ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

2nd week

خوب من میخواستم اول صبحی یه پست شاد بذارم و توضیح بدم که چطوری شدم 76 و اینا ! ولی متاسفانه سر صبحی یه اتفاقی واسم افتاد که نمیتونم بگم ولی حالم بدجوری گرفته شده !! بدجوری ها! درهرصورت اومدم اعلام کنم که من 76 کیلو شدم . شاید حالم بهتر شد بیام و پست رو شادتر کنم.

التماس دعا

هفته اول

 الان اینقدر خوشحالم اینقدر خوشحالمممممممم!!! یعنی یه چیزی کشف کردم در حد بمب اتم!! آقا این لپ تاپ که میگن, همش واسه بالای لپ که نیست حتی میشه رو میز هم گذاشت! اینو البته میدونم که همه واقف بودید بهش ولییییی من امروز کشف کردم که میتونم این لپی کوچولو رو با خودم بیارم دانشگاه و باهاش پست آپ کنم و حتی برم وبلاگ بچه ها سر بزنم!! یعنی واقعا فکر کن!! هر دفه این خانواده کلاس داشت و من رو میذاشت دانشگاه و میرفت منم مثل بچه های مودب و منظم میرفتم کتابخونه و از کامپیوترهای اونجا استفاده میکردم که متاسفانه فونت فارسی رو نمیشناسن و خوب خیلی از وبلاگا رو نمیتونستم بخونم و فارسی هم نمیتونستم بنویسم !! الان واقعا خوشحالم که این آی تی خوندن من بالاخره به یه کاری اومد و من این کشف بزررررررگ رو کردم !!!

 

و اما.... من همین پیش پای شما چند پست پیشا یه سری مطالب یأس انگیز و حرمان خیز نوشته بودم که خوب البته هنوزم کمابیش بهشون اعتقاد دارم . یعنی فکر کنید من عید همین امسال خودم رو رسوندم به 74 بعد دوباره موقع اون پست 86 بودم. خوب به نظرم مسخره میومد که هی دارم بالا پایین میرم. ولی به خودم گفتم بذار تو همین محدوده هی بالا و پایین برم بجایی اینکه هی بالا برم ! بعدشم خوب میدونید وقتی ادم همینطوری هی میخوره لذت خاصی نداره ولی وقتی مثلا ده روز رژیم داره و یه روز تقلب میذاره واقعا اون روز تقلبیه بهش خوش میگذره و خوراکیها براش مزه و معنی خاصی دارند!! خلاصه اینکه کم کم بدون اینکه زیاد خودم رو مقید کنم شروع کردم و این برنامه که بچه ها شروع کردن من حدودای 80-82 بودم البته این نوسان بخاطر اینه که قبل از گلی 80 بودم بعد از اون 82 که همون موقع هم اعلام وزن اولیه ام بود. حالا امروز صبح که خودم رو وزن کردم شدم 77 !!! البته 76.5 و اینا باید باشه چون عقربه ترازوهه هی این وری میرفت ولی خوب چون این ترازوی ما خیلی داش مشتی هست و کلا با نیم کیلو و صد گرم و این لوس بازیا حال نمیکنه ! (من ارادت دارم به ترازوهای دیجیتالی و صاحباشون ها!!) واسه همین من امروز وزنم رو بجای 76 و خورده ای همون 77 اعلام کردم که یه چیزی واسه هفته دیگه ام داشته باشم . احتمالا این یه دفه ای پایین اومدن واسه خوابیدن ورم گلی جان هستن و خوب البته تلاشهای خانواده محترم رجبی (شامل خانواده , چینتا و بنیتا, استاد راهنمای بسیارررررر گرامی , دانشگاه بسیار محترم , وضعیت دلار در منطقه , پایان نامه نصفه کاره و کلیه دوستان گرامی که در این امر ما را یاری فرمودند) واقعا سودمند بوده و اینجانب علاوه بر اینکه این همه وزن کم کردم کلی هم پای چشمم کبود شده , صورتم از فرم افتاده , خواب منظم ندارم , استرس دارم این هواااااا و .... خوب دارایی های دیگه ای که فعلا واسه اینکه دلتون آب نشه همش رو نمیگم !! واسه خاطر همین امروز رو روز تقلب اعلام کردم که خوب صبح هم وزنم رو اعلام کردم و یه هفته وقت دارم جبرانش کنم . فقط بدیش اینه که چرا معده من اینقدر کوچیک شده ؟ الان این همه خوراکی که تو لیستم دارم رو چطوری تا شب تموم کنم !؟؟ از هر کدوم یه خورده میخورم فوری سیر میشم !! ای بابا!

همین دیگه ! اینم گزارش اون هفته ما بود.

پ.ن. حکایت زنبور بی عسل و اینا رو که همه خوندید , قضیه من هست. دقیقا میدونم باید چیکار کنم که خوب وزن کم کنم و سالم باشم ولی دونستنم به درد سه فروند عمه جانهای گرامیم میخوره!!

پ.ن. سعی کنید سوخت و سازتون رو ببرید بالا! من چای زنجبیل و دارچین با ریشه جین سینگ میخورم ! غذای تند هم که به راهه!  خودتون باید لم بدنتون دستتون بیاد که چه چیزی سوخت و سازتون رو میبره بالا. ولی اگه ریشه جین سینگ پیدا کردید حتما بخورید هزارتا خاصیت داره .

مسابقه تا نوروز

خوب من بازم جو گیر شدم و تو این گیر و دار پایان نامه سابمیت کردن و گره خوردن گودرز و شقایق! یه دفه دلم خواست بیام تو این برنامه ! نه اینکه سابقه خوبی هم دارم تو این برنامه های گروهی و خیلی با اراده همه برنامه ها رو  دنبال کردم و کلا انگیزه هم زیاد دارم ! گفتم اینم به کلکسیون مسابقاتم اضافه کنم یه دفه کم نیاورده باشم . قبلا هم گفتم , یعنی به بعضی بچه ها شاید گفتم که میزان دسترسی من به اینترنت بستگی داره به کارکرد شکم و بیرون روی خانواده ! به این صورت که وقتی ایشون تشریف میبرند موال بنده وقت دارم بپرم پشت لپ تاپ و سری به این ور و اون ور بزنم ! حالا هرچه بیشتر اون تو بمونند خوب من بیشتر وقت دارم !

خوب محض رکورد میگم که من آخرین باری که کشیدم حدود 82 بودم البته یه کمی کمتر ها ولی خوب همون 82 میگیرم البته گلی خانوم تازه پیش پای شما جل و پلاسش رو جمع کرده رفته و نمیدونم هنوز بدنم ورم داره یا نه (توهم رو دارید دیگه ! سه هفته در ماه به نظرم میاد ورم گلی خانوم رو دارم !!) برنامه غذاییم هم نگم بهتره چون هروقت از خودم تعریفی چیزی کردم فرداش دلم واسه خودم کباب شده رفتم تو کابینت ها بست نشستم  و تا ته کابینت رولیس نزدم بیرون نیومدم ! بعد خوب من یه هدف اولیه تری دارم که اونم شب کریسمس هست که دلم میخواست یکی از اون لباس خوشگلا که خریدم گذاشتم کنار رو بپوشم یعنی همینقدر که 4-5 کیلو کم کنم میتونم بپوشمشون ولی نمیدونم تو این یه ماهه میتونم یا نه !! جو خارجکی بودن من رو گرفته شدید!! یعنی من کریسمس جشن نگیرم میمیرم ها!!  البته شما این رو هم در نظر بگیرید که من دارم پایان نامه ام رو سرهم بندی میکنم و کلا چیزی از گلوم پایین نمیره واسه همین دارم روی این موضوع مانور میدم و به جای رژیم به خودم قالب میکنم وگرنه دوستان که منو میشناسنددددد!!!