ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

گلنامه

خدا به سرشاهده که من اصلا قصدم منت و اینا نیست ولی خودتون شاهد بودید که چقذه اومدم بهتون سر زدم و روحیه دادم ؟!! حالا یکیتون از روی نوعدوستی در راه رضای خدا بیاد این امتیازات من رو محاسبه کنه چی میشه !؟ والله حساب کتاب خودتون بهتر میشه ! من واسه خودتون میگم ! اگه نه که آآآآه آه دو دوتا چهارتا!! 

من نمیدونم این صبا با گلی تبانی داره برنامه چیه !؟ هروقت گلی میاد صبا یه مسابقه جدید راه میندازه !!‌ صبا جان یه هماهنگی با من داشته باش مادر بعدش سور و ساط جشن و پایکوبی به راه بنداز !! منم اول کاری در گیر و دار پذیرایی از گلی هستم وقت نمیکنم بیام مسابقه بازی!! گلاب به روتون اون ماه قبل که گلی جان خیلی اذیتم کردند و هی رو میپوشوندند و هی بازی درمیاوردند واسه همین این ماه  گفتم یه حالی بهش بدم !! این بود که زدم به خط تقویت و هی آجیل خوردم هی شکلات خوردم ! تقویتی شدم هااااااااا!!! درعوض گلی هم برام کم نذاشت یعنی سربسته بگم خدمتتون که ما الان یه ملافه سالم تو خونه نداریم ......  

 ترازو رو هم بردم قایم کردم که فعلا چشمم بهش نیفته افسردگی بگیرم !! خودم به اندازه کافی فکر و خیال دارم که دیگه غصه این یکی رو نخورم ! اعتماد به نفس رو دارید دیگه !!؟ ورزش هم که اصلا حرفش رو نزن!! یعنی ..ونم پینه بسته از بس نشستم اینجا!! آها ولی قراره یه عملیات زیباسازی خیلی عمیقی انجام بدم و اون اینه که برم حموم!!! نه فکر کنید !! خودش کلی زیباسازی هست ها!! شما اگه الان من رو ببینید واقعا اذعان میکنید که رفتن به حموم از هرگونه عملیات خودخوشگل کنی ای واجب تره !  

بعد من یه کلوم به این خانواده گفتم وقتی گلی میاد من نیاز به استراحت بیشتری دارم !! عارضم به حضورتون که ایشون از همون روزی که بنده اینطوری شدم روزانه بطور متوسط بیست و سه ساعت و نیم میخوابه !! اون نیم ساعت هم واسه اعمال حیاتی و خورد و خوراک هست که بیدار میشه !! حالا یه جوری باید تنظیم کنم وقتم رو که تو همون نیم ساعت بهش تفهیم کنم اونی که باید استراحت کنه من هستم نه اون!! البته تو زندگی مشترک من و تو نداریم که !! یعنی ما تا این حد یگانه هستیم ها!! ولش کن بابا الان تینا میاد میزنه ما رو به داداشش حرف زدیم .. 

خوب حالا با این همه کارنامه درخشان امتیاز هم باید بدم به خودم !؟

سه شنبه و چهار شنبه

جهت روشنگری اذهان عمومی اعلام کنم که بنده یعنی اینجانب به مدت حدود نه سال در یک ارگان دولتی مشغول به کار بودم (اصرارنکنید نمیگم بانک بودم ) بعد از قبول شدن خانواده برای دکترا به تبعیت از همسر از محل کارم مرخصی بدون حقوق گرفتم و خودم هم توی این مدت مرخصی شروع کردم به درس خوندن!! یعنی ما محل زندگی دائممون مالزی نیست و درآمدمون هم از کرایه خونه ای هست که من با وام بانک (درزمان تجرد) گرفتم ! یعنی خوب وقتی از محل کارم بیام بیرون باید وامهام رو تسویه کنم و این هم یعنی باید خونه رو بفروشم و اون یکی هم یعنی دیگه پول نداریم بقیه درسمون رو بخونیم و این یعنی...... دههههههه بازم معنی کنم !؟!؟  

خوب بگذریم !  

 

الان هرچی فکر میکنم یادم نمیاد دیروز چی خوردم !! فقط میدونم به خانواده گفتم به نظر میاد قند خونت رفته بالا و این نوقا رو از جلوی دستت بردار و خانواده هم که جون دووووووووووست!! فوری نوقا رو گذاشت کنار و من یه نفس راحتی کشیدم !! مشکل اینه که من اصلا چیزای شیرین دوست ندارم !! باور کنید به چه بدبختی این نوقاها رو بالا میدادم !! اوه دوتا جوش سلاطونی هم روی لپم دراومده که خوشگل تر از قبل شدم ! اصلا نانازی نگو یه تیکه ماه! با خوش بینی تمام هم به اومدن گلی و اینا نسبتش میدم و اصلا هم چه ربطی داره به این پسته ها!؟  

 

امروز چهارشنبه هم خیلی باشخصیت بلند شدم واسه خودم نصف پیمانه جوپرک (حالا نه که خارجکی اش رو بلت نباشم ها خواستم خودمونی باشیم ) و یه دونه گردو کوچیک و یه نصفه سیب خورد کرده درست کردم و این شد صبحونه ام ! بعد میان وعده یه نصفه دیگه سیب رو خوردم ! بعدش دوباره یه بیسکوئیت جو با یه قهوه تلخ! نهار یه تیکه مرغ به ابعاد یه قوطی کبریت!! شام حدود ۱۵۰  گرم مرغ با ۱۰-۱۵ قاشق برنج و بعد از شام هم پرونده روز رو با دوتا شیرینی دانمارکی خوشمزه بستم !! به نظرتون من چند کالری غذا خوردم !؟ آها مرغ ها هم سوخاری و چرب و چیلی بود!!  

 

پ. ن . دوستان خودتون رو زیاد اذیت نکنید خودم رفتم حساب کردم  

کالری مصرفی ۱۲۷۶ 

پروتئین ۴۶ 

فیبر ۲ 

شکر ۱۳ 

کرب ۸۳ 

سدیم ۱۳۷۰ چی خوردم مگه !؟! 

چربی ۵۴

     

 البته یه قاشق روغن هم اضافه به لیستم اضافه کردم !! یعنی خوب برای محکم کاری دیگه !! ولی گفته باشم من هنوز سر حرف خودم هستم و رژیم ندارم و اینا!!  

 

پ. ن ۲ : گلی اومده !! فردا هم باید برم مهمون گردونی !! خدا رحم کنه .... 

 

پ. ن .۳ : نظرتون راجع به این که من برم بخوابم چیه !؟!؟

طولانی و بی سر و ته

این متن طولانی هست و حاوی مقادیر معتنابهی غر غر و شکم چرانی میباشد ! از دوستان گرامی خواهش میشود درصورت ضعف اعصاب به ادامه مطلب مراجعه نفرمایند و همینجا یه خوش و بشی میکنیم و میریم سر خونه زندگیمون دیگه .....

ادامه مطلب ...