ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

خوب چه عرض کنم !؟ روم به دیفال!! گلاب به روتون ! میخوام اتکینز بگیرم !! البته خوب یه جورایی مدل چینی اتکینز!! حالا دیدید این چینی ها همه جنسای اصل بازار رو کپی میکنن ولی دااااااااغون!؟!؟ منم الان در حال مدل داغون اتکینز هستم !! یعنی این دو صباح آخر عمری بذار خوش تیپ بشیم آرزو به دل نمیریم !! نه اینکه خیلی ثبات قدم دارم و اصلا اراده قوی و پشتکار و .... واسه همینم فعلا یه هفته قراره اتکینزی باشم تا ببینم چه شود!! و البته به یمن از دست دادن (یعنی به خونه بخت فرستادن ) بچه گربه هایی که سرپرستیشون رو داشتم , حالا مجبورم خودم در نقش گربه با پیشی خودم بازی کنم و روزی یکی دو ساعت گرگم به هوا و قایم موشک گربه ای بازی کنم بعدشم خانوم رو ببرم بیرون که هوا بخوره و چون بچه ام کلا خیلی معاشرتی و اجتماعی هست باید خودم راه برم که یواشکی دنبالم بیاد و صدالبته این قضیه باید نصفه شب باشه که یه دفه خانوم کسی رو نبینه حالش بد بشه !! چیه خوبه !؟ دوستش داریم !؟ اصلا هم ربطی به اجاق کوری و اینا نداره !! واه واه حرف درمیارن !!!


نظرات 3 + ارسال نظر
آرام یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:26 ق.ظ

نانازی جان اون بی فور رو فراموش کن... از حالا تلاش کن برای آفتر.... حالا که دارم میبینم تصمیمهای خوب هم گرفتی.... من منتظر یه نانازی خوش هیکل هستم .....

زی زی یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:52 ق.ظ http://zeinab20.blogfa.com

بابا خب زودتر این قالب رو میذاشتی
من قبلا ها هی میومدم میدیدم بلاکه اینجا
هی میگفتم نه بابا ننه ی من و این حرفا؟
محاله محاله با اهنگ بخونش

تینا یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:25 ب.ظ

چه خوشگل شدی امشب! چه عجب صفا دادی اینجا رو زن داداش! معلومه خان داداشم این روزا داره بهت میرسه!

تو بگیر... اتکینز بگیر. فقط سر یه هفته بهش بچسب...باریکلا ننه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد