ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

گلوم درد میکنه خببببب

یعنی علاوه بر همه درد و مرض ها و اعصاب خوردی ها ! الان این سردرد و گلو درد رو کجای دلم بذارم؟ دیروز که رفتم باشگاه نتونستم یه قدم هم ورزش کنم. یعنی وقتی نشستم یه قهوه بخورم تا حالم جا بیاد دیدم دارم غش میکنم . همونجا روی مبلها چرت میزدم . خانواده هم که پایه تنبلی بود فوری گفت بریم خونه و امروز رو بیخیال و اینطوری شد که ما در طرفـةالعینی رفتیم خونه و ولو شدیم روی کاناپه مورد علاقه و خوابیدییییییییییم تا ساعت چهار صبح. یعنی البته شما فک کن از ساعت 10-10/30 تا چهار صبح خیلی زیاد هم نیست ها با درنظر گرفتن اینکه دو سه شب هم اصلانخوابیده باشی و حرص معتنابهی هم تناول کرده باشی. همینطوری خواستم یه خبر احوالی از خودم بدم .

تازه دیروز به این نتیجه رسیدم که ورزش نه تنها برای سلامتی مضر هست بلکه مانع بزرگی برای لاغری میشه و قبلا که من فقط رژیم داشتم و یه پیاده روی های یواش و خیلی ملایمی میکردم خیلی بهتر لاغر میشدم و سایز کم میکردم ولی الان نه لاغر میشم نه سایز کم میکنم و نه اصلا هیچی به هیچی. بعد تازه به یه امید واهی ای هی لباس نمیخرم میگم لابد تا دو سه هفته دیگه قراره مانکن بشم یه دفه ای خودشو نشون بده و از این وعده های سر خرمنی. البته فک نکنید دلم نمیخواد لباس بخرم ها , موضوع اینه که در این مملکت مدادی ها خوب لباس مجلسی اندازه من پیدا نمیشه . خیاط هم که فقط لباسای مخصوص خودشون رو میدوزه . یعنی چاقها کلا اینجا یا باید لباس محلی مالایایی بپوشن یا برن بمیرن دیگه .... یعنی فشار تا این حد به من زیاد بوده که داشتم لیست دوستام رو مرور میکردم که احیانا کی سایزش نزدیک من هست که بتونم ازش لباس قرض بگیرم. ماشالله همتون هم که هی دارید لاغر و لاغرتر میشید. بعد آخه آدم واسه عروسی داداشش بره لباس قرض بگیره ؟ البت که من زیاد بد نمیدونم ولی خوب مردم چی میگن آخه !! ؟ 

یکشنبه یا دوشنبه میرم خودم رو وزن کنم . این هفته که گلی جان مهمان ما بودند فک نکنم وزن زیادی کم کرده باشم. عکسای زمانی که زی اینجا بود هم میدیدم متوجه شدم اصلا سایزم فرقی نکرده . از فردا (یعنی همین امروز , آخه تا وقتی آفتاب درنیومده من روز رو حساب نمیکنم !!!) برم تو کار شکم و پهلو فقط ببینم لا اقل میشه دو هفته ای یه سامونی به اینا داد!؟

نظرات 6 + ارسال نظر
شانون شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:03 ب.ظ

یعنی تو دو هفته دیگه میای؟‌آخ جون. ببین نخوردن خیلی بهتر از ورزش توی زمان کم جواب میده.

هیچی جواب نمیده شانون! هیچییییییی

خانوم یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:16 ب.ظ

حالا که عجله داری خوب اتکینز رو امتحان کن...هان؟

فک کردی الان چیکار میکنم عزیزم !؟!؟ یعنی فک کن منننننن لب به شیرینی و اینا نمیزنم .

فرح بانو یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:21 ب.ظ http://abrilliantlife.blogfa.com/

بو تو کار فتوسنتزی نانازی جونم بددددد جواب میده البته اگه آدم نمیره

یعنی چی اون وقت!؟!؟

هستی دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:50 ب.ظ http://fatfree.blogfa.com

سوپ عن مارمولک بخور خوب میشه گلوت
درضمن چربی سوز هم هست!

مث اینکه مارمولکای این خونه جدی هاضمه خوبی ندارن. عنشون زیاد به مذاق ما سازگار نیومده فعلا!!!

زی زی دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:54 ب.ظ http://zane27sale.blogfa.com/

نانازی
من لباس دارم
کم حرص لباس رو بخور
دهن منو تو صاف کردی
بیا باهم کنار میایم

لباس تو رو نمیخوام . سایزت به من نمیخوره و مدلش هم اصلا یادم نیست و تو هم دوباره برام عکس نفرستادی .

Tina چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:29 ق.ظ

آن لاین بخر خواهر! البته زیاد هم جیب این آقا داداشه ما رو خالی نکن. ولی نگاه کن ببین کجا به شهر شما پست می کنه از همون سایت بگیر.

اولندش کی گفته آق داداش شوما خرجی ما رو میده !؟!؟ بعدش من اصلن به این خریدای آنلاین اعتمادی ندارم . بعدترش اصلن ما کردیت کارت نداریم که با این اوضاع دانشجویی!! حالا هی باید همه جل و پلاسمون رو بریزم رو جلو مردم آبروم بره آخه!؟!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد