ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

فواید گیاهخواری

کی گفته من عقده خود کم تولد بینی دارم !؟ اصلندشم درست نیست !! این کیک صرفا و صرفا به دلیل اینکه خانواده به مناسبت تولد من واسه خودش یک دستگاه کیبرد ( از اونا که باهاش آهنگ میزنن ) خریده بود , درست شده و خوب البته بازم من شمع فوت کردم و آرزو کردم و کیک بریدم چون بالاخره کیک که باید بریده میشد و یه شمع هم که فوت بشه چی میشه مگه ؟ تازه اینقدر کالری سوزوندم واسه درست کردن این کیک! کالری دونم دراومد!! مخصوصا هم عکسش رو اینقدر ریز کردم نفهمید چه گندکاری ای هست!!

و اما رژیم ! عرضم به حضور انور مبارکتان که هفته پیش بنده در راستای تحول و اینا تصمیم گرفتم گیاهخوار بشم ! البته نه اینکه به طور کلی ها! امتحانی ! چون راستش رو بخواهید دلیل اولش اینه که  به نظرم این گوشتهای هورمونی و پرورشی ارزش خوردن نداره و اگه آدم میخواد گوشتی بخوره بهتره سالی ماهی یه بار از یه جای درست و درمون بگیره و خوب دلیل دیگه اش هم این بود که هر موجودی از مرگ میترسه و تصور چشمای درشت شده و نفسهای تند حیوونی که سر بریده میشه و یا داره خفه میشه (ماهیها تو هوا خفه میشن) یه کمی گاز زدن به اون تیکه گوشت رو برام سخت میکنه !! بعله و اما گیاهخواری درکنار بسیار مزایا و فواید روحی و معنوی و جسمی که داره یه بدی کوچولو داره و اون اینه که شما هیییییییی میخوری! هیییییییییی!!! و گلاب به روتون توقع ندارید که بعد از اون همه خوردن لاغر هم بشید؟ حالا البته خوب یه برنامه بهینه سازی واسه اینم درنظر گرفتم که یه جورایی راست وریستش کنم , نشد دیگه نهایتش مججججججبورم برم ورزش کنم ! باز زندگی سخت شد ها!! واقعا ورزش کردن کار سختیه ! حالا براتون بعدا توضیح میدم چرا! فقط اشاره میکنم که بخاطر گربه هاست!!


نظرات 21 + ارسال نظر
آزاد دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:26 ق.ظ http://blog.cheshmehregi.com/

رویای تو به تنهایی فقط یک رویا است ، رویایی که تو با دیگران می بینی ، واقعیت است .
جان لنون

چشمه ریگی | http://blog.cheshmehregi.com

شانون دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:52 ق.ظ

حالا هی بشین کیک بخور بعد بیا بگو شدم ۸۰ کیلو.
آقا اینا رو نگو. ما هم از گوشت خوردن می افتیم ها. هی یاد اون چشمها می افتم. وای وای
یک مدت گیاهخواری کن ببینیم چطوریاس.
کیک گیاهی هم هست؟؟؟

آزی دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:27 ق.ظ http://azyparvazn.blogfa.com/

چرا گیاه خواری؟زندگی سخت تر می شه.ورزش که خیلی خوبه.از بابای بچه ها کمک بگیر خوب

تینا دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:10 ب.ظ

گیاه خواری بدرد اونایی می خوره که روحشون لطیفه. من که اینطوری نیستم خودم رو قاطی نمی کنم!!!

تو چرا بلد کیکهای خوشمزه و خوشگل درست کنی اما غذای رژیمی رو تعطیل کردی؟

راستی دفاعت چی شد؟

شانون دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:26 ب.ظ

آره راست میگی . الان داشتم عکسهای ژاپن رو نگاه می کردم با خودم فکر کردم چقدر وجود دارند آدمهایی که از نابود شدن ژاپن خوشحال شدند. منم یک زمانی وقتی می گفتند یکی چاق شده خوشحال می شدم که یکی به همدرد هام اضافه شد.
یک جدول برای خودم کشیدم که بچسبانم به دیوار آشپزخانه و هر روز به خودم نمره بدم. یک چیزی شبیه جدولی که سیلوانا توی وبش گذاشته. تو هم جدول بکش و بگذار جلوی چشمت. اینجوری یادت می مونه که چه چیزهایی رو باید مراعات کنی. اگه تونستم جدول خودم رو برات ایمیل می کنم.

شانون دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:27 ب.ظ

هر کمکی از دستم بر بیاد برات انجام میدم دوستم.

زی زی دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:33 ب.ظ


بابا شماها هنوز رمانتیکین به خدا
من دیگه از سرم رمانتیک بودن افتاده . خوردم به پیسی
دارم به عدد 70 نزدیک میشم لیلی . رکورد 29 سال زندگیم رو دارم می شکنم
شماره ات رو هم بده . گم ش کردم تو گوشی جدیده ندارمش . بدو

شانون سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 ق.ظ

بخدا اصلا اینطوریا نیست ها. می دونی من هر روز ساعت دو و نیم تعطیل میشم.تقریبا ساعت ۲ میرم توی یاهو که میل هامو چک کنم. بعدش ارور میده قطع میشه با هزار تا بدبختی دو تا ایمیل می خونم اگه بیام توی چت سرعتم میشه در حد مورچه. بخاطر همین چت نمی کنم. ولی ایندفعه ببینمت حتما میام.
تازه ۶ هزار تا ایمیل نخونده هم دارم که نمی دونم باهاشون چکار کنم.

مرمر.برگ و باد سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:41 ب.ظ http://ghe3.persianblog.ir

گیاهخواری خیلی خوبه بشرطیکه دسترسی داشته باشی به همه اونچیزاییکه میخوای .. ولی من هیچوقت تجربش نکردم ..
نازی تو میتوووووووووووووووونی . شک نکن .. پس با قدرت پیش برو

خانوم جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:50 ق.ظ http://khanoomstory.blogsky.com

هوم؟ یعنی زیاد گیاه خوردن چرا باید بد باشه؟ کربو هیدراتا هم جزوشونه؟ برنج و ذرت؟ برای این؟

تینا شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:44 ق.ظ

از بس خرید می کنم بلکه اقتصاد امریکا راه بیفته! بعد دیگه جا ندارم. باید وسایل قدیمی تر رو دور بریزم! دیدن چیزهایی که استفاده نمیشه کلافه م می کنه!

نیلو شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:07 ب.ظ

کیکهات رو چه طور تزئین کردی بگو ما هم یاد بگیریم

شانون دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:00 ب.ظ

نانازی پاشو دیگه کیک خوری بسه خودت رو جمع و جور کن دیگه. کی میخوای واک اوی د پاوندز رو تو هم اجرا کنی؟
دیروز توی چت برات سلام فرستادم نوشته بود اکسپلوژن. این دیگه یعنی چی؟
دیدی حالا من بی معرفت نیستم؟
حالا صد سال باید بیاییم و بریم تا یک پست جدید بگذاری. دلمون پوسید

شانون سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:42 ق.ظ

نه بابا من تردمیل نمی خرم نگران نشو.
من با همین سی دی ها راحت ترم. سی دی جایی نمی گیره ولی تردمیل یک عالمه از جامو می گیره. بعدش هی باید بگم ای کاش نخریده بودم

زی زی چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:32 ق.ظ

شانون چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:52 ق.ظ

نانازی حتما یک قرار بگذاریم که ببینیمت. ببین من دارم لواشک ها رو سفارش میدم بیارن ها. اگه نبینمت میشینم همه رو تنهایی می خورم. ضمنا نمیخواد بخودت زحمت بدی از اون برندهای معروف برام سوغاتی بیاری. همین که خودت بیای کافیه. بله

تینا پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:51 ق.ظ

باز داری شعار میدی داری میری ایران؟ کو بلیطت؟ زودباش نشون بده ببینم!

شانون شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:28 ق.ظ

حالا راست گفتی یا گذاشتیمون سر کار؟

شانون یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:11 ق.ظ

ا من دیروز اینجا کامنت گذاشتم که نکنه سر کارمون گذاشته باشی و نیای.
تو هرجور که باشی ما دوستت داریم . تازه اگه وزنت از من بیشترباشه من بهت میگم چاق!!!!(صورتک بدجنس) ها ها ها

شانون یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:39 ب.ظ

دعای اولیم چی بود اونوقت؟
ها من الان ۷۴ کیلو هستم ولی تا تو بیایی میشم ۶۰ کیلو
بعدشم من میگم زودتربیا. به حرف هیچکی گوش نکن. می دونم طپش قلبت بخاطر دیدن منه

الی شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:02 ق.ظ http://www.eliaziz.blogfa.com

تولدت مبارک خانم گلی ایشالله صد ساله بشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد