ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

2nd week

خوب من میخواستم اول صبحی یه پست شاد بذارم و توضیح بدم که چطوری شدم 76 و اینا ! ولی متاسفانه سر صبحی یه اتفاقی واسم افتاد که نمیتونم بگم ولی حالم بدجوری گرفته شده !! بدجوری ها! درهرصورت اومدم اعلام کنم که من 76 کیلو شدم . شاید حالم بهتر شد بیام و پست رو شادتر کنم.

التماس دعا

نظرات 15 + ارسال نظر
زی زی سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:28 ب.ظ http://zeinab20.blogfa.com

چت شد یهو . خب دارم می میرم از فضولی که ای خدا

تینا سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:19 ب.ظ

حالا دیگه ما غریبه شدیم؟! صبر کن ببینم این موضوعی که ناراحتت کرده اگه ناراحت بمونی درست میشه؟ اگه آره که ادامه بده اگه نه که پاشو یه تکونی به خودت بده و ورزشی بکن و سعی کن بسپاریش دست اونی که درستش می کنه. می دونی که انطوری درست میشه.

تینا سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:25 ب.ظ

مثال دردناک برام نزن! بهتر شدی بنویس... می خوام مطمئن شم که حالت خوبه.

پروین چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:41 ب.ظ

اومدم سلام کنم خودمو لوس کنم برم

ثنا پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:00 ب.ظ http://sana1364.blogfa.com

مرسی عزیز!!!
منظور از عزیز اون عزیزی بود که بچه ها به مادربزرگاشون می گن
دوس داری اسم جدیدتو؟!
عزیز!
من از ته ته اعماق ته دلم باست دعا می کنم... که آروم شی و خوب تصمیم بگیری عزیز!!!

پروین شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:00 ق.ظ http://pari-andam.blogfa.com/

سلام ننه جون ،
الان خوبی ؟ خوشی ؟

تینا شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:15 ب.ظ

اینکه ننوشتی یعنی هنوز خوب نیستی؟

زی زی یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:52 ب.ظ http://zeinab20.blogfa.com


این دعوا از روی دلسوزیه بخدا
اول صبحی تون تموم نشد ننه

شانون دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:05 ب.ظ

بخدا جدولش چیزی نیست. اجباری هم نیست. هرکی نمیخواد انجام نده. گفتم شاید این جدول یکمی از خماری بچه ها رو در بیاره. تازه این جدول باعث شد که تو صدات در بیاد و بیای اعتراض کنی. خب هیچوقت کامنت نمی گذاری. پس فهمیدم از این به بعد هر وقت خواستم صداتو در بیارم حرف از جدول می زنم

شانون دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:16 ب.ظ

قربونت برم. بخدا دوستت دارم هوارتا. اصلا تو برو درست رو بخون من خودم بهت هر هفته ستاره میدم. فردا نگی شانون باعث شد من درسم عقب بیفته ها. خودت بگو چند تا ستاره بدم . یواشکی پارتی بازی می کنم بهت دو تا دوتا ستاره میدم . چون تویی ها...

پروین دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:10 ب.ظ http://pari-andam.blogfa.com/

ننه درس می خونی ؟ چی می خونی ؟ کلاس چندی ؟

پروین سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:35 ق.ظ http://pari-andam.blogfa.com/

های مامی !
مامی ناهار ظهرم چش بود ؟ شام وضعش خراب بود ،ناهاره بد نبود.
فوق آی تی ؟ به سلامتی ، دکترا رو هم می گیرین و بر میگردین دیگه؟ ایشالا خوب دفاع کنی ضربه فنی شن تاریخ دفاعت مشخصه ؟

تینا سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:07 ق.ظ

من خوراک بامیه رو با گوشت ماهیچه درست می کنم. یعنی یه دونه ماهیچه با پیاز و ادویه و نمک و یه کمی آب می ذارم تو آرام پز تا صبح بپزه. صبح چربی روش رو می گیرم. بعد با یه کمی گوجه خرد شده و بامیه و سیب زمینی می ذارمش توی قابلمه تا یه کمی بپزه. بامیه رو دمش رو نمی گیرم که آبش در بیاد و لزج بشه. سیب زمینی رو هم خوب می شورم با پوست میندازم. همه چیز قیافه ش رو حفظ می کنه و خوب هم میشه.

باورت میشه که ما هم هر سال جابجا میشدیم. هر وقت جابجا میشدیم وسایلم نصف میشد. چون نمی تونستیم ببریمشون. اما انبارداری نکن نانازی جونم. روحیت رو خراب می کنه. از چیزی که داری استفاده کن که این وسیله ۲ سال دیگه بدردت نمی خوره. الان که لازمش داری لذتش رو ببر. بالاخره همیشه که مرغ مهاجر نمی مونی و یه جا ساکن میشی.

زی زی شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:12 ق.ظ http://zeinab20.blogfa.com


دوست دارم خوب دفاع کنی
ننه

شانون دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:21 ق.ظ

هنوز حالت بهتر نشده نانازی جونم؟‌ من دلم میخواد همیشه تو رو شاد ببینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد