ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

با‏ ‏سلام‏ ‏خدمت‏ ‏کلیه‏ ‏دوستان‏ ‏و‏ ‏آشنایان‏ ‏چاق‏ ‏و‏ ‏لاغر‏ ‏الانه‏ ‏دارم‏ ‏از‏ ‏ز‏ ‏باشگاه‏ ‏با‏ ‏موبایل‏ ‏آ‏‏پ‏ ‏میکنم‏ ‏‏خواستم‏ ‏چک‏ ‏کنم‏ ‏ببینم‏ ‏چطوریاست‏ ‏فقط‏ ‏نمیدونم‏ ‏چرا‏ ‏اینتر‏ ‏کار‏ ‏نمیکنه‏ ‏بعدشم‏ ‏من‏ ‏دیگه‏ ‏دارم‏ ‏دیوونه‏ ‏میشم‏ ‏هاااا‏ ‏از‏ ‏دست‏ ‏این‏ ‏بدن‏ ‏...‏ ‏بعد‏ ‏زدم‏ ‏داغونش‏ ‏کردم‏ ‏کسی‏ ‏وساطت‏ ‏نکنه.‏ ‏بدمصب‏ ‏افتاده‏ ‏رو‏ ‏اون‏ ‏دنده‏ ‏حالا‏ ‏وزن‏ ‏و‏ ‏سایز‏ ‏کم‏ ‏نمیکنه‏ ‏هیچی‏ ‏به‏ ‏درک‏ ‏‏!‏‏ ‏فکر‏ ‏کنم‏ ‏جذام‏ ‏گرفته‏ ‏تیکه‏ ‏تیکه‏ ‏شدم‏ ‏از‏ ‏این‏ ‏دایره‏ ‏های‏ ‏شاخی‏ ‏رو‏ ‏پوستم‏ ‏بعد‏ ‏این‏ ‏د‏کتره‏ ‏تا‏ ‏همه‏ ‏آپشن‏ ‏ها‏ ‏روی‏ ‏من‏ ‏آزمایش‏ ‏نکنه‏ ‏نمیفرسته‏ ‏پیش‏ ‏متخصص‏ ‏‏!‏‏ ‏متحصص‏ ‏هم‏ ‏که‏ ‏همینطوری‏ ‏وقت‏ ‏نمیده.‏ ‏خلاصه‏ ‏ما‏ ‏اگه‏ ‏از‏ ‏جذام‏ ‏مردیم‏ ‏دیه‏ ‏ام‏ ‏رو‏ ‏از‏ ‏این‏ ‏دکتزه‏ ‏بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد