ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

خوب مثل اینکه در این شرایط وبلاگ آپ کردین مسخره ترین کار هست , منم که اصلا مسخره نیستم و دلم هم نمیخواد کسی من رو بیفکر بخونه ولی درهرصورت میخواستم بدونید که رژیم ندارم ! حالم خوبه ! وزنم هی کم و زیاد میشه ! هی شل کن سفت کن دارم !! درسام کلی عقب هستن! گربه ام شدیدا شیطونه (تینا جون دست هرچی سگه از پشت بسته ) و اینکه کلا اوضاع خوبه فقط اگه درس بخونم خیلی بهترم میشه . شماها چطورید؟ خوش میگذره؟

نظرات 22 + ارسال نظر
تینا دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:27 ق.ظ

منظورت از این شرایط ؛این شرایط؛ هست دیگه؟ (: حتی تو این شرایط هم آدم یه کمی فکر خودش باشه خیلی خوبه! حیف نیست وزنی که کم کردی برگرده؟ یهکم به درسات برس اما اینجام سر بزن...

سوگند سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:13 ب.ظ

نانازی جونم ممممممممم
چرا دوباره رژیم رو رها کردی ؟ هان ؟
زود باش دامه بده و کلی جنب و جوش کن
من از وزن کم کردن و زیاد کردن ها خیلی صدمه خوردم تو نذار اونجوری بشه

بدو رنبال پبشی بازی کن کلی کالری میسوزونی . درساتم بخون وگرنه عصبانی میشم ها

تینا چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:21 ق.ظ

کوشی پس نانازی جون؟ نبینم همش حرص بخوریا!

شانون چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:11 ب.ظ http://shanondiet.blogfa.com

سلام نانازی جون. یعنی رژیم مایعات گرفته ای؟ میشه لطفا سوپ مخصوصت رو توضیح بدی؟

من خوبم چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:55 ب.ظ http://thinthin.blogfa.com/

عزیز منم اول اینطوری فکر کردم بعد متوجه شدم به فکر خود بودن و همزمان به فکر بقیه بودن منافاتی نداره

تینا چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:49 ب.ظ

من هی این عکسا و خبرا رو می بینم آی حرص می خورم! امیدوارم بدون درگیری تموم شه.

گل دختر پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:43 ق.ظ http://mannequin.blogfa.com/

کاشکی ول نکنی . من اینترنتم قطع بود .... امون نداشتم بیام جدولمو بنویسم !1! معتاد شدم مادر جاااان !

سوگند پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:46 ب.ظ http://myfitness.blogfa.com/

قربون تو دختر چیزفهم! دقیقاً من هم باهات موافقم
و اما رمز موفقیت من ؛
نانازی جونم من دیگه شبها زود میخوابم و از خواب بعدازظهر هم خبری نیست . علاوه بر اینکه روزهایی که میرم شنا به حدی خسته میشم که شب در فاصله ای که سرم به بالش برسه خوابم برده!
اما روی هم رفته یه فرمول ساده است :
فعالیت زیاد + شب زود خوابیدن = سحرخیزی و کامروایی

حالا امتحان کن ببین چی میشه . البته من سحرخیز شدم اما کامروا ؟!!!

تینا پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:14 ب.ظ

قضیه این کامنتت چیه؟ من نمی فهمم چرا همه آدمها باید از یک الگوی پرفکت پیروی کنن؟ حالا چوت یه موضوع دیگه پیش اومده (که ذهن همه ما رو اشغال کرده و این همه نگرانیم) باید وبلاگهای دیگه تعطیل بشه و بشینیم راجع به این موضوع بنویسیم؟

صبا جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:53 ب.ظ

سلام کی گفته که باید دیگه در مورد سالم خوری و کاهش وزن و تندرستی و این چیزا ننویسیم؟ خوب هر چیزی به جای خودش . پس هم به اونها فکر کن و هر کاری از دستت بر میاید بکن هم اینکه رژیم رو ادامه بده و سالم خوری و وزن هم کم کن. موفق باشی گلم. من هم فعلا حسابی درگیرم و کارام سخت عقبه ولی خوب شل کن و سفت کن دارم ولی دارم ادامه میدم به دلم مونده که این عدد 62 رو ببنیم.

میس ری یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:26 ب.ظ

نانازی نکنه بیای و تو این شلوغی که دوست و دمن قاطی شده نبینمت!
ما با هم دوستیم تا همیشه
یادت نره

تینا دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:22 ب.ظ

نانازی جون نبینم کم انگیزه بشیا... بدو بنویس ببینیم خوبی؟

تینا پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:19 ق.ظ

فکر کردی من دلم واست تنگ نشده؟ ببین یه گربه چطوری جای من رو برات پر کرده! همش هی دنبالش بالا و پایین می پری فکر می کنی واست نون و ‌اب میشه؟
چرا رژیم رو شروع نمی کنی دوباره دورهم جمع بشیم؟ زی زی که اومده... لعبت و آرام هم شروع کردن. تو هم بیا... *(:

سوگند شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:34 ب.ظ http://myfitness.blogfa.com/

سلام نانازی جونم
بابا چرا آپ نمیکنی ؟ چی شده ؟
دیگه همه دارن آپ میکنن . بیا . قول میدم کسی دعوات نکنه !!!!

آرام شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:11 ب.ظ http://www.aenehvatarazo.blogfa.com

نانازی خان گلمون .... کجایی که دلمون برات تنگ شده.... ؟ بیا دیگه ....

زی زی یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:15 ق.ظ http://zeinab20.blogfa.com

نانازی !!!!!!!!! من توی مراسم عزا گرفتن دارم خبره میشم به خدا .. اگه نیای و من فکر کنم که مردی انچنان مراسمی به پا کنم که دیگه هر چی بیای جز بزنی و ادعای زنده بودن کنی هیچکس باور نکنه
حالا ببین !٬!!!!!!!!!!
بیا دیگه
اه

تینا دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:17 ق.ظ

زن داداش هم زن داداشای قدیم! یادش بخیر خواهر! یه خواهر شوهر می گفتن صد تا خواهرشوهر از دهنشون می ریخت.... هم چین جلوش بالا و پایین می شدن که بیا و ببین! حالا چی؟ یه گربه می خرن خواهر شوهرو می ذارن دم کوزه! هیییییییی....

تینا سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:55 ب.ظ

نانازی جونم... حالت خوبه؟ نگران شدما!

barbiii یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:41 ب.ظ

salam azizaaaaaaaaaaaaam....خوبی....خبری ازت نیست؟

شکمو دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:48 ق.ظ http://2shekamoo.blogfa.com

سلام نانازی جون

حالت چطوره ؟

یه ماهه که اپ نکردیا ...

یعنی این قدر درس خونی؟ :)

سوگند دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:28 ب.ظ http://myfitness.blogfa.com/

تو کجایی دختر؟
یه خبری از خودت بده . نگرانیم

صبا دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:15 ب.ظ

سلام نانازی جونم خوبی؟ باور میکنی که امروز به یادت بودم؟و داشتم فکر میکردم که کجا هستی و چه میکنی و اوضاع و احوالت در چه حاله. خیلی خوشحال میشم که شرکت کنی . میدونی دیگه مسابقه هست و هفته ای یک کیلو قراره کم کنیم . هفته اول تمام شد و از امروز هفته دوم شروع شده پس بدو بیا که ما منتظریم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد