ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

غیرتت رو بخورم

دوباره عارضم به حضورتون که کماکان انگیزه ندارم !! اصلا هیچی ها!! حتی یه نقطه  ! این دختره کره ای هم اومده بود اینجا هی پروپاچه نشون میداد هی به خانواده میگفت چرا یه دوست دختر اورینتال نمیگیری!؟ آقا شلغم رو دیدی !؟ منم هم خانواده اش!! یعنی همچین میخندیدم و شاد به این بحثهای دل انگیز گوش میدادم که خود دختره آخرش گفت تو خیلی کول هستی!! میخواستم بگم تازه کجاش رو دیدی!! خلاصه اینکه این چاقی من به هیچ دردی نخوره حداقلش اینه که به یه دختر خانوم ۳۶-۳۷ ساله کره ای که چشماش اندازه نخودچی بود احساس اعتماد به نفس میده خداتا!! یعنی هروقت منو میدید یه احساس فشن بودن و خوش تیپی بهش دست میداد. منم گفتم بذار خوش باشه بچه ! چه اشکالی داره موجبات شادی روح مردمان رو فراهم کنیم !! تازه به صورت سری به من گفت که مادر بزرگ یانگوم روسی بوده واسه همین یانگوم سفید و خوشگل هست !! یعنی منم اصلا صداش رو درنیاوردم و شما هم اصلا به کسی نگید!! 

آها از بحث خارج شدم ! داشتم میگفتم انگیزه ندارم و اینا ! دیروز هم همینطوری داشتم تو اینترنت سیر میکردم واسه خودم یکی از این گروههای کم کرب خورد به تورم و از این فروم هایی که من اینقدر پوند کم کردم آی ببنید چه ناز شدم بعد یه عکس هیولایی با مایو هم گذاشته بودن با یه عشوه مکش مرگ ماااا!! بعد همه هم میومدن کامنت میذاشتن وای جسی (مثلا) چقدر لاغریت محسوسه تو عکس قبلیت سیصد و بیست و هشت تا چین میخورد شکمت الان دویست و پنجاه و شیش تا!! یعنی خوشحال شدم که اینقدر راحت و رله عکسشون رو میذارن و مردم هم میان نظر میدن و یه نفر هم مثلا ننوشته که واییییییی چقدر گاو هستی!! حالا من فردا عکسم رو بذارم تو نت دویست نفر بهم میگن اژدها تو عکس نمیذاشتی میمردی!! حالااااااا!! غرض اینکه ما هم جو گیر شدیم رفتیم این سایته ثبت نام کردیم و سیل خوشامد گویی و اینا به سمتم جاری شد. هی هم پیگیر میشن که داری چیکار میکنی و بیا گزارش بده و.... دیگه در کمال بی انگیزگی و فقط در جهت حفظ شئونات و آبروداری و اینکه اسم ایران عزیزمون رو سرفراز نگهدارم تا یه مشت خارجی بی سرو پا و بدون فرهنگ سه میلیون و شونصد ساله پشت سرمون حرف نزنن و همینطور برای حفظ نام خلیج..ف.ارس و دیگه کلی افتخارات دیگه که الان یادم نیست مججججججبور شدم برنامه کم کربوهیدرات رو دوباره شروع کنم . باور کنید اگه مسئله حیثیتی نبود عمرا اینکارو میکردم ! حالا آدرس سایته رو هم نمیدم که شاید پس فردا منم یه عکس دو تیکه انداختم تا نیکولاس و جک و ویلیام و .... قربون صدقه هیکل جنیف.ری ام برن! خوبیت نداره شما ببینید چشم و گوشتون باز میشه !!!

نظرات 5 + ارسال نظر
صورتی دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:12 ق.ظ

کم کرب!

ببین اگه به آقا داداشمون خوب رسیدگی می کنی اون دختر کره ایه رو براش می گیریما!!

از شوخی گذشته، عجب .... ای بوده!

سوگند دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:04 ق.ظ http://myfitness.blogfa.com/

روم به دیوار ، روم به دیوار یه سور داری به خوک میزنی ها . یعنی چی که برات مهم نیست ؟؟؟ یعنی من بیام اونجا دهن این خانومو .................

من خیلی از رژیم کم کرب خوشم میاد . یعنی خیلی بهم ساخته . البته کم کربی که سبزی و میوه زیاد داره و فقط نون و برنج و سیب زمینی نداره . منظور تو هم همینه ؟

تینا سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:13 ق.ظ

خاک عالم!!! دختر پررو! شیطونه می گه الان بیام دست تو و خان داداشمو بگیرم از اونجا نجات بدم! همینم مونده کره پنیری بشیم! اصلا اسمش نیاریا!

انگیزه رو ولش کن نانازی جونم! بقول اینا: suck it up and do it والا! فکر کردی اینا نصفشون میدونن انگیزه چیه!؟

zizi چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:20 ق.ظ http://zeinab20.blogfa.com

یه دختر کره ای بیاد واسه بابای ما افه بیاد
ای خدا من الان بشم دختر فراری از این بی ارادگی ه مادر خوبه >؟
ننه یه دونه می زدی تو گوشش پرتش می کردی بیرون

تینا جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:43 ق.ظ

فکر کنم نسلشون مال یه جا باشه! اینا که ندید بدید! امروز با یه آدم سیبیل کلفت سوار آسانسور بودم می گفت چقدر دیروز ترسیده و شب همه ش نگران بوده!
تازه رئیس بزرگه می خواد پروتوکل زلزله رو تجدید نظر بفرماید! پول مالیات مردم رو چطور حیف و میل می کنن؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد