ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

reserve

نظرات 2 + ارسال نظر
مالزی نشین(مانیا) چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:20 ب.ظ http://mn64.persianblog.ir

ما هم رجیم نیستیما!! خوب هم کیک میخوریما! :D

مرمر.برگ و باد پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:15 ب.ظ http://ghe3.persianblog.ir

ایول چهارده سالگی
بعد یعنی اونوقت این کیکایی که عسکش این پایینه دست پخت شماست ؟؟ بله رو بگو تا من بهت بگم که برو عامو جان بی خیال رژیم پژیم شو .. ادم که کیکای به این خوشملی درست میکنه دیگه والا گروه خونش بارژیم جور درنمیاد .... به به ! حال کردی من چقدر اهل روحیه دادنم ؟؟!! هان ؟
ببین برااون موضوع اطلاعات از دوستان گرفتم و خواستم بگم تو اینهمه مشغولیت دیگه خیلی امرجنسی نیست برام ایمیل بزنی دوست عزیز .. فقط یه ادرس ایمیل واسم بذار میخوام دوتا سئوال ازت بپرسم که اگه لطف کنی همونا رو جواب بدی واقعا ازت ممنون خواهم شد ...
بازم تولدت مبااااااااااااااااااارک دختر خردادی .. میگما اینکه خردادیا اکثرن آبین و آبی رو دوست دارن درسته ایا ؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد