ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

با‏ ‏سلام‏ ‏خدمت‏ ‏کلیه‏ ‏دوستان‏ ‏و‏ ‏آشنایان‏ ‏چاق‏ ‏و‏ ‏لاغر‏ ‏الانه‏ ‏دارم‏ ‏از‏ ‏ز‏ ‏باشگاه‏ ‏با‏ ‏موبایل‏ ‏آ‏‏پ‏ ‏میکنم‏ ‏‏خواستم‏ ‏چک‏ ‏کنم‏ ‏ببینم‏ ‏چطوریاست‏ ‏فقط‏ ‏نمیدونم‏ ‏چرا‏ ‏اینتر‏ ‏کار‏ ‏نمیکنه‏ ‏بعدشم‏ ‏من‏ ‏دیگه‏ ‏دارم‏ ‏دیوونه‏ ‏میشم‏ ‏هاااا‏ ‏از‏ ‏دست‏ ‏این‏ ‏بدن‏ ‏...‏ ‏بعد‏ ‏زدم‏ ‏داغونش‏ ‏کردم‏ ‏کسی‏ ‏وساطت‏ ‏نکنه.‏ ‏بدمصب‏ ‏افتاده‏ ‏رو‏ ‏اون‏ ‏دنده‏ ‏حالا‏ ‏وزن‏ ‏و‏ ‏سایز‏ ‏کم‏ ‏نمیکنه‏ ‏هیچی‏ ‏به‏ ‏درک‏ ‏‏!‏‏ ‏فکر‏ ‏کنم‏ ‏جذام‏ ‏گرفته‏ ‏تیکه‏ ‏تیکه‏ ‏شدم‏ ‏از‏ ‏این‏ ‏دایره‏ ‏های‏ ‏شاخی‏ ‏رو‏ ‏پوستم‏ ‏بعد‏ ‏این‏ ‏د‏کتره‏ ‏تا‏ ‏همه‏ ‏آپشن‏ ‏ها‏ ‏روی‏ ‏من‏ ‏آزمایش‏ ‏نکنه‏ ‏نمیفرسته‏ ‏پیش‏ ‏متخصص‏ ‏‏!‏‏ ‏متحصص‏ ‏هم‏ ‏که‏ ‏همینطوری‏ ‏وقت‏ ‏نمیده.‏ ‏خلاصه‏ ‏ما‏ ‏اگه‏ ‏از‏ ‏جذام‏ ‏مردیم‏ ‏دیه‏ ‏ام‏ ‏رو‏ ‏از‏ ‏این‏ ‏دکتزه‏ ‏بگیرید.

نظرات 2 + ارسال نظر
سمانه چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:02 ب.ظ http://www.samane1373.blogsky.com

سلام
وبلاگه قشنگی داری
به منم سری بزن
بای

عروس پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:31 ب.ظ

bademjune bad ajijam afat nadare....rasti koli missetam namard...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد