ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

نکته ای راجع به این رژیم نسبتا اتکینز باید بگم اینه که !! چیزه ! یعنی خوب این اصلا اتکینز نیست !! یعنی من نمیدونم چی هست و چون خوب نیست بچه اسم نداشته باشه اسم پدر پدر بزرگش رو روش گذاشتم !! شما میتونید به عنوان رژیم نانازینز ازش نام ببرید! و اصول این رژیم چیه !؟!؟ کمتر کربوهیدرات بخورید !!! همین !! ولی دلیل نمیشه هرچقدر خواستید کالری به شکم مبارک وارد کنید ها!! قبول دارم که محدوده کالری این رژیم از رژیمای معمولی یه کم بالاتره ولی بی حد و حصر نیست ! 

برنامه من اینطوریه که تا حدی که بتونم آب بخورم ! این حدی که تعیین میکنم یعنی تا حدی که غرق نشم ! خفه نشم !! بدنم دچار شوک نشه و اینا!!

نشاسته نمیخورم ! 

قند کم میخورم !

حداقل نیمساعت تحرک دارم 

توی رژیم اتکینز هفته اول حدود 20 گرم کربوهیدرات داره ولی من 100 گرم رو واسه خودم درنظر گرفتم 


خوب مثلا برنامه یک روزم رو به شما میگم :

آب : حدود ده لیوان 

مایعات (چای ,قهوه , جوشانده ) 5 لیوان 

صبحانه : دو عدد تخم مرغ , 150 گرم سوسیس دست ساز (خودم نساختم ها ولی اینا که میخرم کارخونه ای نیست ) یه قاشق مرباخوری روغن زیتون, 50 گرم پنیر پیتزا

نهار: باقیمانده همون صبحانه چون نتونستم تمومش کنم به علاوه سالاد گوجه و خیار

شام : یه بشقاب سبزیجات پخته بعلاوه یه تیکه (اندازه یه قوطی کبریت) مرغ پخته 

موقع خواب: یه لیوان شیر

میان وعده : دو تکه میوه , خیار, یه تیکه پنیر , دو سه قاشق ماست 

پیاده روی: یک ساعت و نیم 


خوب همونطور که میبینید هم لبنیات میخورم , هم سبزیجات و صدالبته ...... لاغر هم میشم !!

ببین این بدن چقدر به نشاسته و قند وابسته بوده !!!


کماکان در خدمت اتکینزیان هستیم !! خوبه ها!! هی خوش میگذره !! هی بخور بخور داریم !! سالااااااااااد! مررررررررررررررغ! پنییییییییییر!! این خانواده هم هی میگن مگه تو رژیم نداری!؟!؟ پس چرا این همه میخوری!؟!؟ ای بابا! من نمیدونم بخورم یا نخورم ! اگه بخورم میگن این چه رژیمیه ! اگه نخورم میگن رژیم چیه ! ولش کن بخور!! خلاصه که ما موندیم چه کنیم ....

چینتا هم خوبه ! سلام میرسونه ! یعنی همچین نگرانه یه چیزی تو دهن من بره و به اون چیزی نرسه که خدا میدونه ! کلا توی دهن هست! دهن که چه عرض کنم !! وقتی راه میرم لابلای پاهام میلوله ! وقتی میرم گلاب به روتون ! همچین پشت در ناااااااااااااااله میکنه ! بچه ام میترسه اونجا تنهایی یه چیزی بخورم بهش نرسه !! خدایی دیدگاه این بچه رو به من دارید !؟

خوب چه عرض کنم !؟ روم به دیفال!! گلاب به روتون ! میخوام اتکینز بگیرم !! البته خوب یه جورایی مدل چینی اتکینز!! حالا دیدید این چینی ها همه جنسای اصل بازار رو کپی میکنن ولی دااااااااغون!؟!؟ منم الان در حال مدل داغون اتکینز هستم !! یعنی این دو صباح آخر عمری بذار خوش تیپ بشیم آرزو به دل نمیریم !! نه اینکه خیلی ثبات قدم دارم و اصلا اراده قوی و پشتکار و .... واسه همینم فعلا یه هفته قراره اتکینزی باشم تا ببینم چه شود!! و البته به یمن از دست دادن (یعنی به خونه بخت فرستادن ) بچه گربه هایی که سرپرستیشون رو داشتم , حالا مجبورم خودم در نقش گربه با پیشی خودم بازی کنم و روزی یکی دو ساعت گرگم به هوا و قایم موشک گربه ای بازی کنم بعدشم خانوم رو ببرم بیرون که هوا بخوره و چون بچه ام کلا خیلی معاشرتی و اجتماعی هست باید خودم راه برم که یواشکی دنبالم بیاد و صدالبته این قضیه باید نصفه شب باشه که یه دفه خانوم کسی رو نبینه حالش بد بشه !! چیه خوبه !؟ دوستش داریم !؟ اصلا هم ربطی به اجاق کوری و اینا نداره !! واه واه حرف درمیارن !!!