ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

35 تا شمع!؟!؟

خوب من امروز در حال تقلب هستم و فردا هم خواهم بود. و همونطور که قبلا یه جایی گفتم !! به درک که لاغر نمیشم و اصلا چه فرقی داره !! و یه زن سی و پنج ساله (بله ! همونطور که همه اتون من رو خجالت دادید امروز 35 ساله شدم !!) باید اصلا تپلی باشه و لباس بالا طور دار بپوشه و قل قل بخوره از این ور به اون ور و بخنده و از مهمونا پذیرایی کنه و ازشون بپرسه چیزی کم و کسر ندارید!؟ بعد تازه هی داداشش رو که میبینه داماد شده قلپ قلپ اشک بریزه و کائنات رو شکرگذار باشه که این آرزوش به حقیقت پیوسته!!! یعنی این تصویری هست که من از عروسی داداشه واسه خودم ساختم و خیلی هم تصویر خوبی از آب دراومده و زیادم ناامیدانه نیست. فقط اگه دوباره اون سندروم خوشتیپی من عود نکنه و داداشام با حمایت مادره هی نزنن توی برجک من و اعتماد به نفسم رو به منتهی الیه یک عدد قوطی نفرستن خیلی خوبه !!! دوباره از دوشنبه هم البته میرم تو فاز رژیم و اینا و باشگاه هم که تا سه شنبه بیشتر نمیتونم برم چون ماه جدید دیگه ثبت نام نکردیم و اینا. ولی قراره توی خونه واسه خودم ورزش کنم و ترقـــ..ص و از این کارای جلف. 

دوتا برنامه ماساژ هم برای خودم ریختم که یکیش احتمالا فردا باشه و یکی هم یه روز مونده به رفتنم. 

راستش من با خودم که فکر کردم دیدم از این بهتر نمیتونم رژیم بگیرم ! یعنی تواناییش رو ندارم خوب!! ورزش هم همینقدر میتونم لابد. دیگه نهایت سعیم رو کردم همین شده از خودم که شرمنده نیستم . لابد شرایط محیطی و زیست محیطی مساعد نبوده خودکشی که نمیشه کرد. 

البته این احساسات مساعد من رو زیاد جدی نگیرید ها! همین پس فردا هست که بعد از دو روز تقلل میام اینجا و گیسام رو میکشم و میگم چاقم و اینا! یه احساسات زود گذری هست که فقط خواستم شما هم در جریانش باشید.


پ.ن. اوفففففففف.... اصلا نانازی هویج هست و از هیچی ناراحت نمیشه !! یعنی تو روخدا بیایید همه چی رو ول کنید و فقط به اون "تف" بچسبید. آقا اصلا اینی که ما نوشته بودیم مربوط به اونی نبود که شما فکر میکردید. 

نظرات 8 + ارسال نظر
Tina شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:43 ب.ظ

تولدت مبارک! رسیدی به پرایم تایم... بهترین سالهای عمر. برات آرزوی بهترینها رو دارم.

آزی شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:46 ب.ظ http://azyparvazn.blogfa.com/

خوب تو امون می دادی به دوستت بنده خدا رو داغون می کنی.
بعد اینکه زن ۳۵ ساله جان تولدت مبارک
واینکه من اون روز قبله اینکه برم در دکون اومدم پست قبلی رو خوندم بعد چون دوان دوانی بودم نتونستم کامنت بذارم می خواستم بیام حرف بزنم.بعد الان که یادت افتادم دیدم خوب شدی به زندگی برگشتی.
کلا خودتو همونجوری که هستی اگه بتونی دوست داشته باشی و باکسی مقایسه نکنی وبهترینه خودت باشی همیشه موفقی.من اینو فهمیدم.

زی زی یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:40 ق.ظ http://zane27sale.blogfa.com/

با من بودی ؟



منظورت رو نفهمیدم نانازی
من اتفاقا پسن گذاشتم و بعد اومدم اینجا دیدم دیروز توللدت بوده ...
اگه دوس داری برش می دارم چون من پست هامو با عشق میذارم نه به خاطر و حرف کسی

عروس دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:53 ب.ظ


خیلی محلمون میذاری...۱۰۰۰۰۰ بار تپ یاهو بهت پیغام دادم...نمیگی منم عروسیمه نزدیکه عوض دلداری دادنت بود...هان هان...
تولدت مبارک عزیزمممم با کلی تاخیر اما این رسم رفاقت نیس جواب سلام ادم رو ندی ...

شانون دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:13 ب.ظ

تولدت مبارک باشه دوستم.
حالا شد. همین که حس خوبی نسبت به خودت داشته باشی کافیه. ضمنا اگه مامانت اینا زدند تو برجکت بهشون بگو من توی فامیل خارج رفته هستم و کلی کلاسم بالاست احتیاجی به لاغری ندارم و از این حرفها. بعدشم بالای مجلس می شینی و دماغت رو می گیری بالا که یعنی من از خارج اومدم!!!! خیلی هم خوش تیپ و لاغرم!!!!!! تازه شم اونجایی که بودم یک پرده گوشت مده.

نور دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:25 ب.ظ

تول تولد تولدت مبارک عزیزم.عالیه خدا انشا اله همیشه از این روحیه ها به هممون بده بگو اشا اله(از حالا رو صدات کار کن واسه عروسی نانازی جون)

فرح بانو دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:41 ب.ظ http://abrilliantlife.blogfa.com/

اولا تفلدت مبارک
دوما دیدی من ازت بزرگترم؟
سوما دیدی از م کوچیکتری؟ این الان مفهومی با بالایی فرق می کرد
چهارما حالا عروسی داداشت مانکن نباشی چیزی نمیشه بزار پایان نامت تموم شه با هم شا فرنازی!!! در می یاریم لاغر می کنیم دیدی چجوری نرم خودمو بینتون جا کردم؟ کار نشد نداره لاغر میشی عزیز دلم آبجی کوشولو آی چه حال میده ازت بزرگترم

عروس سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:18 ق.ظ

اخ من فدات شم...همین که اسمت رو دیدم ذوق مرگ شدم...اسمم رو تو روزنامه کنکور دیده بودم اینقدر ذوقیده نشده بودم...بابا باشه شما به عروسی برس...مارو هم دعا کن به عروسیمون خوب برسیم...باشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد