ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

هدفمند سازی

خوب در ادامه همون پست پایینی باید بگم الان وزن من 7-6-75 هست ! یعنی هی روی اینا واسه خودش میچرخه ! واسه تعیین وزن هدفم تا عید اول باید ببینم چقدر وقت دارم !  خوب از امروز سه شنبه 27 دی تا سه شنبه 23 اسفند میشه حدود 8 هفته و طبیعتا تا آخر سال میشه 8 هفته و 5 روز (آخ میدونم الان دارید فکر میکنید این چقدر باااااهوشه !!!) خوب به طور نرمال اگه هفته ای 1 کیلو کاهش وزن در نظر داشته باشیم تا آخر سال میشه حدود 8 کیلو و خورده ای! و چون قراره واقع گرا باشیم و میدونیم که نزدیکای عید و توی هیر و ویر خونه تکونی و شیرینی پزی و اینا زیاد نمیشه توقع کاهش وزن یک کیلویی داشت پس وزن هدف من برای 29 اسفند 1390 میشه زیر 70 کیلو ! حالا میخواد صد گرم باشه یا بیشتر! یعنی شصت و نه و نهصد! حالا اگه کمتر شدم که چه بهتر! 

خوب برید واسه خودتون وزن هدف مشخص کنید! پولاتون رو هم از الان جمع کنید که بربری دو آتیشه خاشخاشی خوشگل منو بخرید!! 

البته اینم بگم ! میتونید واسه خودتون سایز هدف تعیین کنید! کلا میخوام هدفمند بشیم دوستان! حالا تازه شما که عید به همه آمال و آرزوهاتون میرسید و همه میان میگم واییی چقده ناز شدی و لاغر شدی و اینا! منه بیچاره رو بگو که عید باید همینطوری رژیمه رو ادامه بدم تا وقتی جور بشه بیام ایران بعد مردم رو انگشت به دهن بکنم !! خدا این حس چشم و هم چشمی رو واسه ما نگهداره ایشالا!!!

بربری طلایی

گوییا درست شده !

مشکل از این پی سی من بود! یکی رو آوردم نگاه بندازه بهش یه چیزایی گفت دقیقا نفهمیدم ولی فک کنم فحش بد داد!! ولی ما محل نذاشتیم . این پی سی هم خودبخود خوب شد دیگه !

و اما زندگی رژیمانه ورزشانه من ! 

ورزش میکنم اما نه به اون سفت و سختی که باشگاه میرفتم . رژیم هم شل کن سفت کن دارم ! یعنی حالا از امروز گفتم یه سری بیام لیست غذاهام رو وارد کنم ببینم چی میخورم که وزنم تکون نخورده چند وقته ! سایزم کم شده و این مشهوده ولی خوب دلخوشیهای آدم با عدد صفحه ترازو تغییر میکنه !! آدمیزاده دیگه ! البته من از این سلیقه ها ندارم که جدول بکشم و اینا ولی مثل قبلا ها تو همون مای فیتنس وارد میکنم بعد کپی میکنم میذارم اینجا!

بعد آها من یه بسته پودر گیاهی ! نمیدونم چای گیاهی پودر شده ! حالا هرچی هست اسمش نمیدونم ! خریده بودم بیارم ایران که متاسفانه ساکم رو گرفتن و نشد بیارم ! بعد دیگه گفتیم بازش کنیم بخوریم خودمون بعدا دوباره میخریم ! روش نوشته بود واسه تصفیه خون و پوست صورت و این شوخیا! اینقدرم تلخ هست که حتی با اینکه شیرینش کردن تهش به تلخی میزنه و خانواده محترم میفرمایند که این بخاطر خلوص داروهای گیاهی هست که داخلشه ! یعنی واقعا هست! بعد از وقتی اینو خوردم صورتم یه عالمه جوش زده بیرون! اونم من! که حتی جوش غرور جوانی نداشتم ! حالا نمیدونم داره واقعا اثر میکنه و اول سم بدن رو میریزه بیرون بعد خوب میکنه یا بصورت کم کم , کم کم , صورت آدم رو تبدیل به کروکدیل میکنه !! رفتم یه چندتایی هم عکس از خودم گرفتم گفتم قبل از کروکدیل شدن یادگاری داشته باشم !! خوب آدم به این چینی ها هیچ اعتباری نمیتونه بکنه !! منظورم چی بود از گفتن این مطلب؟ مممم یادم نیست! همین فقط خواستم یه چیزی گفته باشم صفحه پر بشه ! 

یه چیزی هم بود که میخواستم اول به شانون بگم بعد دیدم خوب الان که شانون خوابه اصولا! یعنی اگه مثلا ساعت 4 صبح بلند بشه گندم آسیاب کنه نون بپزه احتمال بیدار بودنش هست این موقع روز به وقت ایران! بعد فکر کردم اصلا بذار محدودش کنم ! اونم مساله جایزه بود!! اولش میخواستم جایزه بذاریم واسه برنده کل! دیدم خیلی کلی میشه ! بعد خوب من که همه رو نمیشناسم ! ماتحتش رو هم ندارم برم همه وبلاگا رو بخونم آشنایی بدم ! واسه همین واسه بچه های گروه خودمون یه جایزه کوچیک درنظر گرفتم ! اولش زودی بیایید بگید وزن هدفتون واسه عید چیه ؟ بعد تازه باید تو زمان تعطیلات هم پایدار بمونید به وزنتون! البته یکی دو کیلو رو ارفاق میدیم ها! اینم بگم جایزه خیلی کوچولو هست ها! محض یادگاری از این رقابت دوستانه امون! بعد شاید انگیزه بشه یه کمی باهم شاخ و شونه بکشیم وزنمون زودتر بیاد پایین! بعد اگه من برنده شدم (که ایشالا حتما بشم ) شما دوتا پول جمع میکنید واسه من جایزه میخرید!! میدونید که واسه من یه بربری رو هم روبان بزنید بیارید کلی حال میکنم !! حالا که اینطور شد اصلا اسم این رقابت رو میذاریم "بربری طلایی"

توی پست بعدی اهداف خودم رو مینویسم !!

باز شد؟؟