ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

آقا ما اون کاره نیستیم

سه شنبه دوازده خرداد 86

 

صبحانه

یک لیوان سوپ- یک لیوان آب آلبالو یه بیسکوییت پر فیبر

نهار

5 قاشق برنج و قرمه سبزی و سالاد

 

شام

بلال  و ساندویچ گوشت

میان وعده

شیر سویا, نوشیدنی مالایایی (فکر کنم حدود 150 کالری ) کاکائو, کاپوچینو

پیاده روی

مفید نیم ساعت – غیر مفید خیلییی

ورزش

ورزش خاص نداشتم ولی تحرک زیاد داشتم

آب/مکمل

12 لیوان /نخوردم

خوب من دیدم بدون غذاهای جامد شاقولوس میگیرم !! گفتم ما اینکاره نیستیم ! از کلیه دوستان عزیز دعوت به عمل میاد جهت لاغر شدن یک عدد بچه گربه سه چهار هفته ای رو از دانشگاهشون (توجه داشته باشید که حتما باید دانشگاهی و فرهیخته باشه ) پیدا کنن و تصمیم جدی به تربیت و تعلیم این نونهال خجسته بگیرن!! از جمله مزایای بودن این موجود بامزه در خانه اینه که به محض اینکه شما بخواید غذا بخورید ایشون ناله سر میدن و یه جوری بهتون نگاه میکنن که جگرتون در دم کباب میشه و لقمه تو گلوتون گیر میکنه ! بعد باید برید یه ایشون غذا بدید و صد البته پیشش بمونید تا غذاشو کامل بخوره ! بعد روزی سه ساعت باید با ایشون بازی کنید که البته حدود دو ساعتش حتما باید دنبال بازی و قایم موشک باشه ! چون ایشان فاقد دندان به اندازه کافی هستند (البته موقع گاز گرفتن شما خوب دندون داره ها) شما باید در اقدامی فداکارانه غذاها رو بجوید و از گلوتون بزنید و به ایشون تحویل بدید که اینم خوب خیلی تمرین خوبیه واسه جویدن و کلا اشتهای آدم رو یه جورایی میگیره و البته خوب اشتهای خانواده هم معمولا با دیدن این صحنه کور میشه !!! در مورد بقیه مزایا هم در جلسات بعدی بحث و بررسی خواهیم داشت .
نظرات 18 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:46 ق.ظ http://hadaff.blogfa.com

وای دختر چه جوری ۱۲ لیوان آب خوردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

زی زی چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:49 ق.ظ http://zeinab20.blogfa.com

یعنی من کشته مرده ی این همه تحرکه شما هستم . همراه نمی خوای توی پیاده روی های کلانت ننه ؟
بیا ببین دوباره با چند تا آدم کلاش و دزده دیگه جلسه دارم و هی اونها منو تایید می کنن هی من جلوی اونها قپپی میام . فردا هم احتمالا باید بریم سر خاک !!!!!!!!!!!!!!
واویلا

من خوبم چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:26 ب.ظ

منو بگو که می خواستم ازت سرمشق بگیرم! موفق باشی و لاغر

تینا چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:14 ب.ظ

چقدر برات کامنت سرمایه گذاری گذاشتن!!! (:

تینا پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:23 ب.ظ

نانازی جونم اسم تو رو باید بذارم یکی بود یکی نبود! بش که نمیای! (:

تینا پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:21 ب.ظ

پس کفشای آهنیت کوش نانازی جونم؟ همه ما روزای خوب و بد داریم. برآیندش مهمه. نه با یه روز پرخوری ما از برنامه خارج میشیم نه با هیچی نخوردن لاغر. این یه سفر طولانیه باید سر صبر و حوصله انجامش داد. اگه یهو ولش کنیم چند ماه دیگه که برین روی ترازو از دیدنش وحشت می کنیم.
پس برو کفش آهنیات رو بپوش و آماده شو چند ماه طاقت بیاری. مطمئنم خودت از من همه اینا رو بهتر بلدی. آفرین دختر ناناز!

میترا جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:18 ق.ظ http://manolaghari9.blogfa.com

وایییییییییی اینجا چقدر خوشگله............

تیتیش مامانی جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:43 ب.ظ

نانازی جونم آخه چجوری صبونه سوپ میخوری؟؟؟
الهیییییییی آوردیش خونه؟ نانازی جونم مریض نباشه یه وقت! شرمنده ها٬ مواظب موهاسی تنش هستی به لباسای خاصت نچسبه؟
نفسسسسسسسس منم توله گربه(همان بچه گربه) میخوااام. حالا سنشو از کجا حدس زدی؟
ببین ادامه مطلب گذاشتی این نوشته ها چسبیده به کنار جدول ها!

تیتیش مامانی جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:18 ب.ظ

منظورت از اینکه اونکاره نیستی دتوکسه دیگه؟؟؟:)))
من توضیحات بیشتر درمورد دتوکس میخوام٬ چجوریاست؟ شبیه همون رژیم خام گیاهخواریه؟ و اینکه الان بخاطر اینکه منتظر نامه ای از دوست جگرمان روزی صدبار میلمو چک میکنیم داره از کلکه مبارکمان دود بلند میشه!
خدایی خودت یه نگاهی به پستات بنداز٬ اییینهمه غیبت آخه کجا قبوله؟ نکن آبجی٬ بموقع بیا مقشاتو بینویس صبا میخواد میبینه مقش نداری٬ تو که نیستی کف دست منو خطکش میزنه ها:))
راستی نانازی جونم این جدولا رو تو ورد میکشی؟ بعد چجوری رنگش میکنی؟ کیفففففف میکنم از کالرفول بودن اینجا

تینا جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:14 ب.ظ

من عضو ویت واچرز نیستم اما یکی از همکارام تازگیها عضوش شده. منم واسه خاطر فضولی رفتم سایتشونو دیدم!! پوینتشون هم یه فرمول داره براساس چربی و کالری و فیبر حسابش می کنن. من همین کالری شماری خودم رو ترجیح می دم. بهترین نکته اش اینه که هرجاشو دوست داشته باشم کم و زیاد می کنم.
اونروز به همسرم می گم بذار من خودم نمونه موفقیت رژیم خودم بشم بیزینسش می کنم! غش کرده بود از خنده! لابد می گفت شتر در خواب بیند ..... (:

زی زی شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:30 ق.ظ http://zeinab20.blogfa.com

چرا نیستی ؟
چرا چراغت خاموشه . الان اونجا باید ۱۲ ظهر باشه .
منو بد عادت کردی حسابی

باربی شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:09 ب.ظ

سلاااااااااااام بر مادر عزیزم.....جیگرتو برم چه خبر.... ببخشید که هم سرم شلوغه هم اینترنت نمیام.... ولی به یادتم... خبرهای جدید رو به من برسون ماااااااادر.... راستی من ۶۰ کیلو ۵۰۰ شدم.... دیدی؟ جیگرتو برم.... همش مراقب خودم هستم که زیاد نخورم... البته الان فکر کنم در دوره تثبیتم... هر روز هم میریم پیاده روی

تینا دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:52 ب.ظ

واسه خاطر اون باقلوات حتما وزن کم می کنم اساس!!! غیبتت کبری شد . یه آپ کن ببینم حالت خوبه؟

گل دختر پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:06 ب.ظ http://mannequin.blogfa.com/

جدول دار شدنت مبارک مامانی .....
آهای دختره من هنوزم دوستت دارم ...

میس ری پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:10 ب.ظ

به به اینجا چه پیشرفت کرده!

شکمو جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:18 ق.ظ

سلام نانازی جون

دلم برات تنگ شده بود . کجایی بابا ؟

چه خوشمزه خوردی ۳ شنبه رو . امتیازاتو چراننوشتی !

پیشی نو مبارک :))

چه بامزه نوشته بودی :))

راستی میشه یکم فوضولی کنم ؟ ... تو بچه هم داری ؟ شوهرت مالزیاییه ؟ اونجا غریبی یا فک و فامیلاتم اونجان ؟

تینا جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:12 ب.ظ

به به جناب یکی بود یکی نبود خودمون! من بس که اومدم اینجا دیدم (یکی نبود یکی نبود یکی نبود )دلم گرفت! دیگه گربه دار شدی رژیم مژیم تعطیل شد؟ گربه که تنبله استعداد چاقی داره حداقل یه سگ بیار مجبورت کنه بری بدویی! (:

سوگند شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:40 ب.ظ

سلام نانازی جونم
میگم یعنی تو وقتی جدی حرف میزنی خیلی خانم دکتری ها . مرسی بابت حضورت بابت انرژی که برام فرستادی و دعایی که کردی
خیلی دوستت دارم . دوباره هم شروع کردم .

راستی خانم تبریک میگم اولین ستاره رو گرفتی . ایشالا یه روزی ستاره طلایی بگیری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد