ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

خواهرشوهر کشون


آقا این چه رسمیه که خواهر شوهر هم پاگشا میشه ؟؟ یعنی چی؟ خوب نمیگید این خواهر شوهر بدبخت زحمت کشیده گرم گرم این وزنا رو کم کرده ؟؟ بعد یعنی همه با دقت توجه دارند که از تک تک غذاها به میزان لازم (این میزان توسط میزبان مشخص میشه ) خورده باشی. 

دیروزم جاتون خالی پیتزا پزون راه انداخته بودم داداشه و عروس خانوم اومدن ترکوندیم خودمون رو!! دیگه امشب با عروس جان به خودمون قول دادیم که رژیم بگیریم از فردا! همین شنبه!! فک کن که بشه !! بعد خانواده واسه من عکس فرستاده که ببین 6 پک که هیچی 8 پک شدم !! چی بگم من؟ گفتم برو حالش رو ببر دیگه .... 

میگم بچه ها دوست دارید یه قراری بذاریم همدیگرو ببینیم؟ قبل ماه رمضونی!!؟

نظرات 2 + ارسال نظر
فرح بانو یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:40 ق.ظ http://abrilliantlife.blogfa.com/

من دوست دارم خواهر شوهر
البته اگه بازی باشم

نور یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:41 ب.ظ

منظورت از بچه ها منم هستم؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد