ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

کماکان در خدمت اتکینزیان هستیم !! خوبه ها!! هی خوش میگذره !! هی بخور بخور داریم !! سالااااااااااد! مررررررررررررررغ! پنییییییییییر!! این خانواده هم هی میگن مگه تو رژیم نداری!؟!؟ پس چرا این همه میخوری!؟!؟ ای بابا! من نمیدونم بخورم یا نخورم ! اگه بخورم میگن این چه رژیمیه ! اگه نخورم میگن رژیم چیه ! ولش کن بخور!! خلاصه که ما موندیم چه کنیم ....

چینتا هم خوبه ! سلام میرسونه ! یعنی همچین نگرانه یه چیزی تو دهن من بره و به اون چیزی نرسه که خدا میدونه ! کلا توی دهن هست! دهن که چه عرض کنم !! وقتی راه میرم لابلای پاهام میلوله ! وقتی میرم گلاب به روتون ! همچین پشت در ناااااااااااااااله میکنه ! بچه ام میترسه اونجا تنهایی یه چیزی بخورم بهش نرسه !! خدایی دیدگاه این بچه رو به من دارید !؟

نظرات 6 + ارسال نظر
گندم دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:34 ق.ظ http://gan2om.blogfa.com

سلام
امید وارم موفق باشی

گندم دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:13 ب.ظ http://gan2om.blogfa.com

بی اجازه گذاشتمت تو پیوندهای وبلاگم....
منو دوست خودت بدون و بهم سر بزن

وبلاگ پرخوران گمنام سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:26 ب.ظ http://www.blogfa.com

سلام ممنون که بهم سر زدی
چون ما توی انجمن فهمیدیم وقتی میخوردیم سلامت عقل نداریم یعنی فکرمون و روجمون بیماره و باید به یکی دیگه تکیه کرد و از تجربه و فکر اون استفاده کنیم به همین دلیل ما یک راهنما برای خود انتخاب میکنیم تا اون راه رو فقط برای پرخوری نکردن بشناسونه
این کوچکتر معنی از راهنما رهجو بود اگر به ارشیو برید حتما میتونید بیشتر اطلاعات کسب کنید

وبلاگ پرخوران گمنام سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:32 ب.ظ http://www.blogfa.com

این نظر بالایی اشتباهی برای شما فرستادم
هیچ عضویتی نداره
و پولی در کار نیست ما فقط میایییم به هم تجربه بدیم
و البته در جلسات بیرون هم همینطوره پولی نیست فقط شرط عضویت تمایل به قطع پرخوری اجباری هست همین بای حدافظ

گل دختر چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:08 ق.ظ http://mannequin.blogfa.com/

ننه خوبه بالاخره یه چیزی نوشتی .... چیه همه توی تب اتکینز هستن ! من هم برم ببینم میتونم یا نمیتونم ؟!!!
میگن یکی اومد راه رفتن کبک یاد بگیره راه رفتن خودشم یادش رفت!

میس ری یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:45 ب.ظ

آخیش اینجا چه قشنگه! تو کلاس یوگا که آخرش پرواز و اینا می کنیم سر از یه همچین جاهایی در می آرم! برا همین دوسش دارم برام آشناست!
اگه زودتر ظاهر بشین درباره پرتال خبرهای خوبی دارم براتون ننه جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد