ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

سوسک میل دارید؟

بعد از یه آخر هفته گند که این استاده با کفش میخی روی اعصاب من لزگی رقصید دیگه به اونجایی که نباید برسه رسید و من ایمیل دادم واسه رییس دانشکده و ازش وقت ملاقات خواستم و امروز صبح هم جواب اومد که واسه فردا بعدازظهر بیا ببینم دردت چیه . مد نظر داشته باشید رییس دانشکده ها نه مثلا رییس گروه یا معاون دانشکده ! یه دفه رفتم سر اصل کاری. حالا استرس دارم اساسی! یعنی احتمال اینکه فردا من فارغ التحصیل بشم و یا اینکه کلا معدوم التحصیل بشم هست. درصدهاش هم برابره ! ولی واقعا دیگه کشش نداشتم با این استاده کل کل کنم بالاخره یا رومی رومی یا ایرانی دیگه !! والله بخدا. 4 سال و خورده ای آدم یه فوق لیسانس پرپری بگیره ؟؟ مردم تاحالا دکتراشون رو هم گرفته بودن. دیگه با خودتون هست که بشینید دعا کنید که فردا کار من درست بشه و استاده سوسک بشه و من خوشحال و خندان بیام ادامه رژیم بازیمون رو بکنیم و یا اینکه دعا نکنید من کارم گره کور بخوره بعد از این به بعد وبلاگ بشه داستانهای یک سوسک بدبخت!! خود دانید از ما گفتن بود.

بعد یه غیرت رژیمی ای دارم من که نگوووو... نه تنها پایبندی خود را به رژیم مربوطه حفظ کرده ام و با وجود این یاروهه که به اعصابم شوک الکتریکی میزنه پرخوری نکردم بلکهههههه حتی باشگاه هم مرتب رفتم و خودم رو کشتم . ولی یه چیزی رو دریافتم و اینکه آدم باشگاه باید تنهایی بره ! یعنی خانواده و اینا نه ها! اون که کاری به کار من نداره . منظورم اینه که با دوستی آشنایی کسی نره و اونجا هم با کسی دوست نشه . آقا ما دیروز دم آخری گفتیم بیست سی کالری از این دستگاه قایق سواریه چیه !؟ از اونا بزنیم تا این خانواده دوش میگیره بعدش بریم خونه . بعد یه خانوم با شخصیتی اومدن ور دل ما نشستن و هی سر حرف باز شد و هی اون از خودش تعریف کرد و هی من به به اینا کردم بعد یه دفه دیدم ای دل غافل 80-170 کالری به باد هوا رفت. یعنی چی اون وقت؟ یعنی من امروز از صبح دارم از دست و پا درد ناشی از کششهای اون قایق سواریه بال بال میزنم . تنها بودیم 20 کالری میسوزوندیم دیگه ... چه کاریه بخدا.


پ.ن. اون کالریها رو نخوردم ها! سوزوندم ! یه دفه گفتم فک نکنید به باد هوا رفتن یعنی خوردن و آشامیدن!! گفتم ایهام ایجاد نشه 

نظرات 8 + ارسال نظر
زی زی دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:40 ب.ظ http://zane27sale.blogfa.com/

تف به بخت من و تو ... که
اصن کسی که نمی فهمه کی باید بیاد خاستگاری رو باید بهش جوا منفی بدی ننه
حالا تو چی گفتی
حالا جواب رییس دانشکده چی شد
اوضاع چجوریه اصن ؟

عروسسسسس سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:11 ب.ظ http://noon0panir0sabzi.blogfa.com

نتیجهههههه...سوسک شدی؟؟؟یا سوسک کردی؟؟

زی زی سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:23 ب.ظ http://zane27sale.blogfa.com/

چی شد ؟

فرح بانو چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:13 ب.ظ http://abrilliantlife.blogfa.com/

جیگرتو نانازی حداقل اگه سوسک شدی یه سوسکه خوش تیپ میشی تو مایه های خاله سوسکه این همه این استاد مالزیاییه حرصت می ده اونوقت تو انقد خوب هم رژیمی هم می ورزشی دمت گرم به مولا

آزی چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:53 ب.ظ http://azyparvazn.blogfa.com/

نتیجه چی شد/؟قورتش دادی؟

ری شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:46 ق.ظ http://missrei.blogfa.com/

نانازی خانم ما هم منتظریم ببینیم چی شد تحصیلاتتون!
نکنه هاراگیری کردی!

شانون شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:55 ب.ظ

نانازی یکوقت نگی یک زمانی یک دوستی داشتی اسمش شانون بود ها. دعا می کنم سوسک بشی ها.
آها منم امسال یعنی بعد از عمل دماغ احساس کردم که زود بله گفته بودم . اشتباه کردیم ها عجب!!!!!

عروسسسسس یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:28 ب.ظ http://noon0panir0sabzi.blogfa.com

وقتی نیستی ...نیستیییاااااااغیتت طولانی شده مادر با اولیات بیا....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد