ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

هدفمند سازی

خوب در ادامه همون پست پایینی باید بگم الان وزن من 7-6-75 هست ! یعنی هی روی اینا واسه خودش میچرخه ! واسه تعیین وزن هدفم تا عید اول باید ببینم چقدر وقت دارم !  خوب از امروز سه شنبه 27 دی تا سه شنبه 23 اسفند میشه حدود 8 هفته و طبیعتا تا آخر سال میشه 8 هفته و 5 روز (آخ میدونم الان دارید فکر میکنید این چقدر باااااهوشه !!!) خوب به طور نرمال اگه هفته ای 1 کیلو کاهش وزن در نظر داشته باشیم تا آخر سال میشه حدود 8 کیلو و خورده ای! و چون قراره واقع گرا باشیم و میدونیم که نزدیکای عید و توی هیر و ویر خونه تکونی و شیرینی پزی و اینا زیاد نمیشه توقع کاهش وزن یک کیلویی داشت پس وزن هدف من برای 29 اسفند 1390 میشه زیر 70 کیلو ! حالا میخواد صد گرم باشه یا بیشتر! یعنی شصت و نه و نهصد! حالا اگه کمتر شدم که چه بهتر! 

خوب برید واسه خودتون وزن هدف مشخص کنید! پولاتون رو هم از الان جمع کنید که بربری دو آتیشه خاشخاشی خوشگل منو بخرید!! 

البته اینم بگم ! میتونید واسه خودتون سایز هدف تعیین کنید! کلا میخوام هدفمند بشیم دوستان! حالا تازه شما که عید به همه آمال و آرزوهاتون میرسید و همه میان میگم واییی چقده ناز شدی و لاغر شدی و اینا! منه بیچاره رو بگو که عید باید همینطوری رژیمه رو ادامه بدم تا وقتی جور بشه بیام ایران بعد مردم رو انگشت به دهن بکنم !! خدا این حس چشم و هم چشمی رو واسه ما نگهداره ایشالا!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
هستی سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:36 ق.ظ http://fatfree.blogfa.com

خوب منم هفته ای نیم کیلو .. نیم کیلو ضرب در ۸ (اون 5 روز که دیگه آدم رژیم نمیگیره تـــــــــــــــا 13، 14 فروردین) .. بعبارتی 4 کیلو باید کم کنم!! الانم نمیدونم چند کیلوام .. احتمالا همون 75 ..

71؟.. نه زیاده که هنوز!

ولی حالا بی شوخی هفته ای 1کیلو! اگه ورزش بکنم احتمالا تا 70 جواب میده .. اما بعدش باید بشه هفته ای نیم کیلو .. 5 + (3*0.5) = 6.5 .. پس 68.5 وزن هدف منه

هستی سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:11 ق.ظ

بله ما همه چی ارگانیک میخوریم .. از نون گرفته تــــــــــا شکر!!

آره بخور تا تهش رو، فقط اسهال نگیری .. چرا بابا 4 سال صب تا شب کنسرو لوبیا و تن خوردم! .. دانشجویی بودم واسه خودم!

خوب نون پخته شد، کله پاچه بریم بزنیم بر بدن بعد از 2 روز detoxing میچسبه!!

نور سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:24 ق.ظ http://noourr.blogfa.com

وای منم جدیدا عاشق کله پاچه شدم.حسابی.به نظرتون می شه هفته ای یک کیلو کم کرد.

هستی پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ق.ظ http://fatfree.blogfa.com

اون جنبه فان داشت! نه بابا منو چه به کله پاچه وسط رژیم!!
ولی اگه بدنت فکر میکنی آمادگی داره و امتحان اینا نداری .. 3 روز detoxing عالیه .. بعدش مغزت میدونه که نباید تقلب بکنی

هستی شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:32 ق.ظ

فردا اعلام وزن بنمایید ..
myfitnesspalات رو آپ میکنی یا اونجا هم تار عنکبوتی شده؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد