ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

از شانازی چه خبر؟

خدا این بلاگ اسکای رو بگم چه نکنه . خو اتمام زمان چیه ؟ لابد داشتم تایپ میکردم دیگه نافهم....

دیگه حوصله اون همه روده درازی رو ندارم . شانون جان من 76/100 بودم همون روز. دارم خودم رو هم میکشم . ببینیم چه میکنیم تا دوشنبه بعدی. گفتم حواست باشه روز مادری زیادی خوش به حالت نشه .

نظرات 6 + ارسال نظر
آزی جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:07 ب.ظ http://azyparvazn.blogfa.com/

خوب من دلم روده درازی هاتو میخ واست.حالا چی می شه؟

زی زی شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:31 ق.ظ http://zane27sale.blogfa.com/

بعدشم روزت مبارک
روزت مبارک
دوس دارم لپپاتو بوس کنم
دستهاتم !
واسه اون همه زحمت فکر و جسمی که بهت دادم

فرح بانو شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:32 ب.ظ http://abrilliantlife.blogfa.com/

روزت مبارک عزیزم[بوسه]

شانون یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 ق.ظ

حالا بلاگ اسکای زد و مطالبت رو پاک کرد تقصیر ما چیه؟ بیا بنویس دیگه.
وزن امروزم ۷۲.۹ خوفه؟

نور دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:22 ق.ظ

خانم نانازی خیلی کمرنگ شدی ها حتی از منم کمتر!!!!!!!!!!نکنه داری محو میشی ها؟

عروس پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:57 ق.ظ


وای دارم بهت میرسم...(ستاد تقویت انگبزه برای وزن کم کردن قبل عروسی)...
لاغر شدن را با ما تجربه کنید...یا میخ میشوید یا محو.....................(ستاد رژیم ها ی خودسرانه و انتحاری)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد