ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

گیج گولانه

خودمم دیگه حالم بد شد از دست اون پست قبلی ! یعنی دیگه یه موقع هایی وبلاگ رو باز میکردم به امید اینکه دستی از غیب یه پست جدید گذاشته باشه که دیدم نععععع اصلا امکان نداره ! کار خودم هست!!

همونطور که در جریان هستید و خواجه حافظ محترم هم میدانند ما داریم میاییم ایران و بالطبع کلیه کارهای مانده با درشت نمایی 10000000000 درجه جلوه پیدا کرده اند و گاهی بر سر خودمان میزنیم گاهی بر سر کارهایمان .......



نظرات 4 + ارسال نظر
شانون چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ب.ظ

چه عجب چشم ما روشن شد به پست جدید. گفتم الان وبت رو باز می کنم بازم چشمم به اون کیکه می افته که هر بار با دقت تمام نگاهش کردم و سر در نیاوردم چه طوری تزئینش کردی آخرش چشمم باباقوری شد و نفهمیدم.
لواشک و آلوچه سفارش دادم بیارن ولی ظاهرا حواست ششدانگ پیش بچه های جاده ابریشمه. منم میرم قهر می کنم دیگه نمیام اینجا لواشکها رو هم تنها می خورم.

شانون شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:05 ق.ظ

هنوز لواشکا به دستم نرسیده که بزنم توی گوشش.
در مورد وب جدید هم فعلا حالشو ندارم. ببینیم چی میشه.
پس کی میای؟‌

عاطفه شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:56 ب.ظ http://atefehweightloss.blogfa.com/

سلام ناز ناز ی جون خوبی
ببخشید من دیر کامنتو دیدم
نانازی جون نمیدونم درباره رژیم دوکان چیزی شنیدی یا نه این رژیمه الان خیلی اینجا غوغا کرده و واقعن باهاش خوب وزن کم میشه
فاز اولش فقط پرتئینه (من که خوب رعایت نکردم ) و لبنیاته و باید کم چرب باشه بعد فاز 2 سبزیجات وارد میشه این سایتشه
http://www.dukanaute.com/
فدات

شانون یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ب.ظ

قربونت برم من همین که می رسم این جدوله رو پر کنم که دیگه وقتی برای کار دیگه باقی نمی مونه. بعدشم دوست ندارم کارم تقلیدی باشه و بگن حالا ما یک کاری کردیم همه میخوان تقلید کنند. فعلا همینجوری بچه ها هستن. اگه فکر می کنی که واقعا می تونی باهام همکاری کنی خب باشه یک وب می زنیم. ولی اگه وسط کار ولم کردی میرم هرچی لواشکه می خورم ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد