ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

روز یکشنبه

ماجرا رو بعد از خیار سالادیه ادامه میدم !! خوب من بعدش یه لیوان قهوه کم رنگ خوردم بعدم رفتم خوابیدم تا حدودای بعدازظهر که از خواب بلند شدم و رفتم سراغ یخچال که ببینم چه چیز قابل عرضی توش هست !! البته توی خونه کلی چیز میز هست که داشتن خودشونو میکشتن و چشمک و قر و ناز و ادا و اینا ولی من از اونجایی که چشم و دل پاکم و خودم هم خواهر مادر دارم (البته خواهر ندارم ها) دیگه اصلا بهشون محل نذاشتم و یه مقداری کدوی پخته داشتم که یه تیکه اش رو خوردم و بازم یه خیار سالادی قلمبه زدم به رگ (یعنی اسم این رژیم من رو باید رژیم خیار سالادی بذارن) موقع شام هم واسه خودم غذای مخصوص درست کردم ! یعنی یه مقدرای سبزیجات پخته و توفو رو با ادویه و اینا قاطی کردم و یه تفت کوچیک با حدود نصف قاشق چایخوری روغن دادم !! بعد ماهیتابه رو که خالی کردم تو همون ماهیتابه یه سوسیس مرغ و یه دونه تخم مرغ رو با ده گرم پنیر تفت دادم ! فکر کنم همون نصف قاشق چایخوری روغن واسه جفتش کافی بود. بعدشم یه تیکه گوشت تو خورش مونده بود که من گذاشتم تو دهنم ولی این گربه من اینقدر جیغ و ویغ کرد که زودی از دهنم درآوردم گذاشتم تو ظرف غذای اون !! حالا حالتون بهم نخوره دیگه ! مادر و فرزندی که این حرفا رو نداره ! تازه اگه بگم که وقتی خیلی کوچولو بود غذاها رو واسش میجویدم چی میگید!!!!

آخ داشت یادم میرفت ! یه ساعت هم پیاده روی رفتم با خانواده ! اینقدر هوا شرجی و مه آلود بود که نفسم بالا نمیومد !


یه نکته ای هم بگم و برم ! این چاپ استیک ها هستن که چینی ها باهاشون غذا میخورن !!‌وایییی خیلی خوبه ها!! کلی جلوی اشتهای آدم رومیگیره ! چون هردفه یه مقدار کوچولو غذا میذاری دهنت زودی سیر میشی!! ولی خوب اینم من لمش رو یاد گرفتم همچین گنده هم میتونم باهاش غذا بخورم ولی خوب آبروداری میکنم و سعیییییییی میکنم یه کمی شخصیت به خرج بدم !!! گرچه تنها چیزی که به این چینی های کلاهبردار نمیخوره همون شخصیت و ایناست!!!


این عکس جنبه تزیینی داره و ربطی به چاپ استیکای من ندارن!!


نظرات 7 + ارسال نظر
زی زی دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:41 ق.ظ http://zeinab20.blogfa.com

ننه الان که گفتی یه کشفی کردم ..این که من بعد از اورتودنسی دیگه سراغ سبزیجات نمیرم واسه اینه که دیگه نمی تون خیار بجوم و کاهو و کلم ..یعنی انگاری دندونام کند شده .... باورت میشه؟
اینا رو گفتم که بدونی دخترت داره از دست میره منم عین خودت خفن وابسته بودم به این گیاهها و این گیاهها وابسته به دندونای تیز و یه زی زی که از بی دندون تیزی داره می میره از چاقی
یعنی که ننه ناشکری نکن و جای زی زی رو هم خالی کن در وقت خیار و ...اینا
من هی پشت تاک نشستم که بیای اثری ازت نیست که نیست ننه

شانون دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:46 ق.ظ http://shanondiet.blogfa.com

سلام نانازی جون. چه رژیم خوبی داری. خب خیار که خیلی خوبه. ضمنا این گربه هم باعث میشه که کمتر بخوری خودش یک نعمته. آفرین به تو دختر باشخصیت...

آزی دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:59 ق.ظ http://azyparvazn.blogfa.com/

آره خوب قلم توی آش رشته رو نمی دونم کی دوست داره؟
بعد خوردن من اینجوریه مثلا نصف لیوان سوپ خامه.یه ناخنک زولبیا...یک قاشق مربا خوری شکلات صبحانه دی:

گل دختر دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:13 ب.ظ http://mannequin.blogfa.com/

سلام ننه . باز یه بهونه کردی به من سر نزنی دیگه ... زی زی رو فرستادی ؟
چطور ملت میان سر میزنن و آخ نمیگن ... فقط ننه نمیتونه به نوه اش سر بزنه ؟!!!!! ای روزگار .....
( آیکون یه نوه تخس که دست پیش گرفته پس نیفته!):دیییییی

ننه التماس دعا شدید ......

راستی این رژیم خیار سالادی هم اگه ادامه بدی خوبه ها ..... من هم برم یه خورده خیار بخورم وقتی گرسنه ام ... خدا رو شکر شله زردا تموم شدن .... خبر نداره من یه مدت رژیم شله زرد داشتم !: دی

سوگند دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:55 ب.ظ http://myfitness.blogfa.com/

ببخشید من فقط یه سوال داشتم ؛
نصف قاشق چایخوری حدوداً چقدره ؟؟؟؟؟

منم یه بار تو یه رستوران چاینیز با این چاپ استیک های مسخره شون یه آبروریزی کردم که نگو .... الان دوباره از خجالت سرخ شدم!

من خوبم دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:59 ب.ظ http://thinthin.blogfa.com/

آفرین به پیشی نازی که مراقب خوردنته مادر!منم خیار دوست دارم اما از این کوچولو ریزه ها

تینا سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:17 ق.ظ http://tinaweightloss.blogfa.com/

میگم سردیت نشه زن داداش انقده خیار می خوری! خیلی با آب و تاب بود گرسنه ام شد! قدر اون هوای گرم رو بدون! اینجا داره سرد میشه اصلا خجالت هم نمی کشه که هنوز پاییز نیومده!

این چاپ استیکها خیلی استعداد می خواد. من کلی برام کلاس آموزشی گذاشتن هنوز هم میرم رستوران این یعجوج و معجوجها می گم یه چنگال برام بیارید (:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد