ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

خوب من اصلا با اینخانوم کوچیک راحت نیستم!! نمیدونم چرا!! به نظرم خیلی کوچیک هست !! چشم آدم درد میگیره !! مش حسن خیلی راحت تر بود واسم !! ولی اونم دیگه نفسای آخرشه !! نمیکشه کارای من رو انجام بده .....

مش حسن کامپیوتر من هست حدود 9 سالشه !! دیگه از اعضای رسمی محسوب میشه !! یار غار و رفیق تنهاییهای ما بوده و هست!! 

خانوم کوچیک هم این لپ تاپ جدید خانواده هست که خیلی کوچول موچول هست!!!

و اما زندگی.....

جمعه

صبحانه : لقمه پنیر و خیار و گوجه ( بجای نونش از برگ کلم استفاده کردم)

نهار: املت کدو با یه قاشق روغن

شام: دو تیکه گوشت پخته سالاد 

میان وعده : کرفس پنیر چدار درفر دو عدد بادام دو پره نارنگی قهوه 

ورزش : پیاده روی


شنبه 

صبحانه لقمه پنیر و خیار و گوجه

نهار: سوپ مخصوص سرآشپز

شام : بازم سوپ مخصوص سرآشپز

میان وعده : 100 گرم سینه مرغ تفت داده شده در زردچوبه شیرکاکائو کم کرب

ورزش: نیم ساعت اروبیک شدید


توضیح: خوب من الان حدود یه ماه هست برنامه کم کرب دارم !! البته هفته ای یه بار هم تقلب میکنم !!! اول برنامه 83 کیلو بودم و الان یعنی امروز صبح 76 هستم ! این برای اون دوستام که وزنم رو میپرسن و من نمیتونم این کنار وبلاگم واردش کنم. البته فکر کنم ماه بعدی روند رژیمم کند تر بشه چون این ماه اول بدنم مقداری آب هم از دست داده که من سعی کردم با خوردن مایعات بدنم روهیدراته کنم و نذارم سم توش جمع بشه و اینکه منی که اصلا تن به ورزش و اینا نمیدادم الان هفته ای حداقل 4 روز کشون کشون خودم رو میورزونم !! و این معمولا اولش بدن رو یه تکونی میده !! هدف اولم اینه که تا عید بشم 68 کیلو. دوست دارم ورزشم رو یه کمی بیشتر کنم . شاید برنامه این هفته ام رو بذارم هر روز حداقل نیم ساعت ورزش!! حالا هر ورزشی باشه !! مهم اینه که توی ذهنم این جا بیفته که روزی نیم ساعت واسه این کار کنار بذارم . چون در کنار اینکه دوست دارم لاغر بشم میخوام بدنم ورزیده هم باشه و پوستم شل و ول نشه !! چیه خوب!؟؟! آرزو بر جوانان عیب نیست!!! تازه از وقتی رژیم رو شروع کردم به صورتم هم کلی میرسم که خیلی از فرم نیفته !! 

دیگه حسابی افتادم به جون خودم !! ببینم میتونم یه آدم حسابی ازم دربیارم یا نه !؟!؟!؟


پ.ن. زی زیییییییییییییی خاله شدییییییییییییی!!! این جنین هنوز اسم نداره !؟!؟ الهی بگردم که دلش نمیخواست به این دنیای ..... پا بذاره !! واسه همه دست دست میکرده بچه !!!

میگه من اسم خوشگل میخوااااااااااااامممممم



 


نظرات 15 + ارسال نظر
زی زی یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:55 ب.ظ http://zeinab20.blogfa.com

تو اگه خودت رو دست کم نگیری باور کن راحت تا 50 میای پایین

شانون دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:29 ب.ظ http://shanondiet.blogfa.com

سلام به همگروهی عزیز. مثل اینکه یک وب دیگه هم داری که دفعه پیش من اشتباهی رفتم اونجا. نانازی جون مثل اینکه رژیم کم کرب خیلی خوب بوده که توی یک ماه ۶ کیلو کم کرده ای. یکمی بیشتر راهنمایی کن ببینم چه باید کرد؟ سوپ سر اشپز چی بیده؟ مرسی عزیزم

ثنا دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:47 ب.ظ http://sana1364.blogfa.com

خیلی عالیه نانازی جون داری به ۶۰ نزدیک می شیا! حواست هست؟!
می گم یه کلیک رنجه می کنی بیای اون جا یه کم ما رو هم فکری کنی!!!
صواب داره به خدا مادر!

س دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:22 ب.ظ http://guilty.blogsky.com

منم میخوام ۱۰ کیلو کم کنم فکر کنم بتونی یه برنامه به من بدی

سوگند دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:18 ب.ظ http://myfitness.blogfa.com/

نانازی واقعاً میگی ؟؟؟؟
خوب بی سروصدا اون گوشه داری باربی میشی صداشو درنمیاری ها. .. این درست نیست بیا و رمز موفقیتت رو به من بی نوا هم بگو

ولی خدایی آفرین . من یادمه همیشه پیاده روی میکردی اونم خیلی زیاد اما یادم نیست تا حالا اینجوری منظم ورزش کرده باشی. خیلی عالیه نانازی ... همینجوری پیش بری وقتی برگردی ایران مامانی نمیشناستت :))

ثنا دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:17 ب.ظ http://sana1364.blogfa.com

یه رستوران کجا بود بابا؟! همش یه عالمه نون خامه ای و پیتزا و سیب زمینی سرخ کرده و نوشابه و آش رشته و ماکارونی بود :)))))))))
از فردا یه ثنایی بشم خودت ببری!!!!
اون توصیه ی قند خون و اینا رو هم می پذیرم !
از فردا باید به برنامه ی غذاییم یه سرو سامون حسابی بدم!

لی لی دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:19 ب.ظ

نانازی جون آفرین ...به به به این اراده ... من که تصورش هم این روزها برام یعنی مقاوت ! امیدوارم همچنان خوب و سرخوش پیش بری . یه دستور کاپوچینوی خونگی گذاشتی چند روز پیش ُ، دارم دنبالش می گردم بعد اینکه برای قهوه اش از چه قهوه ای استفاده کردی ؟

شانون سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:05 ق.ظ http://shanondiet.blogfa.com

سلام بازم نانازی جون. مرسی از توضیحاتت. منم اگه بتونم این کربو کم کنم خیلی عالیه. سعی ام را می کنم.

شانون سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:20 ق.ظ http://shanondiet.blogfa.com

وای نانازی تو چقدر بامزه ای. داشتم مطالب قبلی ات را می خواندم کلی از دستت خندیدم. میگم من این ادامه مطلب هاتو پیدا نمی کنم کجا قایمشون می کنی؟

لیلا سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:47 ب.ظ

وای نانازی خانم ! هزار آفرین بابا ! چه بی سرو صدا برای خودت مشغول رژیم و ورزش بودی و وزن کم کردی :×

لی لی سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:56 ب.ظ

ای ول ! کاملا واضح بود !‌
به روی چشم ... البته که اسمت رو می برم ...ما که بخیل نیستیم ..
بریم به امید پایانی خوش !‌

آرام سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:02 ب.ظ

نانازی واقعا یه تبریک جانانه داری تو دختر.... پس این چند وقت آروم بی سر و صدا رژیم می گرفتی و صدات در نمی یومد داشتی وزن کم می کیردی..... واقعا آفرین ۷۶ خیلی خوبه.... باور کن با این استارتی که زدی تا ۶۸ رو یه سر میری جلو..... جدا خیلی از این همه تکاپوت انرژی گرفتم....

عاطفه سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:41 ب.ظ http://www.tifi.blogfa.com

سلام نانازی جونم
چرا من هنوز تورو خوب نمیشناسم آخه!!!
اووووم؟

سوگند چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:08 ق.ظ http://myfitness.blogfa.com/

نانازی باز غیبت زد بعد میای میگی من شدم 69 کیلو . آره ؟؟؟؟
خوب بیا بگو چه میکنی ؟ چه میخوری ؟ چجور ورزشی میکنی؟

زی زی چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:21 ب.ظ http://zeinab20.blogfa.com

من قربون این ننه ی مهربون م بشم که یواشکی وزن کم می کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد