ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

خوب !! مرسی از این همه لطفی که داشتید. الان بنا به توصیه زی زی اومدم یه پستی بذارم برم پی کارم . حالم خیلی خوش نیست! شاید بعدا راجع بهش نوشتم . فقط التماس دعای خیلی زیاد واسه یه دوستی دارم که خیلی گرفتار شده . 

 ****** 

والله به خدا من که اعتراف کردم ! چون این اول برنامه من بوده مقدار زیادیش آب بدنم بوده ولی خوب یه چیزایی هم هست که خیلی مراعات میکنم . مثلا کربوهیدرات اضافی رو سم فرض میکنم !! مثل امروز که یه کاکائو رو توی فروشگاه تست کردم و مجبور شدم 5 دقیقه تو دهنم نگهش دارم تا به دستشویی برسم و بندازمش بیرون!! انگاری که روزه باشی و یادت بیاد که روزه ات رو نشکنی!! بعدشم این سوپی که درست میکنم واقعا جلوی اشتهای من رو میگیره و به لاغری خیلی کمک میکنه .  

امروز رفتم یکی از این مراکز لاغری و ماساژ و چه میدونم بمال بساب که مثل قارچ تو مالزی از هر گوشه ای جوونه زدند. یه خانومه کم سن و سالی اومد که مثل مداد بود!! بعد خودش رو معرفی کرد و گفت که 40 سالشه و عکس بچه هاش رو نشونم داد!!!! یعنی فکم نه تنها اومد پایین بلکه خورد شد رفت پی کارش!!! بعد یه مقداری راجع به رژیمم ازم پرسید . منم دیگه هرچی تو چنته داشتم ریختم بیرون !! دیگه خانومه هی باریکلا احسنت گفت !! یعنی گفت تو این مشتریا که میان من جزو اولینها بودم که یه رژیم درست حسابی دارم و روز تقلب دارم و اینا !! البته هندونه هاش بیشتر واسه این بود که منو ترغیب کنه برم اونجا دیگه !! بعد تازه این جلسه مشاوره صبح بود منم شبش در تدارک اومدن گلی بودم و نخوابیده بودم , دیگه صبح با سر و صورت ورم کرده و موهای شنگول منگول پاشدم رفتم اونجا!! تازه شما وقتی گلی میاد پیشم باید من رو ببینید یعنی اینقدر صورتم خسته و داغون هست که هر کی از دور ببینه فکر میکنه چه خبر شده !! این خانومه هم هی گروه خونی و این چیزای من رو پرسیده بعد میگه فرم چاقیت متناسب هست یعنی چربی همه جای بدنت متناسب پخش شده و این بخاطر این هست که شما افسرده هستی!!!!! ادمای افسرده اینطوری چاق میشن!!! یعنی اینقدر تکرار کرد که نزدیک بود بزنم زیر گریه و سرم رو بذارم روی شونش و هییییییی..... بعد گفت صورتت پیرتر از سنت نشون میده و از این حرفا (درهمین لحظه بود که مثل یه قطره اشک از چشمم افتاد , زنیکه .....) تازه قدم رو هم یه سانت کمتر حساب کردن!! دیگه کلی هم تحویل و اینا گرفتند و با تخفیف ویژه فرمودند 3 تومن میگیرند تا توی سه ماه 8 کیلو کم کنم !!! بعدش هی لباسش رو میزنه بالا میگه شکم من رو ببین چه صافه !! تازه دوتا زایمان هم کردم !! منم گفتم شما چینی هستی ژنت همینطوریه خیلی تلاش خاصی نکردی!! راست میگی بیا ایرانی باش تا بگم دنیا دست کیه !!! تازشم من اگه سه میلیون داشتم بدم بابت این قرتی بازیا که دیگه افسرده نبودم به قول شما!!!  

به خانواده گفتم سه میلیون میدی یه زن خوش تیپ تحویل میگیری !! خانواده فرمودند اصلا خیلی هم خوش تیپ هستی !! یعنی من میخوام بدونم اگه میگفتند بهتون سه میلیون میدیم و زنتون رو خوش تیپ میکنیم بازم نظر خانواده همین بود!؟!؟!؟

دستور سوپ سر آشپز رو هم توی ادامه مطلب میذارم !! جدی شما نمیتونید ادامه مطلب رو ببینید!؟!؟

خوب!! این سوپ متشکل هست از هرچی که توی یخچال دارید!!! من معمولا چند ساقه کرفس , چند تیکه گل کلم , یه دونه کوچیک پیاز , یه مقدار سبزیجات (هرسبزی ای بود مشکلی نیست) یه دونه هویج , یکی دو تا گوجه فرنگی , مقداری قارچ , جوانه ماش, توفو(پنیر سویا) , بروکلی و.... میریزم بعد کلی ادویه خوشمزه که دوست دارم اضافه میکنم ! زیاد نمیپزم یعنی درحدی که هنوز سبزیجات زیر دندونم صدا کنند !! خوب البته شما بنا به ذائقه اتون میتونید بیشتر بپزید و البته هر جور گیاهی که دوست دارید توش بریزید. این مقدار سوپ واسه من دوروز کفایت میکنه چون آبش رو خیلی زیاد میریزم و هروقت یه کوچولو ضعف میکنم میرم یه ملاقه گنده از آبش میخورم .  

همین دیگه !! خیلی هم خوشمزه هست !! راحت هم هست . ممممم 

نظرات 14 + ارسال نظر
آرتمیس پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:59 ق.ظ

نانازی جونم خدا نکشدت . کلی خندیدم از جوابی که به اون خانومه دادی: « شما چینی هستی ژنت همینطوریه خیلی تلاش خاصی نکردی!! راست میگی بیا ایرانی باش تا بگم دنیا دست کیه !!! تازشم من اگه سه میلیون داشتم بدم بابت این قرتی بازیا که دیگه افسرده نبودم به قول شما!!! » ... حالا راستی راستی اینها رو به خانومه گفتی؟!!!

نانازی جونم دست روی دلم نذار که خونه! این ایندیزاین محترم به شدت بنده رو سر کار گذاشته.به هیچ صراطی هم مستقیم نیست... خیلی من کاری بودم٬حالا این سنگ بزرگ هم افتاده جلوی پام ... خدا عاقبتم رو بخیر کنه.

راستی چینتا خوبه؟ (اسمش رو درست گفتم؟!!)

لی لی پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:07 ب.ظ

نانازی جان از قبل نمی دونم اما درحینش که می دونم که وضعم تا چه حد بده ...
این گزارش هم جالب بود . دست کم مطمئن شدی که همون بهنر که به خودت و برنامه ات تکیه کنی و پول مفت به کسی ندی ... امیدوارم زیاد انرژی منفی نشده باشه برات .
درضمن
من ادامه مطلب رو می بینم مشکلی نیست .

ثنا جمعه 27 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:07 ق.ظ http://sana1364.blogfa.com

ای بابا خبر این سرنوشت منحوس ما فقط به خواجه حافظ شیرازی نرسیده مادر :)
جدی جدی کمر همت رو بستی که باربی بشیا!!!! خوش به حال خانواده که چنین خانوم دلبری دارن... دلمون خواس ننه!

عاطفه جمعه 27 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:08 ب.ظ http://www.tifi.blogfa.com

3 ملییون واسه 8 کیلوو؟؟؟
میگم این رو به من بگن از بس میشینم غصه میخورم خودم 10 کیلو کم میکنم!!!!
احتمالا اینا هم این مد نظرشونه!
همون کالری شماری خودمون رو بچسب تازه خرجش هم کمتره و خانوده هم به نظرشون چاق میای!!!!

آب نبات جمعه 27 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:20 ب.ظ http://www.abnabaaat.blogfa.com

سلام خانومی خوش اومدییییی
من عکس گذاشته بودم برش داشتم
آحه من اگه مثل حج ریحانا بودم
رژیم می خواستم چی کاااااار

مامان شایان جمعه 27 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:29 ب.ظ http://r1358.blogfa.com

ممنون که سرزدی...بازم سربزن و کمک کن.
حیف پول نکرده بدی به اون...خودت کم کم رژیم بگیری همونقدر کم میکنی.موفق باشی.

ثنا شنبه 28 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:53 ب.ظ http://sana1364.blogfa.com

خب این که خوبه که! از قدیم گفتن خانواده هرچی خشن تر جذاب تر!!!!! اصلا خانواده اگه خشن نباشه که خانواده نیست !!! خدایی من از خانواده های خشن خوشم میاد جذاب ترن!!!

تینا شنبه 28 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:54 ب.ظ

سلام... بالاخره من رسیدم یه سری بزنم! اونجا به اون خوبی اگه بدونی اینجا الان نیم متر برف رو زمینه ):

راستی اون کتابه رو چاپ کردی؟ (:

فروغ خانم یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:13 ق.ظ http://shanondiet.blogfa.com

بابا نانازی جونم پس تا حالا من ۶ میلیون پس انداز کردم؟ من برای کم کردن وزنم هیچی خرج نکردم. یعنی ارزان ترین روشها را بکار بردم. ولش کن. خودت خیلی هم خوش تیپی. ضمنا صبا جون بلده که چه جوری وزن ما ها رو کم کنه. میگم این سوپه توش آب گوشت یا از این چیزها نداره؟ یعنی همه اش سبزیجات پخته هست دیگه؟ آب سبزیجات سیرت می کنه؟

شانون یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:18 ق.ظ http://shanondiet.blogfa.com

ببخشید . همکارم پشت کامپیوتر من کامنت برای کسی فرستاده.حالا اشتباهی اون بالا نوشته شد فروغ خانم. من شانونم نه فروغ خانم!!!!

گل دختر یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:05 ب.ظ http://mannequin.blogfa.com/

بابابزرگ پولش کجا بود آخه نه نه !!!! شما که خوش اخلاق هستی خودتم با گروه خوش تیپ میشی ... اینا هم دروغ میگن ... سه تومنو میخورن و یه آبم روش ! بعد سه ماه هم میگن تو ژنتیکت مشکل داره و همینه که هست !
تو کجاست افسرده هست !!!! زنیکه ...

زی زی دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:23 ق.ظ http://zeinab20.blogfa.com

دوباره این گل دختر خواست فحش بده .. نده ننه عزیز دلم ... بده وسط جمع
حالا اون یه چیزی گفته
همین جوری پشت پی سی ما سیخ نشستیم ... یه وقت نیای ها

زی زی دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:28 ق.ظ

لابد قیافه ات به پولدار ها می خورده دیگه
واللا

تینا دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:18 ب.ظ

من با تو یه کار در گوشی دارم . یه جای خلوت سراغ داری بهت بگم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد