ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

ورژن جدید گل گلی

برای پیغام خصوصی همین گزینه "تماس با من " رو انتخاب کنید یا اینکه روی نانازی کلیک کنید بعدش "تماس با من "

خوشحالی تنهایی

همین دیروزی رفته بودم باشگاه دوباره خودمو وزن کردم 76.9 بود یعنی فک کن بصورت خاک برسری وزنم میاد پایین. آها اینم میخواستم بگم که هنوز گلی جان در معیت ما هستن یه وخ دلمون واسش تنگ نشه خدای ناکرده !!

بعد اون دوستانی که تذکر دادن چرا به خانواده گفتی و اینا باید همینجا اعلام کنم تقصیر من نبود. والله ما ازاونا نیستیم که فرتی بیاییم خاطراتمون رو تعریف کنیم و کلا خانواده هم از این روها به ما نداده بشینه یه ساعت به هاچین واچین ما گوش بده . اون آقاهه آخریه خودشون همینطوری شیک و باکلاس اومدن کنار ما دوتا و همچین سوالی کردن!! یعنی من مونده بودم فک کرده این خانواده اشیا تزیینی هست؟؟ اینم دلیلی شد تا خانواده سریع بپره بیاد ثبت نام کنه که البته غیرتی بازی و اینا بهانه ای بیش نبود و کلا چه معنی داره زن ادم بره باشگاه با کلاس ورزش کنه بهش خوش بگذره ؟ بعد آدم خودش نره ؟ مگه چی کم داره ؟ اصلا زن رو چه به خوشحالی های تنهایی!؟!؟

نظرات 2 + ارسال نظر
تینا یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:39 ق.ظ

آقا برو حالشو ببر ارکان خانواده با این چیزا بهم نمی ریزه! خان داداش ما هم شما رو دو دستی چسبیده. اون حالا می بینه تو داری خوش تیپ میشی می خواد اونهم خوش تیپ بشه! چیه؟ دل نداره؟ هان؟!

بعد نری عروسی داداشه این عین خواهر شوهر ترکه ای بزنی تو سر عروس! ببین اون قرار خوشگل باشه عروس باشه. آرزو داره... حالا تو قل قل غل غل هر چی هم بخوری طوری نیست!

عروس دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:54 ق.ظ

کجایی تو ؟؟نه آخههههه؟؟کجاییی؟؟میای میری نه خبری نه چیزی؟؟نکنه با اون مربی ۶ پک چت میکنی هان؟؟؟من به جا ۶تا پک ۶۰ تا پک دارم قد یه دمبه گوسفندی...اصلا شمارو باشگاهی ها میپسندن مارو قصابی ها....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد