ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

2

حالا فکر نکنید نانازی خدای ناکرده لالمونی گرفته ! والله شاهد هم داریم کلا من نمیتونم زیاد ساکت باشم . یعنی اینقده حرررررررف میزنم خودم سردرد میشم. علت سکوتم هم لابد اینه که ایام عیدی کلی حرفام خالی شدن. الان سبک هستم و شما میتونید به مغزها تون استراحت بدید که من به زودی دوباره میام و میجومشان (فعل اصلی جویدن هست دیگه خودتون حدس بزنید منظورم چیه )

فقط اومدم اعلام کنم از وقتی زی زی رفته دوباره افتادم تو خط رژیم و اینا . حتی قلکم رو شکوندم یه ماه دیگه هم کلاس ورزش ثبت نام کردم . این دفه قصدم اینه فقط روی بازوهام فوکوس کنم . متوجه شدم که چاقی بازو خیلی روی دید تاثیر داره یعنی شما بازوت گنده باشه کلا خیلی کپل تر به نظر میای! منم که هزار ماشالا هزار ماشالا چش نخورم بازو دارم یه نمه از آرنولد کوچیکتر. یعنی گوشتیه ها!! میبینم کلا گربه ها با علاقه به من نگاه میکنن خوب فک کن این همه تغذیه fresh رو ببینن و علاقمند هم نباشن. 

پوستم هم از همون موقع ریخته بیرون. هی گفتم زی زی از من تعریف نکن جو گیر میشم آجیل میخورم ترکمان میزنم به این پوست. حالا اگه خدا یاری کنه و فرشتگاه دست به دست هم بدن و کائنات بچرخه و ابر و باد و مه و خورشید و فلک دست به کار بشن شاااااااااااید امشب یه ماسک به صورتم زدم . یعنی ببین چه شرایط سختیه .

خوب شد کلا حرف زیاد نداشتم .

اینم بگم قول میدم برم . آخرین وزنم 15 فروردین توی فرودگاه رفتم روی ترازوی بارها 80 کیلو و خورده ای بود . امروز میرم باشگاه ببینم از اون موقع کم شدم یا نه ! 

نظرات 7 + ارسال نظر
عروس خانوم سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:36 ب.ظ http://noon0panir0sabzi.blogfa.com/

سلاممممممممممممم...عیده گذشتت مبارک...زی زی اومد اونجا کلی حال و اینا...چرا نیستی برات کامنت گذاشتم جواب ندادی ها...راستی دوباره رفتم بالا...کلا جنبه ندارم...ازم تعریف کردن قبل عید که وای لاغر شدی و ال و بل منم دوبرابرش رو چاق شدم تا درس عبرتی بشه برای سایرین تا دیگه تعریف نکن

عروس خانوم چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:08 ق.ظ http://noon0panir0sabzi.blogfa.com/

انتقال چی گرفتم که باهاش همه رو ترکوندم؟؟
انتقال خون؟؟...وزن؟؟خونه؟؟ماشین؟؟انتقلا منتقل؟؟

زی زی چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:17 ب.ظ http://zane27sale.blogfa.com/


عروس خانوم چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:31 ب.ظ http://noon0panir0sabzi.blogfa.com/

انتقامممممممممممممممم....من....؟؟
اه خدای من.....
صدا آمد: اشتباه گرفتین ...اینجا ورژن جدید خال خالی ....

زی زی شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:44 ب.ظ http://zane27sale.blogfa.com/

تو 80بودی ؟
خب بعدش که گفتی شدی 78 ؟
خوبه بیام اینجا ابروتو ببرم ؟

قرار به آبروریزی باشه منم دارم ها!!
بعدشم بچه باهوش من !! گفتم آخرین بار که با زی زی توی فرودگاه وزن کردم ! بعد مثلا هرچی من بیام توی ایمیلم بگم به تو باید بیای جار بزنی!؟ شاید میخواستم روند کاهش وزنم رو توضیح بدم ! یا مثلا به مردم بگم تو رفتی غصه خوردم لاغر شدم !! بعد میگن روشهای تربیت صحیح بچه و اینا! بعد میگن بچه رو کتک نزنید.

آزی شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:18 ب.ظ http://azyparvazn.blogfa.com/

نانازی جان ۸۰؟بعد ازاون همه زحمت؟مگه تو عروسی در پیش نداری؟بابا جون جدی بگیر.من زن گوشتی مو قشنگ دوست دارم ولی یا همینجوری بمون بی خیال رژیم شو یا بیا پایین ۱۵کیلو ثابت نگش دار.والا به خدا..........

بعدش اگه وزنم یه دفه بیاد پایین ثابت بمونم دیگه انگیزه ای واسه زندگی ندارم که !! یعنی همین رژیم ایناست که ما را زنده نگه داشته است...

می شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:51 ب.ظ http://me-diet2.blogfa.com/

نانازی جون منم مشکل بازو دارم.. بیا بگو ببینم چیکار کردی و چه جوریه این فوکوس..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد