ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

آخ آخ یه متن نوشته بود خوشجیل موشجیل بعد نمیدونم چی رو زدم پرید! آقا متن بود ها!! یعنی اگه مونده بودی نامزد جایزه نوبل میشد(حالا که پریده بذار بگیم اصلا رمان ۵۰۰ صفحه ای بود!!)  

خلاصه اش این بود که سیزده شما به در و چهارده به جاش سال دیگه .....!!! و اینکه تولد خانواده بوده و اینا....  

 

عید شما هم ایشالا که مبارک بوده باشه دیگه .....

نظرات 9 + ارسال نظر
صورتی شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:07 ق.ظ http://lookasyoufeel.blogfa.com/

سلام!
کجایی دوستم؟
لطفا زود به زود مطلب بذار.

سوگند شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:51 ق.ظ http://myfitness.blogfa.com/

میگم نصف پستهای تو شده فقط یه عدد ، یعنی چی آخه ؟؟؟

میس ری شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:49 ب.ظ

خوشم می آد که ذهنا می نویسی که ریا نشه!

پرستو یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:00 ب.ظ http://afarineshetaneman.blogfa.com

سلام سلام
من تازه شما رو پیدا کردم
اینقدر که دیدم تو همه جا از شما میگن مردم از کنجکاوی
و حق داشتن
چه قلم زیبائی دارین

تینا دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:01 ق.ظ

به به! تولد خان داداشم مبارک! من دیدم اصلا یهو آسمون پر ستاره شد... روشن شد... چراغونی شد... نگو خان داداش ما به دنیا اومده! ایشالله ۱۲۰ ساله بشه...

۱۴ سال بعد چه خبره مگه؟! قراره چی بشه!؟

من بابت عید پاک ۴ روز تعطیلم! فردا که اگه بشه میخوام بخوابم و استراحت کنم! انقدر رویدادهای هفته داریم که غذا هم نمی خواد درست کنم!!!! شما چند روز تعطیلین؟

شانون دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:01 ق.ظ http://shanondiet.blogfa.com

سلام. وای من اون متن رمان رو تا صفحه ۴۹۹ خوندم بعد که خواستم صفحه آخرو بخونم یکهو پرید. خیلی حیف شد. اونایی که نخوندند از دستشون رفت...

صورتی دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:02 ق.ظ http://lookasyoufeel.blogfa.com/

به به، چه کیک تولدی! تولد آقای دکتر مبارک :)

به صورت خلاصه، جی آی یعنی اینکه از غذایی که می خوری چقدر قند ساده به بدنت می رسه.
یه سری رژیم های غذایی هستند که برپایه جی آی طراحی میشن و می گن بهتره آدم قند ساده کمتری وارد بدنش کنه.
(قند تصفیه شده و ماء الشعیر و چیزایی مثل این موادی هستند که GI بالایی دارن)

در مورد آشپزی : ای خواهر! من دیگه از خط آشپزی بیرون اومدم! آشپزی کردن رو خیلی دوست دارم ولی خوب، آدم "بخورش" رو ندارم! قدیما کیک درست می کردم، مجبور بودم (!) خودم همه شو بخورم. اینه که دیگه درست نمی کنم.

اینایی که به تینایی گفتم رو هم باید درست کنم خودم بخورم. دیدی که، آقای همسر مرغ و ماهی دوست ندارن.
یه روزایی که وقت دارم 2 جور غذا می پزم!

تینا دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:36 ب.ظ

ایشالله سال دیگه بچه بغل! ما هم آرزو داریم ببینیم خان داداشمون به آرزوش رسیده... از اول می گفت می خوام دو تا نانازی داشته باشم خوب (:

الان دوست دارم چند روز تعطیل باشم هیچ کاری هم نداشته باشم! البته فکر نکن کار برای خودم درست نمی کنم... اصلا من نمی دونم چرا استراحت برای من حرومه انگار؟!

تینا دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:44 ب.ظ

پس کی بود می گفت مردای ایرانی همه ش بچه می خوان؟! ما که هر کس رو می بینیم خلافه!!! منظورم از دو تا نانازی یکی خودتیه یکی نانازی کوچیکه است! تو چرا حرف در میاری؟ این خان داداش من سر به زیر... اصلا سرش رو بالا نمی کنه...

نه بابا هاماس که از خودت یاد گرفتم؟!کی میگه به نام زدم!؟

وای نمی دونی امروز تو فروشگاه یه سمپل خوردم انقده خوشمزه بود. تو هاماسش پنیر داشت و فلفل تند.... جات خالی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد