم مبارک . این چند وقته هم که اینترنت نداشتم و دسترسی به وبلاگ و از همه مهمتر دسترسی به رژیم نداشتم !!! هی خوردم ! و این داستان ادامه دارد شدیددددد

 

بی سر و صدا بودنم هم واسه این بود که دیدم یه سری از بچه ها (مثلا شانون) شاید فکر کنن که من دارم یواشکی رژیم میگیرم و این یه انگیزه ای براشون باشه که ول نکنن و از ترس اینکه یه دفه ای من نیام بگم مثلا شدم 60 کیلو هی حواسشون باشه اگرنه اگه میومدم میگفتم مثلا هی دارم وزن اضافه میکنم و اینا این دوستامون هم (بازم مثلا شانون!!!) میگفتن خوب رقیب که ول کرده بذار ما هم ول کنیم !! یعنی فقط مرام و معرفت رو دارید دیگه !؟!؟ الان خودم بغض کردم از این همه جوانمردی!

بگذریم !! تولدم مبارک! به سلامتی حالا که 14 ساله شدم گفتم یه تغییراتی اساسی در ساختار زندگی ام بدم ! دیدید آدم هی سال نو یا تولدش اهداف جدید و این قرتی بازیا میذاره !؟ منم گفتم بذار دیگه حداقل توی این لایف استایل یه تغییر روش بهینه بدم و اینطوری شد که از روز تولدم هی دارم کیک درست میکنم هی میزنم به بدن! و البته قراره تا هفت تا کیک که شد دیگه دست نگهدارم یعنی بهینگی از روش میچکه ! مثلا نظرتون چیه که اصلا این وبلاگ رو تغییر کاربری بدیم مثلا اسمش رو بذاریم آشپزخونه نانازی!! بعدا من دستور غذا توش بذارم براتون چربببببب!! لذیذذذذذذ!!! خیلی خوب الان خودم میدونم جو منو گرفته دوتا کیک درست کردم ولی خداییش شما هم با خلال دندون و چاقوی میوه خوری کیک تزیین کنید دچار وهم خود آشپز بینی میشید !

آها خوب ولش کنید الان موضوع مهم تولد من هست و بعدش هم این هیکل خوشکل موشگل که به سلامتی لباس چاقیاش رو رد کرده رفته و اگه دوباره چاق بشه مجبوره کــــ....ون برهــــ.....نه بره بیرون چون هیچی لباس نداره !! بله قصدش رو دارم که واقعا خودم رو لاغر کنم ولی خوب الان چهار تا کیک پخته شده آماده تو یخچال دارم منتظر واسه تزیین !!! خوب بعد از تزیین هم کیک رو باید خورد دیگه ! آه خدایا چیکار کنم ! چه مخمصه دردناکی گیر کردم !! 

reserve