ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

خوب من این چند وقته خیلی درگیر بودم ! الان هم چشمم به امضا یه نامه هست که خیلی چیزا رو واسه من عوض میکنه ! فقط میتونم همین رو از حال و روزم بگم ! بعدا میام دوباره و مفصل با هم حرف میزنم ولی گفته باشم هااااااا شانون خانوم ! در سخت ترین شرایط هم حواسم هست که یه دفه نرم تو خاکی!!

نظرات 4 + ارسال نظر
تینا سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:45 ب.ظ

امضای دفاعه ان شالله؟! دیگه تموم!؟ بعدش وقت می کنی به این خان داداش ما برسی حسابی!!!

من به این زن داداش فرهیخته افتخار می کنم حالا تو برو رد یابی کن! از خودم هم می تونستی بپرسی

تینا چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:58 ق.ظ

آخ من چرا این روزها رو یادم میاد؟! من هم ترم آخر نمی خواستم ثبت نام کنم. امیدوارم که زودتر درست بشه و سابمیت کنی و خلاص.... اون روزی که تموم بشه یه شیرینی درست و حسابی میخوام ازت!

حالا به خان داداش سخت نگیر! هنوز که مامانش اونجا نیست!

شانون چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:19 ب.ظ

خب به سلامتی از شانازی بی شانازی در اومدی . من که پاک اعصابم ریخته به هم. با اینهمه نخوردن وزنم میره بالا. از دست این ترازوهای مردم آزار. باشه منم حواسم هست. امروز رو اسمش رو می گذارم روز کنترل

مری شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:56 ق.ظ http://regem.blogfa.com

انشالله همونی میشه که میخوای عزیز جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد