ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

تخم مرغ

من از همینجا اعلام کنم ! اگه فردا دیدید من چاق شدم تقصیر این خانواده هست ها!! البته ذغال خوب هم بی تاثیر نبوده !! الان دو روزه ما تخم مرغ نداریم ! علف (جهت سالاد) نداریم !! یعنی چی!؟ آخه فقر و تنگدستی یه طرف تنبلی و گشادگی اعضاء هم طرف دیگه ! اعصاب نمیذارن واسه آدم ! آدم مجبوررررر میشه بره یه برش کیک بخوره بعد همینطوری تو گلوش گیر کنه !! حالا من که رژیم خاصی ندارم مثلا ولی خوب قرار بود مراعات کنم . این کیکه هم که کره ای بود و خودم میدونم چه بقچه کالری ای بود!!!  محض اطلاعتون هم بگم که خونه ما اینقدر پرت و دورافتاده هست که حتما باید با وسیله نقلیه بریم خرید و منم که راننده نیستم !

 

یعنی ممکنه آدم در طول دو هفته شیش کیلو چاق بشه !؟ البته امکانش که هست فقط میخواستم به تواناییهای من ایمان آورده باشید. یه روز مونده به عید من خودم رو وزن کردم حدودای ۷۴ بودم بعد یه روز مونده به سیزده به در هم خودم رو وزن کردم ، روم به دیوال حدودای ۸۰ بودم! سرعت عمل رو دارید دیگه !؟ البته این ۸۰ با اون قبلیه که بودم فرق داشت ها! چون قبلا که ۸۰ بودم تو یه سری از لباسام نمیرفتم ولی الان (یعنی یه روز مونده به سیزده به در) جا میشدم ! پس بنابراین نتیجه میگیریم هر هشتادی هشتاد نیست !! و خوب در نتیجه کمی مراعات در این چند روز ترازو من رو ۵/۷۶ نشون میده !! هه هه! شنیده بودم خرداد ماهی ها متلون المزاج هستن ولی دیگه ندیده بودم متفرق الاوزان باشن!!  

 

این برنامه زی زی بس نبود حالا سوگی هم اضافه شد!! آخه من چقدر حرص بخورم !؟ فرزند داری منم همین میشه دیگه !! همون بهتر که اجاق کور باقی بمونم (به چه بدبختی این اجاقه رو خاموش نگه میداریم ها!!)

نظرات 7 + ارسال نظر
صورتی سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:19 ق.ظ http://lookasyoufeel.blogfa.com

ای بابا!
پس مقصر تویی؟

تنها تنها میری ماینز! بستنیاش رو بذار که با هم بریم بخوریم.

مواظب خودت باش.

شانون چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ق.ظ http://shanondiet.blogfa.com

به به نانازی خانم . این استعداد عجیب در اضافه کردن وزن خاص شما نبوده و در تمام اعضای گروه پایداری و گروه رویای طلایی و صورتی و سبز و بنفش هم گیر هست. همه ما در این ایام عید گل کاشتیم اونم چه گلهایی. ولی خب خدا به همه مان رحم کرده و این وزنها کاذب هست و به جیبهایمان هم رحم کرده که لباسهای جدید هنوز تنمان می رود.
نانازی جونم این کیکه رو زودتر بخور و خلاصش کن که خیال ما هم راحت بشه بسکه عکسش خوشگل بود.

zizi یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:23 ق.ظ http://zeinab20.blogfa.com

نوشتنت رو دوست دارم
حتی وزن اضافه کردنت رو
منم شدم 62
خیالی نیست

تینا یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:53 ب.ظ http://tinaweightloss2.blogfa.com/

من اضافه وزنم رو تقصیر کی بندازم؟! وقتی نه خیلی شیرینی داریم.. تو یخچال هم تخم مرغ داریم...

ما بغل خونه مون فروشگاه هست ولی نمی شه که پیاده رفت! یعنی میشه یه نونی گوشتی چیزی خرید ولی چیزای دیگه رو باید گذاشت تو ماشین!

من راجع به بچه ها چیزی نگم دیگه!!!

گل دختر چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 ب.ظ http://mannequin.blogfa.com/

ننه ... این چه حرفیه میزنی ... گوش سوگند رو خودم میرم میکشم .... شما خودتو حفظ کن حرص نخور شیرت خشک میشه !

صورتی پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:52 ق.ظ

به خدا اون من نیستم!!
اون صورتیش بد رنگه!

میس ری پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:23 ق.ظ http://missrei.blogfa.com/

چی صدا کنم تو رو تو که از گل بهتری کاشکی بد بودی عزیزم میشد از یادم بری کاشکی دل سنگ بودی تا که دلتنگ نبودم ...
حالا چند کیلویی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد