ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

دعا میخوام ! خیلی زیاددددد خیلیییییییی

خوب من این چند وقته خیلی درگیر بودم ! الان هم چشمم به امضا یه نامه هست که خیلی چیزا رو واسه من عوض میکنه ! فقط میتونم همین رو از حال و روزم بگم ! بعدا میام دوباره و مفصل با هم حرف میزنم ولی گفته باشم هااااااا شانون خانوم ! در سخت ترین شرایط هم حواسم هست که یه دفه نرم تو خاکی!!

شانازی بی شانازی

خیلی سرم شلوغه ! یعنی خیلی ها! دیشب رو مجبور شدم دانشگاه بمونم و یه سره کار کنم ولی دیگه ساعت 8 صبح دیدم دارم میمیرم واسه همین زدم بیرون و تا ساعت ده راه رفتم ! وای خدا چیقده این دانیشگای ما تپه و دره داره ! چیقده هوا شرجی بود!! بعد تازه یه کاری کردم ! رفتم دستشوی طبقه سوم که یه حموم کوچیک داشت دوش هم گرفتم ! با آب یخ! ولی کلی حالم جا اومد!! احتمالا امشب هم بمونم ! حالا البته اگه از شدت کم خوابی نمیرم ! باید تموم بشه حتی به قیمت جونم!! دیگه حوصله اش رو ندارم ! اصلا ها! حالم دیگه ازش بهم میخوره !! پایان نامه رو میگم ها!! سریششششششش شده هوووووق!!! 

رژیمم رو هم رعایت میکنم ! تو دانشگاه خیلی راحت تره ! چون میرم سلف غذا میخورم و اینجا هم که پر از سبزیجات بخارپز شده و کلی غذاهای باب طبع رژیم من (و حتی شما دوست عزیز!!) دیگه همین دیگه ! 

شانون خانم زودی بیا بگو عید میخوای کجا بری تکلیف لواشکای من رو مشخص کن!!