ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

اون روز رفتم ها

77.7 بودم 

حالا از پریروز دوباره گلی دارم حالم خوش نیس. میام توضیح میدم بعدش. 

تازه یه پسره خوش تیپ هم بود به من گفت خیلی جوونتر از سنت به نظر میای و اینا . بعدش اصلا چرب زبونی نبود که من به عنوان مربی بگیرمش ها! صداقت محض بود. تازه دوبار ازم پرسید ازدواج کردی!؟ یعنی آدم چقدر شرمنده این بندگان خدا میشه با این خبطی که در جوانی مرتکب شده ! تازه اون روز صبحش هم یکی دیگه ازم پرسیده بود. الان یادم نیست کی بود ولی گوییا اون روز مسئله مهمی بوده تاهل یا عدم تاهل من!! 

من اصلا حوصله توضیح ندارم ها! ولی مث اینکه رو صورتم هم 3 تا جوش خیلی خوش آب و رنگ زده حالا حالا هم نمیخوان برن. گفتم اینو هم درنظر داشته باشید. البته ربطی به هیچی نداره ! همینطور که من الان به هیچی ربط ندارم و خسته ام و پر.یو.د و دلم میخواد یکی رو حتما بکشم. ولی حسش رو ندارم .

چیییییییییییههههههههه خوب!!؟

نظرات 6 + ارسال نظر
عروس یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:58 ق.ظ

به به هلال ماه رویت شد...اما عجب هلالیکمی قرص کامل شده هلالمون...با اون قد شدی ۷۷.۷...حتما از ‍پریود بوده...والا تو رو چی با این رقما...راستی بقول خودت داری خوب کالباسی میشی ها....

نگی من این حرفارو گفتم چون جو گیر شدم و وزن کم کردم ها..اصلا...به خاطر خودت میگم...اصلا من و پز دادن...نه واقعا در مورد من چی فکر میکنی...فکر میکنی من تورو مسخره میکنم که تپلی و ال وبل ...اصلا من این حرفارو بهت بزنم تو دوست خوب منی...مگه چند کیلو وزن کم کزدن چیه که ادم اونو به رخ دوستش بکشه...اصلا...

فرح بانو یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:42 ب.ظ http://abrilliantlife.blogfa.com/

به به چشمه اون خانواده ی گرامی تون روشن والا بخدا بگو کلاهشون رو بزارن بالاتر اصلا شاید مشکل اینه که کلاه نمی زارن!!!
می گم نانازی جون من اگه منم بیام اونجا منو ÷یشه این یارو می بری ببینم چی بهم می گه؟

زی زی سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:10 ق.ظ http://zane27sale.blogfa.com/

ای من فدای اون چیه خب ات بشم
بعدشم چقد تو عکس واسه من اپلود کردی که من بذارم تو وبم ..
لطفا دو تا عکسه روی پل و اون موز ها رو برام اپلود کن لینکشو بده من .. صورتمون م یه کار بکن چی میشه خب
بعدشم خب تو راه می رفتی همه نگات می کردن .. مهدیه می گفت این دوستت چقدر نازه بخصوص موهاش ش ش

خانوم چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 ب.ظ http://khanoomstory.blogsky.com

اوه! نانازی تو فقط 10 تادیگه بیا پایین...از هالیوود میان میفتن دنباالت...به جون خودم

گلدختر چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:11 ب.ظ

مگه برات نشون میده من ادمین عسل و شکرم ؟

نه اسمت اون پایین بود. حالا مخفی کاری نداره که مادر! باعث افتخار مایی.

Tina جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:42 ق.ظ

تازه کجاشو دیدی؟ فرش ایرانی هر چی بیشتر پا بخوره مشتریش بیشتره

آجیل خوردی وزن کم کردی یا زی زی اونجا بود باعثش شد؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد