ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

خیالتون راحت شد!؟!؟ نه راحت شدید!؟! من الان کلی چاق شدم !! هی گفتم به روی من نیارید!! من جنبه ندارم !! اینطوری شد دیگه !! البته خوب یه مقداریش به گلی جان و بازیایی که سرم درآورد هم مربوط میشه ولی کلا میفهمم که چاق شدم و تا فردا هم قصد ندارم دوباره رژیم رو شروع کنم چون این سری گُلی واقعا من رو شرمنده کرد اینقدر اذیتم کرد!! حالا از فردا دوباره باید یه سری قدمهای رفته رو دوباره برم تا برگردم سر خونه اولم و البته وزن کردن هم موکول میشه به پنج شنبه که دیگه به سلامتی گُلی رفته باشه و ببینم چه گلی به سرم زدم !! گُل نه ها گل!! یعنی آب و خاک !!  

  

بعدشم از وقتی که رفتیم اون مرکزه دیگه خانواده طرفدار پر و پا قرص رژیم و ورزش من شده !! یعنی خوب چون پای پول در میونه و من هم جدی میخوام لاغر بشم پس صرفه در اینه که هی بنده رو تشویق کنه به رژیم و ورزش تا خدای ناکرده فکرم به سمت جاهای بد بد نره ..... اینم یکی از رموز خانواده داری هست ها!! گفته باشم !! خلاصه اینکه باید بدتر رو نشون داد تا به بد راضی بشن!! البته خانواده کلا زیاد تو مایه های دخالت تو کارای من نیست و فقط مخالفتش با رژیم واسه اینه که خدای ناکرده یه دفه به غذاش لطمه وارد نشه و یا مجبور نشه من رو ببره بیرون ورزش کنم !! وگرنه کلا بیخیال هست که من چیکار میکنم یا نمیکنم !!  

 

اینم از بحث خانواده داری!! دیگه چی بگم !؟!آها مثل اینکه امشب یلدا هست !! و خداروشکر تو خونه ما سگ میزنه گربه میرقصه !! یعنی این ۵-۶ روز که من مریض بودم این خونه رو ...ه برداشته !! پس احتمالا شب یلدایی هم در کار نیست و میتونیم با خیال راحت به اموراتمون برسیم !! من برم یه نامه واسه میس بنویسم ببینم میتونه یه کمکی به من بکنه این سیستم رو بنویسم بدم از دستش راحت بشم !! دوباره میام یه کمی رژیمی تر مینویسم!! حالا دور هم هستیم دیگه....

نظرات 6 + ارسال نظر
شیما دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:47 ب.ظ http://successsummary.blogfa.com/

نانازی جونم نتونستم برات ایمیل بدم می گه آدرس اشتباست منم آدرسو دیلیت کردم من ایملمو می دم بی زحمت یه چیز کوچولو برام بده تا آدرستو سیو کنم خانمی منون می شم بوسسسسسسسسسسسسسس
shima.s.r@gmail.com

javad دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:17 ب.ظ http://ultralink.orq.ir/

با سلام دوست عزیز وبلاگ قشنگ و پر محتوایی داری تبادل لینک میکنم منو با نام ..::Iranian Shoping & Fun::.. وبا لینک www.mj-shop.ir لینک کنید برای ثبت لینک خود به این آدرس مراجعه کنید
http://mj-shop.ir/feedback.html
********
به فکر سلامتی قد و فرزندان خود باشید افزایش قد 100% تضمینی
http://www.mj-shop.ir/modules.php?name=Products&op=details&iid=2
********
فیلم زیبای اره 1تا 6 برای سفارش با شماره 09329638694 تماس بگیرید



بزرگترین لینک باکس ایرانی
شما دوستان عزیز با گذاشتن کد لینک باکس در وبلاگ خود به طور چشم گیری بازدیدهای خود را زیاد کنید اگر می خواهید در دنیای اینترنت ماندنی باشید باید تبلیغات کنید
ما به شما ultralink را معرفی میکنیم
بعد از گذاشتن کد لینک باکس در قالب وبلاگ خود لینک خود را ارسال کنید بهد از برسی لینک شما در باکس ثبت می شود
آدرس باکس http://ultralink.orq.ir
منتظر حضور گرم شما عزیزان هستیم

عاطفه سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:49 ق.ظ http://www.tifi.blogfa.com

نانازی جون خوبه یه خورده خونه داری به ما آموختیاااا
بلدیم چطور با بچه های ولخرجمون رفتار کنیم!
بهله دیگه!

تینا سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:00 ق.ظ

چه حرفا؟! من راحت ۳ رقمی می زنم! حالا تو هی بیا هندونه بذار زیر این بغل... خان داداشم هم گرفتار این زبون شد دیگه (:

آخ کی میشه مثل شانون درست و حسابی کم کنم!؟

لی لی سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:55 ب.ظ

نانازی جان می گم کلی حرف داشتی ها ... امیدوارم دوباره افتاده باشی رو دور ...

ثنا چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:15 ب.ظ http://sana1364.blogfa.com

فدای سر خانواده!!!!!
دوباره شروع می کنی این بار قوی تر !!!
به جان تو راس می گم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد