ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

آقا ما راحتیم شما نگران نباش

زندگی یه طور شل کن سفت کنی میگذره. با این هوای کثیف و سنگین و نسبتا گرم (نسبتا میگم چون به گرم بودن عادت دارم لااقل) یه روز میرم بیرون سه روز میفتم یه گوشه هی عطسه سرفه میکنم . بعد هی آشنایانِ دل کباب! دور و برم میپلکن و یه جور غمباری مواظبم هستن و ته دلشون باربکیو راه انداختن که این بنده خدا از خاااااااارج اومده بعد تک و تنها نشسته تو خونه !! حالا خودم اونقدر ناراحت نیستم که اینا دلشون واسه من کباب شده . 

خداروشکر فعلا تا شهریور دیگه بساط تولد اینا نداریم من یه خورده به برنامه غذاییم برسم ببینم چه بلایی سرم میاد. ورزش هم الکی رفتم باشگاه اسم نوشتم . هم اینکه خیلی باشگاه مسخره ای هست و خودشون برنامه میدن و حق نداری به بقیه دستگاهاشون دست بزنی خراب میشه و هم اینکه تهویه مناسب نداره و خوب تو این هوای گرم آدم چطوری بره باشگاه خودش رو بترکونه ؟؟ بعد تازه زمین هم کج هست و کلی از این بهونه ها!! ولی خوب تهش یه امیدی دارم که برمیگردم ولایت و ورزش بترکون رو شروع میکنم و هرچی گند زدم این چند وقته رو جبران میکنم . خوب آدمیه دیگه چار روز حالشو میبره شیش سال باید خودشو بکوبونه زمین و زمان تا اون رو درست کنه . خودش عالمیه واسه خودش.

نظرات 5 + ارسال نظر
negin vorojak & mamari سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:34 ب.ظ http://cute-girls.blogsky.com

salaaaaaaaam webet kheily ghashange age dos dashti be ma ham ye sar bezan khoshhal mishim

شانون شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:13 ب.ظ

تو کجایی که اس ام اس منو جواب نمیدی؟ ترسیدم فکر کردم رفتی.

عروس یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:27 ب.ظ

salam azizam baba ye hali az man taze aroos bepors ,,,aslan bepors arusi chetor bood ina harfa...mibinam to ham mese man shohari ro kashti onvar khodet pishe mama ina hale donya mikoni...baba ye hali bepors ta irani...

فرح بانو دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ق.ظ http://abrilliantlife.blogfa.com/

فرح بانو نانازی رو دوست دارههههههههههه

شانون چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 ب.ظ

باشه به هم می رسیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد