ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

1-2-3

چرخه باطل

 چند روز پیش همینطوری یه دفه لپ تاپ دستم اومده بود و داشتم وبلاگ بچه ها رو تند تند میخوندم یه دفه یه لینکی که شانون از سال پیشش داده بود رو دیدم . با خودم فکر کردم واقعا ما کچا هستیم ؟ داریم دور خودمون میچرخیم؟ هی رژیم بگیر هی پایین برو هی بالا بیا هی این ور هی اون ور! بعد از یه سال هنوز همون جای اول هستیم ؟ خداوکیلی چندنفر تو یه سال گذشته به هدف وزنیشون رسیدند و زندگی نرمال رو  شروع کردند؟ یا حداقل از پارسال تا بحال روند وزنی اشون کاهش – کاهش – کاهش بوده !؟ شاید وقتش باشه که واقعیت رو بپذیریم ؟ حداقل درباره خودم میگم . شاید باید بپذیرم که من یه موجود چاق بی اراده هستم . شاید باید همه اون لباسای سایز پایین تر رو دور بریزم و همینی که هستم رو قبول کنم. دیگه با دیدن لباسای جور واجور و رنگارنگ حسرت نکشم و هی بخودم نگم لاغر که شدم این کار رو میکنم اون کار رو میکنم . واقعا وقتی ک.و..نش رو ندارم یه دفه قال این قضیه رو بکنم این شل کن سفت کن خیلی مسخره هست . بیخیال بابا. این همه آدم خوش تیپ تو دنیا کجا رو گرفتند؟ بذار من یکی از چاقی بمیرم ! بذار سر 40 سالگی از زانو درد و استخون درد زمین گیر بشم . بذار حسرت لباسای خوشگل و چین چینی نداشته باشم . همه حسرتهام رو بریزم تو چاه توالت و یه سیفون هم روش بکشم . احساس میکنم با این روش خودم رو مسخره کردم . نه از زندگی لذت میبرم و نه به هدفم میرسم . هر کی هم من رو اینطوری قبول داره که بفرما ! اگرنه تشریف ببرند قربون صدقه لنــ..گ و پاچه دخترای یوروپ برن تا حالشون جا بیاد. والله ! چه اصراریه به خودم بقبولونم که اراده دارم و اینا! راستش از زندگی سالم و طولانی هم خیلی خوشم نمیاد. آدم دو سه سال حالش رو ببره بهتره تا اینکه دویست سال عمر کنه و هی ماهی آب پز بخوره ! آقا اصلا اون منقل رو بیارید میخوام دودی به بدن برسونم برم فضا!! نه جانم . نزدیک پریودم هم نیست که اعصاب خوردی داشته باشم . اتفاقا پیش پای شما این بنیتا (دختر کوچیکه ام ) داشت خودش رو به زور تو یه قوطی جا میکرد که اندازه کله اش هم به زور میشد ! کلی خندیدم از این وضعیت این بچه ! الان هم اون یکی دخترم آویزون شده به من که برم نازش کنم . البته یه مقداری خشونتش زیاد هست تو درخواست کردن یعنی ناخوناش رو تا ته میکنه تو ماتحت آدم که توجهت رو به خودش جلب کنه !!  یعنی منظورم اینه که عصبانی نیستم که اینا رو نوشتم فقط از این چرخه باطل خسته شدم . میخوام واقع بین باشم . واقعیت اینه که نه من به اون وزنی که میخوام میرسم  و نه این بچه تو قوطی جا میشه !! همین !!