ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

چی بگم آخه ؟ خوب لاغر نمیشم . یعنی شکمم شده این هوااااااا!!! بعد خانواده میگه لابد سایز کم کردی رو فرم اومدی!! یعنی روم نمیشه بگم یه دونه از شلوارای زمان لاغریم هم تنم نمیره دلم خوش باشه که آره بجای وزن دارم سایز کم میکنم . دارم میرم توی مود رژیم های انتحاری. یعنی واقعا الان احساس خود بترکانی ام زیاد شده.

امروز رفتم پیش یه دکتره دیگه میگه این حساسیته !! یه پماد و یه قرص ضد حساسیت داده . بعد رفتم واسه چینتا بنیتا غذا بخرم دامپزشکه دستم رو دیده میگه گربه ات میره بیرون؟ با گربه های دیگه درتماس هست؟ گفتم نه ولی یه گربه هست آوردم خونه واسه مداوا!! گفت همون!! این یه جور قارچ هست که از گربه گرفتی مشکل خاصی هم نداره یه پماد هم داد هم خودم بزنم هم گربهه!! گفت اصلا چیز خاصی نیست ما هم چون در تماس مداوم با گربه های بیمار هستیم میگیریم و زودی هم خوب میشه !!! یعنی فکر کن!!! آدم بعد از این همه گشت وگذار بره یه دامپزشک بیماریش رو تشخیص بده . همونجا میخواستم بپرم رو تخت معاینه حیواناتش بقیه مشکلاتم رو هم بگم ببینم نظرش چیه . ولی متاسفانه داشتن میبستن دیگه ....

یه نظریه ای هم هست واسه اینکه وزنم پایین نمیره و اونم اینه که شاید گلی دوباره داره برمیگرده . چون مثلا این چند روزه هی الکی نشستم واسه خودم آبغوره اعلایی گرفتم و در ضمن از هر 5 دقیقه سه دقیقه اش رو به خانواده گیر دادم .  لابد یه مرضی دارم میگیرم دیگه . 

الانم باید برم گوجه ها رو بشورم و آب بکشم بعد غذای اضافه رو بریزم توی ظرف بذارم توی یخچال. قفس گربه کوچیکه رو تمیز کنم و براش آب و دون بذارم .خریدهای امروز هم جابجا کنم . بعد اگه عمری بود برم بخوابم. 

نظرات 11 + ارسال نظر
تینا پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ب.ظ

فکر کن همینطوره که نسل این مردها اینطوری لوس بار میاد! از بچگی گوششونو می برن بعد میشینن باهاشون گریه می کنن! آخر و عاقبت روشنفکری همینه دیگه!

ورزشت چطوره؟ فقط میری دل می بری یا ورزش هم می کنی؟

کار خوب همینه دیگه... پماد هم بعضی وقتها لازم میشه. حالا ببین گربه ت خوب میشه؟

نه اتفاقا تو باشگاه جو زده میشم میترکونم .‏ ‏
این آقای ‏ پسر رو هم نازنازی بار نیار بعدا به خودت برمیگرده ناله نفریناش.‏ از ما گفتن

فرح بانو جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 ق.ظ http://abrilliantlife.blogfa.com/

سلام نانازی جونم منم یبار از خرگوش جرب گرفتم
عروسی اونجاست یا اینجاست؟ اگه اینجاست که ملالی نیست بیا خودم می برمت آرایشگاه تا نوبتمون شه با هم بربری می خوریم کلی هم حرفای خاله زنکی میزنیم

آخ اتفاقا آرایشگاه رو پایه هستم به شدت.‏ حرفای خاله زنکی رو که دیگه نگو حیلی وقته یه شکم سیر سبزی پاک نکردم غیبت کنم

عروس جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:36 ب.ظ


دقیقا من در حال منتحر شدنم الان خوب ...میخوای چند تا رژیم خودکشی مریض کن و انفجاری بهت بدم تا دل و روده ات یکی شه...
من دارم کلا یک واحدی میشم...

الان پایه رژیم اسید خوری هم هستم

زی زی شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:17 ق.ظ http://zane27sale.blogfa.com/

من مطمئنم تو یهو کم می کنی ..
حاا ببین
کم م غر بزن

میحوام صد سال دیگه بعد عروسی لاغر نشم.‏ بعد تو این همه آه و ناله و غر میزنی من چیزی گفتم.؟

شانون شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:45 ب.ظ

بیا یک مدتی شانازی بازی در بیاریم بلکه وزنمون کم شه. ای دلم تنگ شده برای شانازیات

زی زی یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:05 ق.ظ http://zane27sale.blogfa.com/


کجایی تو چرا یهو غیبت می زنه گیرم که بچه ها مریض شده باشن خب

عروس یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:16 ب.ظ

baz dare gheybatat ziyad mishe ha...inbar dige bayad ba shovaret biyay...

rei یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:55 ب.ظ

nanazi in gorbe dostit kar dastet mideha
to entekhabe lebas deghat kon lazem nist vazn kam koni man tajrobe kardam!
ba hamin vazn to arosim az eskarlet kamar bariktar bodam!az shavahed beporsss

آزی دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:48 ق.ظ http://azyparvazn.blogfa.com/

بابا خواهر داماد باید تپل با ابهت باشه.دنت وری هانی

شانون دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:31 ب.ظ

قبول. وزن امروز من ۷۳.۱ از سایزهام خبر ندارم

چاقی جان چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:22 ب.ظ http://chaghijan.blogfa.com

دوست عزیز
ما دوتا دوستیم که تصمیم
رفتیم با هم رژیم بگیریم و امروز با وبلاگ شما هم آشنا شدیم. فکر میکنم بیشتر از رژیم با هم وجه اشتراک داریم چون دوتامون علاقه خاصی به حیوانا و گربه ها داریم. یکیمون دوتا گربه نانازی داره و اون یکیمون هم همین چند وقت پیش یک بچه گربه قارچی رو آورده بود خونه و درمان میکرد. دامپزشک برای گربه یک دارو هم نوشت و گفت پماد تنها کفایت نمیکنهو پیشنهاد می کنم یک سوال بکنید از دکتر. درضمن تماس مستقیم با قسمت های قارچی پیشی ممکنه به جاهای دیگه پوستتون هم قارچ بده. lموفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد