ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

میدونم دلتون واسم تنگ شده ! میدونم ....

خوب چیکار کنم تقصیر این نوسانان نرخ ارز هم هست ! بعد هم گرمی هوا! و صدالبته خانواده محترم رجبی!!! 

خوب چون قراره رژیمی صحبت کنیم من یه گزارش کلی بدم ...

چای سبز نمیخورم !! نمیدونم چرا

ورزش نمیکنم ! اینو میدونم چرا ! چون هوا گرم و شرجی و عنه (بله چیه خوب!! شما حالت بد میشه برو وبلاگای گل و گلابتونی که بوی بهار میدن !!!!)

قورمه سبزی نمیخورم !

حیوونا رو بیشتر از خودم دوست دارم 

به برنج ارادت خاصی پیدا کردم (حالا خوبه اصلا بهم نمیسازه ها)

شیرینی هم تو این هوای گرم دوست ندارم 


حال کردید گزارش رو !؟!؟ حالا هی برید صد گرم پنیر یه کف دست نان و .... خاکی باشید بابااااااا


گیج گولانه

خودمم دیگه حالم بد شد از دست اون پست قبلی ! یعنی دیگه یه موقع هایی وبلاگ رو باز میکردم به امید اینکه دستی از غیب یه پست جدید گذاشته باشه که دیدم نععععع اصلا امکان نداره ! کار خودم هست!!

همونطور که در جریان هستید و خواجه حافظ محترم هم میدانند ما داریم میاییم ایران و بالطبع کلیه کارهای مانده با درشت نمایی 10000000000 درجه جلوه پیدا کرده اند و گاهی بر سر خودمان میزنیم گاهی بر سر کارهایمان .......