ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

هل من ناصر ینصرنی!؟

آسمون رحمت خدا که همیشه ابریه ! شاید دعای تو اون جرقه ای باشه که بارون بیاره ! بیا دستامون رو بدیم به هم , نه ! بیا دلامون رو بدیم به هم واسه جینگولیمون (زی زی ) دعا کنیم که مقاوم باشه ! که صبور باشه ! که ......  

 

ساعت ده شب یکشنبه, دوشنبه, سه شنبه میعادگاه ما دلهای شما مهربونا ! به صرف دعا و مهربونی!

دینگ

یه روزایی آدم نوشتنش نمیاد! یه روزایی هم هی نوشتنش میاد!! منم امروز صبح گفتم دیگه پرخوری و اینا رو بذارم کنار و با اینکه وزنه زیاد بالا نرفته ولی خوب بهتره که روم رو زیاد نکنم و اگه بشه تا عید هم چند کیلویی لاغر کنم! خوب البته انگیزه من که اومدن به ایران بود از بین رفته و یه جورایی سرد شدم از ادامه راه! یعنی این چیزا که میگن سلامتی و لایف استایل و اینا واسه بنده کشکه و راست و حسینی بخواین هدف اصلی من از لاغر چشم کورکنی و فیس و افاده هست!! خوب راستش اینه دیگه چرا دروغ بگم! واسه همینم وقتی قضیه رفتن و دید و بازدید کنسل میشه انگیزه منم از بین میره ! به همین راحتی! البته یه انگیزه های رویایی هم دارم که واقعا شرم آوره و دیگه واقعا روم نمیشه بگم!! حالا... داشتم میگفتم سر صبحی گفتم بیخیال بذار ادامه بدیم بعد خانواده همینطوری گشنه و تشنه افتاده بود گوشه خونه و ناله میکرد ، آخه نه اینکه من یه کمی دیر از خواب بلند شدم و اینم که دست و پاش رو بستن نمیتونه یه چیزی بذاره تو دهنش واسه همین اولین چیزی که میگه وقتی از خواب بلند میشم اینه .... گشنمه !!! این عاشقانه ترین حرف زندگی ما هست !! بازم از اصل مطلب دور شدیم ! بله ما هم به رسم زنان ایرانی رفتیم مطبخ و یه کاپوچینوی خونگی درست کردیم و یه بسته بیسکوئیت سلامت هم داشتیم که باز کردیم و آوردیم خدمت حضرت!! و اینطوری بود که اونطوری شد!! یعنی اونطوری که نباید بشه شد!! و من دو لیوان کاپوچینو با ۶-۷ تا بیسکوییت و ۴-۵ تا شکلات خوردم!! مدیونید اگه فکر کنید یه اپسیلون عذاب وجدان من را فراگرفت!! عمرا!! تازه داشتم فکر میکردم این پودر کاکائو تموم شده واسه سری بعدی حتما پودر بگیرم!! دیگه نهار نخوردم ولی شام هم به سلامتی ادامه همون حموس دیروزی رو خوردم !! چه خوشمزه هست ها!! من چرا تا حالا کشفش نکرده بودم !؟ خیلی هم رژیمی هست و درست کردنش هم خیلی راحته ! زدم به خط غذاهای بین الملل!! اینجا چندتا دستور گذاشتم چندتا هم توی نوبت دارم !! یه سر بزنید بد نیست!!