ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

یاواش بابا!!!!

هااااااای آبجی ! یاوااااش!! خیلی خوب! عید شده که شده ! تو چرا خودت رو میکشی!؟!؟ با انگشت که اون شیرینی ها رو فرونمیکنن تو حلقشون ! یکی یکی بابا!! یعنی تا این حد بهت فشار اومده بود؟!؟ ببین این بدن آدمیزاد عید و غیر عید حالیش نیست ها ! یعنی بخوری چاق میشه ! از ما گفتن باشه !!


راستی داشت یادم میرفت !! عیدتون مبارک!!!

خوب من واقعا از این کامنتای خیاردوستانه شما خیلی خوشحال شدم ولی باید به حضور انورتون اعلام کنم که در طی این دوروز اخیر خیارای ما تموم شد و خانواده هم هی دست دست کردن که حالا میریم فردا میریم و اینا بعد اینطوری شد که یهویی خودبخودی ها!! چند عدد بیسکوئیت پریدن تو شکم ما!! ذلیل مرده ها چه خوشمزه هم بودن!! دیگه دیدم کم کم دارن بقیه اشون هم روشون باز میشه زودی به خانواده اعلام کردم یا میریم بازار یا اینکه ....... !!!!! هیچی خوب چی میتونستم بگم !! یا اینکه نمیریم !! البته یه کمی هم از روشهای تطمیع و اینا استفاده کردم و گفتم وای!! چقدر دلم میخواست کشک بادمجون درست کنم ولی حیف که بادمجون نداریم !!! و اینطوری شد که ما در عرض ۱۰ دقیقه در بازار داشتیم واسه خودمون قدم میزدیم و بالاخره چشممون به جمال معشوق افتاد و کلی خریداری کردیم !!!!

دیگه روم سیاه واقعا چی بگم !!‌وقتی مواد لازم رو تو خونه نداشته باشی دستت به خطا میره دیگه !! از من میشنوید همیشه تو خونه تنقلات سالم داشته باشید که یه دفه به راه ناراست کشیده نشید و مثل من نخواهید که دوباره جبران کنید .

درضمن این دوروزه هم خانواده کلا یه کمی بداخلاق شدن !! این گربهه که جدید آوردیم و موقت نگهداریش میکنیم خیلی منو دوست داره و خیلی هم کوچولو هست یعنی هنوز باید شیر میخورده که از مامانش جدا شده ! بعد وقتی میخواد بخوابه یه تیکه از لباس منو میذاره تو دهنش میک میزنه تا خوابش ببره !!! خوب من چیکار کنم که کلا تو خونه دوتا تیکه لباس بیشتر نمیپوشم و بچه دسترسی به همینا داره ! اینکه دیگه ناراحتی نداره !!‌خوب بر فرض هم که این گربه پسر هم باشه !!!



اون صورتیه من نیستم ها!!! بصورت نمادین تمثیلی از من هست !! یعنی منظورم اینه که من اونقدرا سفید نیستم که !!!

روز یکشنبه

ماجرا رو بعد از خیار سالادیه ادامه میدم !! خوب من بعدش یه لیوان قهوه کم رنگ خوردم بعدم رفتم خوابیدم تا حدودای بعدازظهر که از خواب بلند شدم و رفتم سراغ یخچال که ببینم چه چیز قابل عرضی توش هست !! البته توی خونه کلی چیز میز هست که داشتن خودشونو میکشتن و چشمک و قر و ناز و ادا و اینا ولی من از اونجایی که چشم و دل پاکم و خودم هم خواهر مادر دارم (البته خواهر ندارم ها) دیگه اصلا بهشون محل نذاشتم و یه مقداری کدوی پخته داشتم که یه تیکه اش رو خوردم و بازم یه خیار سالادی قلمبه زدم به رگ (یعنی اسم این رژیم من رو باید رژیم خیار سالادی بذارن) موقع شام هم واسه خودم غذای مخصوص درست کردم ! یعنی یه مقدرای سبزیجات پخته و توفو رو با ادویه و اینا قاطی کردم و یه تفت کوچیک با حدود نصف قاشق چایخوری روغن دادم !! بعد ماهیتابه رو که خالی کردم تو همون ماهیتابه یه سوسیس مرغ و یه دونه تخم مرغ رو با ده گرم پنیر تفت دادم ! فکر کنم همون نصف قاشق چایخوری روغن واسه جفتش کافی بود. بعدشم یه تیکه گوشت تو خورش مونده بود که من گذاشتم تو دهنم ولی این گربه من اینقدر جیغ و ویغ کرد که زودی از دهنم درآوردم گذاشتم تو ظرف غذای اون !! حالا حالتون بهم نخوره دیگه ! مادر و فرزندی که این حرفا رو نداره ! تازه اگه بگم که وقتی خیلی کوچولو بود غذاها رو واسش میجویدم چی میگید!!!!

آخ داشت یادم میرفت ! یه ساعت هم پیاده روی رفتم با خانواده ! اینقدر هوا شرجی و مه آلود بود که نفسم بالا نمیومد !


یه نکته ای هم بگم و برم ! این چاپ استیک ها هستن که چینی ها باهاشون غذا میخورن !!‌وایییی خیلی خوبه ها!! کلی جلوی اشتهای آدم رومیگیره ! چون هردفه یه مقدار کوچولو غذا میذاری دهنت زودی سیر میشی!! ولی خوب اینم من لمش رو یاد گرفتم همچین گنده هم میتونم باهاش غذا بخورم ولی خوب آبروداری میکنم و سعیییییییی میکنم یه کمی شخصیت به خرج بدم !!! گرچه تنها چیزی که به این چینی های کلاهبردار نمیخوره همون شخصیت و ایناست!!!


این عکس جنبه تزیینی داره و ربطی به چاپ استیکای من ندارن!!