ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

1-2-3
نظرات 4 + ارسال نظر
سوگند چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:58 ق.ظ http://myfitness.blogfa.com/

زنگ مدرسه !
الان این یعنی چی اونوقت ؟
خوب بیا مثل آدم دو کلام با هم اختلاط کنیم دیگه . تو هم که دیگه منو ایگنور نمیکنی و من عقده ای نمیشم و از این حرفا

صورتی چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:03 ق.ظ

4-5-6

دوستم، بهتری؟

زی زی یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:05 ب.ظ http://zeinab20.blogfa.com

معنی 123 ات را فکر میکنم فهمیده باشم ولی مطمئن نیستم که

شانون دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:31 ب.ظ

نانازی جونم چرا که نه؟ من که خیلی دوست دارم که باشی. جدول هم نمیخواد. فقط اعلام وزن کن و بعدشم هر سه شنبه دوباره وزنت رو اعلام کن و یکمی هم تلاش کن باشه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد