ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

جدول دار میشویییییییییمممممممممممم

 

 

یکشنبه

 

دو شنبه

 

سه شنبه

 

چهارشنبه

 

پنج شنبه

 

جمعه

 

شنبه

 

 

12لیوان آب

 

 

 بله

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آب سبزیجات

 

 

جعفری، نعناع

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آب میوه

هویج، گوجه فر نگی سیب
اینا میوه هستن؟!

 

 

 

 

 

 

 

 

ماست و لبنیات

 

دوغ، شیر کم چرب

 

 

 

 

 

 

 

سوپ مخصوص

 

سه لیوان

 

 

 

 

 

 

 

نیم ساعت هوازی

 

 بله

 

 

 

 

 

 

یه ربع عضلانی

 

 خیر

 

 

 

 

 

 

ورزش اضافی

 

 گربه دوانی!!

 

 

 

 

 

 

مکمل

 

 روغن ماهی

 

 

 

 

 

 

کم کردن چای و قهوه

 قهوه اصلا نخوردم

 

 

 

 

 

 

خویشتن داری

 

 بله

 

 

 

 

 

 

محدوده کالری

 

 بله

۱۲۰۰

 

 

 

 

 

 

 

 

اندر احوالات

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 خوب امروز چون روز اول بود یه کمی شل و ول بودم! ولی کلا خوب بود ۱ اصلا فکر نمیکردم با مایعات هم بشه سیر موند.


 

 

 

 

 

 

خوب ! تصمیم دارم یه دوره دتوکس انجام بدم! یعنی با خوردن مایعات و درمحدوده کالری و نه کمتر! بدنم رو شستشو بدم! متاسفانه سیستم دفع من اصلا خوب کار نمیکنه و امیدوارم به این روش جواب مثبت بده (آدم چه کلاسایی مجبوره واسه .... بذاره!!!)

کلا برنامه این رژیم که خودم درستش کردم و برگرفته از چند سایت مختلف هست اینه که بیشتر سبزیجات و میوه مصرف بشه ولی بصورت مایع! و چون من اینجا آبمیوه گیری ندارم همشو میریزم تو مخلوط کن و اینطوری تفاله هاشم میخورم که خوب فیبر بدنم تامین میشه ! من فرض رو بر این گذاشتم که دندون ندارم (خدای نکرده زبونم لال) و همه غذاها باید آبکی باشه ! اولش میخوام تا سه روز ادامه بدم اگه تونستم تا یه هفته . اصل برنامه بیست و یک روز هست که من عمرا بتونم انجامش بدم.

اگه اطلاعات بیشتری خواستید در خدمت هستم.


نظرات 10 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:54 ق.ظ http://hadaff.blogfa.com

جدولت مبارک خانومی.
فکر می کنم جدول و ثبت چیزایی که می خوری توی جدول خیلی بیشتر تاثیر داره و می تونی بهتر کنترل کنی.

ای بابا می گی حرص نخور ولی مگه میشه خواهر از دست این رئیسای تازه به دوران رسیده حرص نخور. ولی به خاطر گل روی نانازی و نی نی از این به بعد حرص نمی خوریمممممممممممممممم. می بوسمت عزیزم.

من خوبم یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:48 ب.ظ http://thinthin.blogfa.com/

چه جدول خوچکل و صورتی یی!

تینا یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:46 ب.ظ

به به! چه عجب... صفا اوردین... حالت بهتر شد نانازی جونم؟ بیا جدولت و پر کن... خوب نیست ملتی رو چشم به راه می ذاریا (:

یه تپل کوچولو دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:34 ق.ظ http://topolo-khanom.blogfa.com

من خوبم دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:24 ب.ظ http://thinthin.blogfa.com/

هیچی که نخوردی!
من اول اتکینز گرفتیم اما شدیدا قندم افتاد! یعنی ضعف شدید توی اتکینز برام زیاده! چکار کنم؟ الانم کم می خورم بی شیرینی و کرب اما میوه شیرین ( موز) یا شیر یا مثلا خرما می خورم! بگو چکار کنم

من خوبم سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:24 ق.ظ

اولا از راهنماییت ممنون خیلی ذوقیدم دوما آره من گوشت کم می خورم اصلا حالم رو بهم می زنه بیشتر نون و سیب زمینی دوست دارم!!! رژیم خودت هم جالبه بیا از اثراتش بگو ما رو هم مستفیض کن

سوگند سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:22 ب.ظ http://myfitness.blogfa.com/

بابا جدول ! بابا صورتی ! بابا ادامه مطلب !!!!
نانازی برم و برگردم میام خونتون یه چند روزی تلپ (درسته؟) میشم. حواستو جمع کن . به خانواده هم از قبل اطلاع بده ها !

زی زی سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:44 ب.ظ

جدولت یعنی کولااااکه خواهر از زیبایی

تینا سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:09 ب.ظ

ببینم به خان داداش ما هم همینطوری میرسی؟ یه روز می رسی به روز مرخصی؟ همینه بیچاره شده پوست و استخوون دیگه!

تیتیش مامانی سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:12 ب.ظ

به بهههههههه جدولشو هورراااااااااااااااا. عسیسم سوپ مخصوص چی بیده؟؟؟ گربه دوانییییییییییی؟؟؟؟ ای خداااااااااا از دست تو نانازی! یعنی نمیشه یه بار من بیام اینجا ۱ساعت نخندم:)))
یعنی کل مایعاتت شد ۱۲۰۰ تااااااااا؟؟؟ نانازییییییییی نزنی جاده خاکیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد