ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

غیرتت رو بخورم

دوباره عارضم به حضورتون که کماکان انگیزه ندارم !! اصلا هیچی ها!! حتی یه نقطه  ! این دختره کره ای هم اومده بود اینجا هی پروپاچه نشون میداد هی به خانواده میگفت چرا یه دوست دختر اورینتال نمیگیری!؟ آقا شلغم رو دیدی !؟ منم هم خانواده اش!! یعنی همچین میخندیدم و شاد به این بحثهای دل انگیز گوش میدادم که خود دختره آخرش گفت تو خیلی کول هستی!! میخواستم بگم تازه کجاش رو دیدی!! خلاصه اینکه این چاقی من به هیچ دردی نخوره حداقلش اینه که به یه دختر خانوم ۳۶-۳۷ ساله کره ای که چشماش اندازه نخودچی بود احساس اعتماد به نفس میده خداتا!! یعنی هروقت منو میدید یه احساس فشن بودن و خوش تیپی بهش دست میداد. منم گفتم بذار خوش باشه بچه ! چه اشکالی داره موجبات شادی روح مردمان رو فراهم کنیم !! تازه به صورت سری به من گفت که مادر بزرگ یانگوم روسی بوده واسه همین یانگوم سفید و خوشگل هست !! یعنی منم اصلا صداش رو درنیاوردم و شما هم اصلا به کسی نگید!! 

آها از بحث خارج شدم ! داشتم میگفتم انگیزه ندارم و اینا ! دیروز هم همینطوری داشتم تو اینترنت سیر میکردم واسه خودم یکی از این گروههای کم کرب خورد به تورم و از این فروم هایی که من اینقدر پوند کم کردم آی ببنید چه ناز شدم بعد یه عکس هیولایی با مایو هم گذاشته بودن با یه عشوه مکش مرگ ماااا!! بعد همه هم میومدن کامنت میذاشتن وای جسی (مثلا) چقدر لاغریت محسوسه تو عکس قبلیت سیصد و بیست و هشت تا چین میخورد شکمت الان دویست و پنجاه و شیش تا!! یعنی خوشحال شدم که اینقدر راحت و رله عکسشون رو میذارن و مردم هم میان نظر میدن و یه نفر هم مثلا ننوشته که واییییییی چقدر گاو هستی!! حالا من فردا عکسم رو بذارم تو نت دویست نفر بهم میگن اژدها تو عکس نمیذاشتی میمردی!! حالااااااا!! غرض اینکه ما هم جو گیر شدیم رفتیم این سایته ثبت نام کردیم و سیل خوشامد گویی و اینا به سمتم جاری شد. هی هم پیگیر میشن که داری چیکار میکنی و بیا گزارش بده و.... دیگه در کمال بی انگیزگی و فقط در جهت حفظ شئونات و آبروداری و اینکه اسم ایران عزیزمون رو سرفراز نگهدارم تا یه مشت خارجی بی سرو پا و بدون فرهنگ سه میلیون و شونصد ساله پشت سرمون حرف نزنن و همینطور برای حفظ نام خلیج..ف.ارس و دیگه کلی افتخارات دیگه که الان یادم نیست مججججججبور شدم برنامه کم کربوهیدرات رو دوباره شروع کنم . باور کنید اگه مسئله حیثیتی نبود عمرا اینکارو میکردم ! حالا آدرس سایته رو هم نمیدم که شاید پس فردا منم یه عکس دو تیکه انداختم تا نیکولاس و جک و ویلیام و .... قربون صدقه هیکل جنیف.ری ام برن! خوبیت نداره شما ببینید چشم و گوشتون باز میشه !!!

انگیزه

خوب ! منم پست نانا رو خوندم و متاسفانه باید بگم تنها چیزی که به من نداد انگیزه بود! نه من اصلا مثل نانا فکر نمیکنم . من عاشق زندگی نیستم ! هیچ قسمتی از زندگی برام اینقدر جذاب نیست که بخوام براش بجنگم ! من زنده هستم چون مجبورم و زندگی میکنم چون چاره دیگه ای ندارم . حالا شاید فکر کنید افسرده هستم و بخواین منو توصیه های خواهرانه مادرانه دخترانه بکنید ولی فایده ای نداره ! من سالهاست که به این موضوع اعتقاد دارم . اگر من جای نانا بودم شاید از شنیدن اون خبر خیلی خوشحال میشدم و خودم رو آماده خداحافظی می کردم . هرگز و هرگز تن به آزمایشات و سختیهای درمانی نمیدادم . گفتم شاید ! چون از حرف تا عمل خیلی راهه. ولی بین خودمون باشه (میدونید که اینترنت خیلی محیط امنی هست و میشه آدم رازهاش رو اونجا بگه !!) من از چهارده پونزده سالگی منتظر شنیدن همچین خبری هستم ! یه روزی برم دکتر و دکتره یه طوری نگاهم بکنه بعد بگه .... شما مدت زیادی وقت ندارید !! دیوونه هستم !؟ نه بابا!؟ خودتون دیوونه اید چرا انگ میزنید به بچه مردم !؟ خوب یکی هم آرزوهاش اینطوری هست! مثلا تو دوست داری شلوار لی سایز سی و چهار بپوشی خوبه من بهت بگم دیوونه !؟ نه خوبه !؟ حالا اینا رو گفتم فکر نکنید من سر گذاشتم به دیوار و های های گریه میکنم و منتظر مرگ هستم ها! کلا این مالیخولیا همیشه با منه و از اونجایی که خردادماهی هستم و سرشار از شخصیت های مختلف !!! در همین اثنی که منتظر مرگ هستم واسه خودم جشن تولد میگیرم ! به گربه هام عشق میورزم . مال اندوزی میکنم و حتی دچار حرص و آز هم میشم ! خرید هم میکنم تازه ! فقط ته تهش یه نگرانی هست که اگه مردم این همه لباس نو نپوشیده رو چیکار کنم !؟ البته این دیگه مسئولیت بازماندگان من هست و یادم باشه که وصیتنامه ام رو یه بررسی بکنم یه مواردی رو بهش اضافه کنم .  

الان واقعا شاد شدید از این متنی که من نوشتم !؟ حالا زیاد غصه نخورید بیایید کیک مسخره تولد من رو ببینید که نمیدونم چرا بجای اینکه شبیه یه کیک قرمز خوشگل دو طبقه بشه شبیه سفینه فضایی هیولاها شده .... 

 

 

 

تازه اینم کیک روز زن هست که به افتخار خودم درست کردم ! یعنی کلا افسردگی رو داشته باشید ها!