ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

خوب مثل اینکه در این شرایط وبلاگ آپ کردین مسخره ترین کار هست , منم که اصلا مسخره نیستم و دلم هم نمیخواد کسی من رو بیفکر بخونه ولی درهرصورت میخواستم بدونید که رژیم ندارم ! حالم خوبه ! وزنم هی کم و زیاد میشه ! هی شل کن سفت کن دارم !! درسام کلی عقب هستن! گربه ام شدیدا شیطونه (تینا جون دست هرچی سگه از پشت بسته ) و اینکه کلا اوضاع خوبه فقط اگه درس بخونم خیلی بهترم میشه . شماها چطورید؟ خوش میگذره؟

آقا ما اون کاره نیستیم

سه شنبه دوازده خرداد 86

 

صبحانه

یک لیوان سوپ- یک لیوان آب آلبالو یه بیسکوییت پر فیبر

نهار

5 قاشق برنج و قرمه سبزی و سالاد

 

شام

بلال  و ساندویچ گوشت

میان وعده

شیر سویا, نوشیدنی مالایایی (فکر کنم حدود 150 کالری ) کاکائو, کاپوچینو

پیاده روی

مفید نیم ساعت – غیر مفید خیلییی

ورزش

ورزش خاص نداشتم ولی تحرک زیاد داشتم

آب/مکمل

12 لیوان /نخوردم

ادامه مطلب ...

جدول دار میشویییییییییمممممممممممم

 

 

یکشنبه

 

دو شنبه

 

سه شنبه

 

چهارشنبه

 

پنج شنبه

 

جمعه

 

شنبه

 

 

12لیوان آب

 

 

 بله

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آب سبزیجات

 

 

جعفری، نعناع

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آب میوه

هویج، گوجه فر نگی سیب
اینا میوه هستن؟!

 

 

 

 

 

 

 

 

ماست و لبنیات

 

دوغ، شیر کم چرب

 

 

 

 

 

 

 

سوپ مخصوص

 

سه لیوان

 

 

 

 

 

 

 

نیم ساعت هوازی

 

 بله

 

 

 

 

 

 

یه ربع عضلانی

 

 خیر

 

 

 

 

 

 

ورزش اضافی

 

 گربه دوانی!!

 

 

 

 

 

 

مکمل

 

 روغن ماهی

 

 

 

 

 

 

کم کردن چای و قهوه

 قهوه اصلا نخوردم

 

 

 

 

 

 

خویشتن داری

 

 بله

 

 

 

 

 

 

محدوده کالری

 

 بله

۱۲۰۰

 

 

 

 

 

 

 

 

اندر احوالات

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 خوب امروز چون روز اول بود یه کمی شل و ول بودم! ولی کلا خوب بود ۱ اصلا فکر نمیکردم با مایعات هم بشه سیر موند.


 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب ...