ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

نکته ای راجع به این رژیم نسبتا اتکینز باید بگم اینه که !! چیزه ! یعنی خوب این اصلا اتکینز نیست !! یعنی من نمیدونم چی هست و چون خوب نیست بچه اسم نداشته باشه اسم پدر پدر بزرگش رو روش گذاشتم !! شما میتونید به عنوان رژیم نانازینز ازش نام ببرید! و اصول این رژیم چیه !؟!؟ کمتر کربوهیدرات بخورید !!! همین !! ولی دلیل نمیشه هرچقدر خواستید کالری به شکم مبارک وارد کنید ها!! قبول دارم که محدوده کالری این رژیم از رژیمای معمولی یه کم بالاتره ولی بی حد و حصر نیست ! 

برنامه من اینطوریه که تا حدی که بتونم آب بخورم ! این حدی که تعیین میکنم یعنی تا حدی که غرق نشم ! خفه نشم !! بدنم دچار شوک نشه و اینا!!

نشاسته نمیخورم ! 

قند کم میخورم !

حداقل نیمساعت تحرک دارم 

توی رژیم اتکینز هفته اول حدود 20 گرم کربوهیدرات داره ولی من 100 گرم رو واسه خودم درنظر گرفتم 


خوب مثلا برنامه یک روزم رو به شما میگم :

آب : حدود ده لیوان 

مایعات (چای ,قهوه , جوشانده ) 5 لیوان 

صبحانه : دو عدد تخم مرغ , 150 گرم سوسیس دست ساز (خودم نساختم ها ولی اینا که میخرم کارخونه ای نیست ) یه قاشق مرباخوری روغن زیتون, 50 گرم پنیر پیتزا

نهار: باقیمانده همون صبحانه چون نتونستم تمومش کنم به علاوه سالاد گوجه و خیار

شام : یه بشقاب سبزیجات پخته بعلاوه یه تیکه (اندازه یه قوطی کبریت) مرغ پخته 

موقع خواب: یه لیوان شیر

میان وعده : دو تکه میوه , خیار, یه تیکه پنیر , دو سه قاشق ماست 

پیاده روی: یک ساعت و نیم 


خوب همونطور که میبینید هم لبنیات میخورم , هم سبزیجات و صدالبته ...... لاغر هم میشم !!

ببین این بدن چقدر به نشاسته و قند وابسته بوده !!!


نظرات 4 + ارسال نظر
گل دختر چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:49 ب.ظ http://mannequin.blogfa.com/

ای بسوزه پدر عاشقی .... من چیکار کنم که با همسرم غذا میخورم آخه !!!!!!!! نه میتونم اتکینز بگیرم وئنه میتونم رژیم شیر و شیر موز بگیرم نه رژیم هندونه !!!!
برم طلاق بگیرم و مجردی زندگی کنم و به خلاف کشیده بشم خوبه ؟!!!!

لیلا پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:44 ب.ظ

بابا این اتکینزت خیلی درسته ! :دی

تینا جمعه 29 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:07 ق.ظ

میگم نکنه south beach هست که گرفتی شاید هم رژیم جی آی؟ اونها هم میگن میوه وسبزی و کرب خوب می تونی بخوری. حالا تو خواهر بگیر... اسمش هم همونی که خودت میگی. من هر چی تو اسم بذاری قبول دارم.

اون اسانسها هم بد فکری نیست. یعنی میگی آب جوش کنم فقط از اونا بریزم توش؟ تو ترکم اساسی!

من خوبم جمعه 29 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:04 ق.ظ

نانازی گل منم به این نتیجه گرفتم آدم باید رژیمی بگیره که کلا باش حال کنه! این پیشی ملوست رو ...باش بازی کن از طرف من! راستی وزنت و اینا چقدره کلا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد